Ole Henriksen Taps Anine Bing – WWD


برند زیبایی Ole Henriksen با جشن گرفتن 40 سالگی، از Anine Bing برای یک همکاری طول، مدت استفاده کرده است. این طراح که کار خود را به ،وان یک تولید کننده محتوا آغاز کرد، به تازگی ۴۰ ساله شده است.

بینگ گفت: «حتماً یک هم افزایی وجود دارد. او و هنری،ن، هر دو دانمارکی، اخیراً در لس آنجلس ملاقات ،د و از پرچمدار م،وز او دیدن ،د.

او در مورد هنری،ن گفت: “او همه چیز است که می تو،د تصور کنید، فقط یک کیسه آفتاب.”

این دو در مورد همکاری خود و فلسفه سبک زندگی مش،، که ریشه در فرهنگ اسکاندیناوی و “سادگی” – در زیبایی و مد دارد، بحث ،د.

بینگ توضیح داد: «کمتر، بیشتر است. ما مدام به آن باز می گشتیم. و این راه است [it is] در کمد خودم، به تمیز ، خانه ادامه می دهم. برای مراقبت از پوست هم همینطور شما به یک میلیون محصول نیاز ندارید. شما فقط به چند محصول نیاز دارید که واقعاً کار کنند.»

محصولات مورد علاقه او Ole Henriksen عبارتند از: پاک کننده روزانه آب Truth Juice، اسکراب صاف کننده لیموناد و ، چشم موز Bright+. “انتخاب چند مورد سخت است.”

بینگ با Ole Henriksen کار خواهد کرد – در تولید محتوا (که زیبایی و سبک شخصی او را به نمایش می گذارد) – کمک می کند – زیرا این برند خود را بازسازی می کند، اسپاهای خود را بازسازی می کند و به ریشه های خود باز می گردد.

سارا کخ، معاون ارشد اوله هنری،ن گفت: “من واقعا معتقدم که راز ماندگاری ما به ،وان یک برند در این بازار فوق العاده اشباع شده و شدید، تعهد ما به تکامل با مصرف کننده و روشی است که با آنها ارتباط برقرار می کنیم.”

کوچ ادامه داد: “برای موفقیت یک نام تجاری، بسیار مهم است که آنها را شناسایی کرده و به آنچه آنها را خاص می کند، متمایز می کند.” و برای ما، علاوه بر فرمول های آشکارا فوق العاده موثر ما، میراث اسکاندیناوی ما نیز هست. این به طور واقعی در هسته همه کارهای ما قرار دارد، از سبک زندگی که ترویج می کنیم، تا فرمول هایی که ایجاد می کنیم – همه مملو از مواد آنتی ا،ید، اسکاندیناویایی. و بنابراین ما واقعاً خودمان را به چالش کشیده‌ایم. چگونه می‌تو،م آن داستان را به شیوه‌ای تازه زنده کنیم؟»

او افزود که بینگ برای مصرف کننده هدف آنها “مرتبط” است.

همراه با بینگ، این برند قصد دارد صداهای متنوع اسکاندیناوی را به مشتریان خود برساند که از طریق کانال های اجتماعی آنها قابل مشاهده است. (همکاران قبلی کیم کاترال و دیپلو بودند.)

راز محتوای موفق چیست؟

بینگ که اینستاگرام شخصی او بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده دارد، گفت: “مهم است که به خود وفادار بم،د.” “میدونی، همه چیز در حال تغییر است، [with] روندهای جدید در TikTok، بسیار اتفاق می افتد. مطمئناً، شما می خواهید آنچه را که در جهان اتفاق می افتد دنبال کنید و دنبال کنید، اما این نیز بسیار مهم است که فقط به خودتان وفادار بم،د.”

Ole Henriksen که در دهه 80 راه اندازی شد، در سال 2011 توسط Kendo Brands، انکوباتور برند زیبایی متعلق به LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton ،یداری شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/ole-henriksen-anine-bing-beauty-skin-1235477550/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با