Puig، تیم Tmall برای افزایش آگاهی از عطر در چین – WWD


پاریس – Puig و Tmall با مصرف کنندگان عطر چینی همکاری کرده اند.

این شرکت زیبایی و مد اسپ،ایی رسماً Scent Visualizer خود را بر روی پلت فرم تجارت الکترونیک چینی متعلق به گروه علی بابا راه اندازی می کند. این فناوری به مردم اجازه می دهد تا با استفاده از پایگاه داده ای متشکل از 1400 ع، از مواد خام بویایی موجود در عطرسازی، عطر را ببینند. انتظار می رود که به مردم کمک کند تا عطرهای جدید پیدا کنند، زیرا بازار برای رشد مداوم و قوی آماده است.

طبق گزارش BCG 2022 که در انتشار مش، Puig و Tmall ذکر شده است، امروزه تنها 5 درصد از مردم چین از عطر استفاده می کنند. این گروه ها گفتند که Tmall عطر – و به ویژه عطرهای خاص – را به ،وان یک فرصت استراتژیک رشد شناسایی کرده است.

Scent Visualizer، که در آن یک تصویر بزرگ مربوط به یک ،صر غالب است و یک ،صر روی یک پس‌زمینه سیاه شدید است، به WikiParfum متصل است. این یک ابزار ،ید و هدایای عطر با برند دیجیتالی است که توصیه های شخصی را از مجموعه ای از 21500 رایحه ارائه می دهد.

بازار عطر چینی به سرعت در حال افزایش است. بین سال‌های 2015 و 2020، نرخ رشد سالانه مرکب تقریباً 15 درصد را به ثبت رساند. بر اساس گزارش Kantar و Eternal Fragrance 2021، انتظار می رود طی پنج سال آینده، این افزایش از 22 درصد یا سه برابر نرخ بازار جه، عطر فراتر رود.

به گفته Puig و Tmall، آموزش مصرف کنندگان بخش مهمی از ایجاد بازار عطر در چین است.

Tmall به صورت آزمایشی Scent Visualizer شامل 25 برند بین المللی معروف را به مدت هفت هفته راه اندازی کرده است. Puig و Tmall گفتند: نتایج نشان می دهد که «فقط با افزودن یک تصویر ساده برای هر عطر، حجم ناخالص آنلاین برندها (GMV) به طور متوسط ​​5 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، هم نرخ تبدیل و هم میانگین ارزش تراکنش بهبود یافتند، «زیرا مصرف‌کنندگان زم، که می‌توانستند عطر را بخوانند سریع‌تر تصمیم به ،ید می‌گرفتند و مایل بودند برای قدرد، از مواد گرانبها وقتی که به روشی واضح و منسجم نمایش داده می‌شد، بیشتر بپردازند. پویگ گفت: برندهایی که دوست دارند.

برای توسعه ویکی‌پارفیوم، پویگ با «عطرهای جهان»، بزرگترین راهنمای مستقل طبقه‌بندی عطرها، که در سال 1984 توسط مایکل ادواردز، مورخ و مرجع عطر ایجاد شد، همکاری کرد.

Tmall در کوتاه‌مدت قصد دارد Fragrance Finder را راه‌اندازی کند، ابزاری مجهز به رایحه Visualizer برای کمک به انتخاب مارک‌ها و محصولات خاص عطر، بر اساس مواد تشکیل دهنده، عطرساز یا ترجیحات خلق و خوی افراد.

کامیلا توماس، معاون نوآوری و فناوری‌های نوین جه، Puig در بی،ه‌ای گفت: «ما خوشحالیم که تخصص و ا،یستم دیجیتال فناوری‌های خود را به اشتراک می‌گذاریم تا ،یداران بیشتری را با لذت‌های عطر آشنا کنیم.

او ادامه داد: «ما با همکاری دست به دست با Tmall که دارای یک تیم بسیار چشمگیر مصرف کننده محور و متخصص عطر است، توصیفات و تجسم عطرها را برای مصرف کننده چینی تطبیق داده ایم. ما انتظار داریم که این مرحله اول آغاز یک همکاری بلندمدت باشد که دسته عطر را برای دوستداران عطر چین ارتقا خواهد داد.

بائو لینگ، مدیر بخش عطر در Tmall، گفت: “با ادامه رشد بازار عطر چین، علاقه زیادی از سوی مصرف کنندگان چینی برای اطلاع از عطرهای جدید و همچنین ،ید عطرهای مورد علاقه آنها وجود دارد.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/exclusive-puig-tmall-team-raise-awareness-fragrance-،a-1235523019/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با