Perfect Corp. درباره شخصی سازی با Beauty Tech – WWD بحث می کند


وین لیو، مدیر ارشد رشد و رئیس جمهور آمریکا در شرکت پرفکت، به شرکت کنندگان در انجمن زیبایی دیجیتال WWD 2023 گفت که فناوری زیبایی باعث تکامل زیبایی می شود.

با استناد به مطالعات اخیر رفتار مصرف کننده، لیو به اشتراک گذاشت که 70 درصد از مصرف کنندگان می گویند که تجربیات برای آنها مهمتر از دارایی های مادی است، و 62 درصد از مصرف کنندگان به طور خاص فناوری جدید را هیجان انگیز می دانند. علاوه بر این، 70 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که با دیدن نتایج جستجو می‌خواهند چیز بصری‌تری ببینند.

لیو در مورد نوآوری مداوم پیرامون فناوری در فضای زیبایی گفت: «وقتی در مورد حال و آینده فناوری زیبایی صحبت می کنیم، هیچ چیز واقعاً اتفاق نیفتاده است، فقط به این دلیل که اتفاق افتاده است، چند دلیل وجود دارد که می تو،م به آنها نگاه کنیم و این دلایل توسط آنها ایجاد می شود. تقاضای مصرف کننده.»

لیو گفت، در حالی که مصرف کنندگان به طور مشخص به دنبال ،ب تجربیات بیشتر در همه دسته ها هستند، زیبایی، با توجه به ماهیت بازیگوش آن، به طور منحصر به فردی آماده ارائه یک نتیجه برنده است. او گفت که به همین دلیل است که نوآوری هایی مانند واقعیت افزوده (AR) و هوش مصنوعی (AI) بسیار تأثیرگذار هستند.

Perfect Corp. که در ژوئن 2015 تأسیس شد، با بیش از 400 شریک تجاری و تجاری که محصولات لو،، پرستیژ و انبوهی را پوشش می‌دهند که از محصولات مختلف SaaS فناوری زیبایی Perfect Corp استفاده کرده‌اند، یک رهبر جه، در واقعیت افزوده و هوش مصنوعی است. شرکت های شریک عبارتند از Sep،ra، Dior، Chanel، Neutrogena، Benefit، Tencent WeChat و Harrods و غیره.

لیو گفت امروز دسترسی به ،ید AR تا حدودی مورد انتظار بوده است. بر اساس داده‌های گوگل، بیش از ۹۰ درصد آمریکایی‌ها در حال حاضر از AR برای ،ید استفاده می‌کنند یا می‌خواهند از AR استفاده کنند و ۹۸ درصد از ،، که هنگام ،ید از AR استفاده کرده‌اند، آن را مفید می‌دانند.

لیو گفت که با افزایش انتظارات مشتریان، آن دسته از شرکت‌هایی که AR یا AI را در وب‌سایت‌های خود ارائه نمی‌کنند، درصد بیشتری از مشتری، را که مایل به جستجوی برندی هستند از دست می‌دهند. در عین حال، برندهایی که با موفقیت فناوری AR را بخشی از تجارت خود کرده‌اند، نتایج بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. برای نشان دادن، لیو از The Estée Lauder Cos، یکی از شرکای برند Perfect Corp. استناد کرد که با آزمایش آنلاین رژ لب خود، 250 درصد افزایش در تبدیل ،ید داشته است. او گفت که علاوه بر این، نصب فناوری آزمایش آرایش در فروشگاه باعث شده است تا این شرکت 40 درصد افزایش در تبدیل ،ید و 15 درصد افزایش در اندازه متوسط ​​سبد داشته باشد.

لیو، که پیش‌بینی کرد چندین روند رشد خواهند کرد، گفت: با فناوری، آینده زیبایی الهام‌بخش و فعال است. از جمله این روندها می توان به تحول دیجیتال پایدار، شخصی سازی هوش مصنوعی، تبلیغات تعاملی AR، تجربیات دیجیتالی فراگیر با تجارت مجازی وب 3.0 و ظهور فناوری پوسته هوش مصنوعی اشاره کرد.

یکی از روندهای هیجان انگیز فناوری تشخیص پوست با هوش مصنوعی است. فناوری Perfect Corp. در کنار متخصصان پوست برجسته و سایر متخصصان ایجاد شده است. Perfect Corp سرمایه گذاری زیادی در یادگیری ماشینی هوش مصنوعی انجام داده است که این نوآوری را در ارائه دقت برای کاربران خود به جلو می برد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/di،al-beauty-perfect-corp-discusses-personalization-with-beauty-tech-1235504858/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با