Procter & Gamble برای تبلیغ تلویزیونی Old Spice Super Bowl به تئاتر موزیکال نگاه می کند


چه؟ Procter & Gamble به دنبال تقویت اعتماد به نفس مردان با پخش تلویزیونی Old Spice Super Bowl امسال است.

جزئیات این کمپین بر روی بوی بدن مردانه تمرکز دارد و هدف آن کمک به مردان است که «در هنگام زیر نظر گرفتن» احساس اعتماد به نفس داشته باشند.

این تبلیغ الهام گرفته از برادوی که توسط Wieden + Kennedy ایجاد شده است، بازیگر کلمبیایی الاصل مانوئل پاسیفیک را به نمایش می گذارد و یک «ماسکوت» بازاریابی جدید Swaggy Spice را معرفی می کند.

چرا؟ عصر اعتماد به نفس دیگر تنها ،ن را هدف قرار نمی دهد، زیرا سلامت روان مردان به یک جنبش رسانه های اجتماعی داغ تبدیل شده است.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/procter-gamble-looks-to-the-musical-theatre-for-old-،e-super-bowl-tv-ad/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با