NYX Professional Makeup با آ،ین همکاری خود با iHeartMedia در حال گسترش حضور خود در metaverse است. مجموعه بهار 2023 این برند آرایشی برای تجربه زیبایی مجازی در iHeartLand در Roblox در دسترس خواهد بود.
NYX متعهد به تثبیت حضور خود در متاورژن با تجربیاتی است، مانند رژه متا پراید اخیر و اولین در نوع خود در ژوئن امسال، زیرا تمرکزش بر این است که یک برند دیجیتال پیشرو باشد.
جامعه ما متشکل از مصرف کنندگان خواستار است. در این مورد سوالی نیست آنها واقعاً خواهان تجربیات و لحظات مجازی برای ارتباط، تعامل و الهام گرفتن هستند. برای ما حیاتی بود که در آن راه برویم و اختراع کنیم که آرایش در این دنیای دیجیتال چگونه بازی می کند. یاسمین دستمالچی، مدیر کل NYX قبلاً به WWD گفت: ما از آن استقبال می کنیم.
در iHeartLand در Roblox، کاربران میتوانند وارد خانه پر جنب و جوش و تعاملی آرایش حرفهای NYX شوند و با امتحان ، سه آرایش با نسخه محدود در آواتارهای خود، مجموعه جدید بهاری را کشف کنند. این ظاهرها شامل محصولات انحصاری مجموعه بهار 2023، از جمله Vivid Matte Brights Liquid Liner، 9 دلار، ، لب مات Smooth Whip، 8 دلار، Vivid Matte Liquid Liner، 9 دلار، و ، پودر Bare With Me Blur Skin Tint، 14 دلار است.
کاربران همچنین میتوانند فرش صورتی را تجربه کنند، جایی که میتوانند با شخصیتهای Non-Player هنرمندان از سری چت هنرمندان آتی iHeartLand سلفی بگیرند.
مدیر بازاریابی در NYX Professional Makeup Vivianna Blanch در بی،ه ای گفت: “ما هر سال در NYX Professional Makeup، مجموعه بهاری خود را با غافلگیری جامعه خود با تجربه ای فراگیر، اجتماعی و تعاملی منتشر می کنیم.” «به،وان یکی از برندهای لوازم آرایشی پیشرو و با سریعترین رشد، با iHeart، برترین برند سرگرمی و صوتی پیشرو، همکاری کردیم تا مجموعه بهاری خود را همزمان با عرضه جدیدترین موسیقیهای امروزی، کنار بگذاریم. ما هیجان زده هستیم که کاربران Roblox را در دنیای سرگرمی، هنر، لوازم آرایشی دیجیتال و ابراز وجود غرق کنیم.”
NYX و سایر برندهای زیبایی، از جمله Maybelline و Charlotte Tilbury، متاورس و Roblox را که میگوید 58.8 میلیون کاربر فعال روزانه دارد، به ،وان یک پلتفرم تجربی کلیدی مورد بررسی قرار دادهاند.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/nyx-iheartmedia-roblox-metaverse-1235454913/