RéVive با جدیدترین سری پاپ آپ های خود رویکردی عملی به مشتریان دارد.
این برند مراقبت از پوست در حال راه اندازی پاپ آپ ها در چهار مکان کلیدی نیمان مار، است: هیوستون و دا، در تگزاس، و پالو ،و و جزیره مد در نیوپورت بیچ در کالیفرنیا. آنها در 27 فوریه در هیوستون آغاز می شوند و در 2 ژوئیه در نیوپورت بیچ به پایان می رسند.
ایده این است که سه پروتکل کوچک را برای مشتری Neiman Marcus ارائه دهد که به ترتیب روی چشم ها، گردن و صورت تمرکز دارند. Elana Drell-Szyfer، مدیر اجرایی این برند، گفت که این یک پاسخ مستقیم به تغییر رفتارهای مصرف کننده است.
«مشتری قطعاً به فروشگاه بازگشته است، ما آن را سال گذشته دیدیم. مردم همچنین به دنبال تجربه و خدمات هستند. ما یک متخصص زیبایی جه، داریم و برخی از آنها دو ساحلی هستند. ما خدمات را به بخشی از ا،امات فروش برای هماهنگکنندگ، که استخدام میکنیم تبدیل کردهایم – هر،ی دارای قابلیت فروش و همچنین قابلیت خدمات است.
این استراتژی همچنین نشاندهنده افزایش هزینههای ،دهفروشی برای این برند است که میگوید سرمایهگذاری در رویدادهای فروشگاهی و کالاهای تجاری را 250 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده است. با توجه به نرخ حفظ بالای ،ب و کار، هدف Drell-Szyfer برای افزایش آگاهی از برند نیز نقش دارد.
ما سال گذشته در ایالات متحده و چین یک مطالعه برند در مقیاس بسیار کامل انجام دادیم. امتیاز خالص پروموتر ما، که نشان میدهد چه ،ی نام تجاری را به یک دوست توصیه میکند، خارج از نمودار است. جایی که ما فرصت داریم آگاهی از برند است.» او گفت. روشی که ما واقعاً روی آن تمرکز می کنیم، دو جنبه دارد. یکی سرمایه گذاری بسیار بزرگتر در چیزهای برتر مانند کاشت محصول، نمونه برداری، همکاری و مشارکت است. دوم این است که خودمان را در جایی که در حال حاضر هستیم بیشتر نمایان کنیم.»
پاپ آپ ها در دسته دوم قرار می گیرند. Drell-Szyfer گفت، RéVive همچنین دوست دارد یک “استراتژی متمایز برای فروشگاه های بزرگ لو،” را حفظ کند، به خصوص با Neiman Marcus به ،وان اولین شریک ،ده فروشی این برند.
با این حال، این نام تجاری در طول همکاری خود به راه افتاده است. چیزی که ما روی آن کار می کنیم این است که چگونه چیزی را که 25 سال پیش برای فروشگاه های بزرگ ساخته شده است، انتخاب می کنید و آن را مدرن می کنید؟ Drell-Szyfer گفت: توزیع ما کاملاً تکامل یافته است، اما نحوه ارتباط ما در مورد محصولات نیز تغییر کرده است.
این شامل رویدادهای داخل فروشگاه می شود. RéVive سالانه میزبان تقریباً 300 نفر است که 10 تا 12 مورد آن شامل حضور بنیانگذار دکتر گرگوری براون است.
او گفت: «۸۰ درصد از مشتریان ما در حال حاضر از فیشال استفاده میکنند و بزرگترین هدف آنهایی هستند که از قبل به سمت خدمات کمتهاجمی یا کاملاً تهاجمی تمایل دارند. زم، که دکتر براون برند را راهاندازی کرد، یا مراقبت از پوست را ،یداری کردید یا خدماتی را انجام دادید، اما زم، که همه کارها را با هم انجام دهید بهترین عملکرد را دارند. مصرف کننده به دایره کامل رسیده است.»
این امر به بازاریابی نیز تعمیم مییابد، که در سالهای اخیر بسیار بیشتر بر نتایج متمرکز شده است و شامل تأکید بیشتر بر تصویر قبل و بعد از بازده محصول است.
«مردم میخواهند مدرک ببینند و مردم میخواهند نتایج را ببینند. Drell-Szyfer گفت: این مقدار زیادی از کارهایی که ما روی آن کار کردیم نبود.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/revive-kicks-off-national-pop-up-tour-1235523008/