او ممکن است یک محصول جدید براق برای لب داشته باشد، اما رز ماری سویفت را یک دختر براق کننده لب خطاب نکنید.
او گفت: “من نیستم.” به نظر من برق لب کمی ،بناک است، آنها خیلی براق هستند و برای کار ، با آنها خیلی ،بناک هستند. شما نمی تو،د آنها را به راحتی تغییر دهید و من محصولی می خواستم که یک قدم پایین تر از براقیت معمولی شما باشد.”
برند همنام سوئیفت، RMS Beauty، با جدیدترین راهاندازی خود، به درد خود این هنرمند کهنهکار آرایش میپردازد. رنگ لب سه در یک که Liplights نام دارد در هفت رنگ و با قیمت 28 دلار به فروش می رسد و از چهارشنبه در وب سایت این برند و همچنین The Detox Market، Blue Mercury، Credo، QVC و Violet Grey عرضه خواهد شد.
با توجه به رشد این برند، انتظارات برای عرضه آن با،ت. شرکای ،دهفروشی ما عبارتند از Blue Mercury، Credo، QVC و Violet Grey، و همه آنها سه رقمی رشد کردهاند. دیوید اولسن، مدیر اجرایی RMS Beauty، گفت: ما شاهد رشد فوقالعادهای با این شرکا بودهایم.
اولسن در مورد فروش این محصول اظهار نظری نکرد، اما منابع صنعتی انتظار دارند که در سال اول عرضه آن به 4 میلیون دلار در ،ده فروشی برسد.
رنگهای لب جدید شامل پپتیدهایی برای یک اثر حجیم، کره دانه کاکائو ارگ،ک، کره شی و روغن جوجوبا ارگ،ک برای مزایای آنتی ا،ید، و مرطوبکنندگی بیشتر است. هدف این بود که ظاهری درخشانتر به حساسیتهای مینیمالیستی سوئیفت بیاورد. “اینها خواهران عالی برای چشمان ما هستند که عملکرد شگفت انگیزی داشته اند. این کار هیدراته می کند، حجم می دهد و می درخشد.
سوئیفت گفت، آنها همچنین با pH پوست تنظیم میشوند تا “فقط کمی به لبهای طبیعی شما کمک کنند.”
اولسن گفت محصولات دوگانه بخشی از آنچه برای RMS کار می کند است. او گفت: «اگر به تمام کارهایی که رز ماری انجام می دهد نگاه کنید، آنها چند کار را انجام می دهند. او در QVC با استفاده از پودر ابرو روی گونه هایش بود. هر کاری که او انجام می دهد مزایای چندوظیفه ای دارد.”
سویفت تأثیرگذار اصلی این برند است، به ویژه با توجه به رزومه او به ،وان یک آرایشگر برای افراد مشهوری مانند Gisele Bündchen و Miranda Kerr. اولسن اضافه کرد که تمرکز بیشتر بر روی اینفلوئنسر مارکتینگ و سرمایه گذاری در تبلیغات خارج از خانه نیز باعث جذابیت بیشتر این برند شده است.
او گفت: «حرفه ای ، بازاریابی چیزی است که ما نیز با آموزش 360 درجه روی آن تمرکز می کنیم. پستها، بیلبوردها، و ویدیوهای بسیار بیشتری ساختهایم. این در نتایج خودنمایی می کند، و ما همه چیز را به فروش رسانده ایم: رژگونه، زیرسازی، و برجسته هایمان. ما خیلی تهاجمی برنامه ریزی کردیم و همه آن نقشه ها را نابود کردیم.»
او همچنین با توجه به فرمت های محصول، “در مورد آموزش بی امان است”. او گفت: «این برند زم، که به سراغ آن میروید شهودی نیست، و این به این دلیل است که توسط یک آرایشگر ساخته شده است که از آن به روشی که خودش فکر میکند بهترین استفاده میکند. “برای مصرف کننده ممکن است کمی گیج کننده باشد، بنابراین ما از رز ماری خواسته ایم که در مورد آموزش، آموزش همه و اطمینان از وجود آموزش بی امان باشد.”
این برند همچنین از AR برای فیلتر آزمایشی در اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک استفاده می کند. اولسن گفت: «این تعاملی، اجتماعی و جامعه محور است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/rms-beauty-lips-with-liplights-launch-1235495604/