چه؟ Nivea که متعلق به Beiersdorf است، حمایت مالی از سریال تلویزیونی بریت،ایی Starstruck را اعلام کرد.
جزئیات هویت اسپانسر توسط استودیو Gleam’s Dentsu Creative تولید شده است و بر روی “تحول مع،” تمرکز دارد، با سه استعداد روی صفحه که از محدوده پا،ازی Nivea برای پاک ، آرایش استفاده می کنند.
این تبلیغات به مدت هشت هفته در STV، ITVX و STV Hub اجرا خواهد شد.
چرا؟ در حالی که یک گزارش گاردین در سال 2022 بیان کرد که گفته میشود دو سوم از بزرگترین تبلیغکنندگان بریت،ا در سال 2023 از رسانههای تلویزیونی سنتی خود بکاهند، به نظر میرسد که Beiersdorf از پر ، این شکاف خوشحال است.
اندی راول، مدیر بازاریابی در Nivea، میگوید: «Starstruck ITV مک، عالی برای نمایش اثربخشی طیف پا،ازی Nivea ما بود، جایی که میبینیم ستارههای آگهی با استفاده از محصولات ما تغییر شکل میدهند تا پوست شفاف و تمیز خود را نشان دهند.»
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/nivea-announces-sponsor،p-of-prime-time-uk-tv-series-starstruck/