Morphe می خواهد اول محصول شود، نه اینفلوئنسر رهبری – WWD


طرح Forma Brands برای Morphe به دلیل اینکه از روند ورش،تگی فصل 11 با مالکان جدید بیرون می‌آید، اولاً تأثیرگذار نیست.

سایمون کاول، رئیس برندهای Forma در مصاحبه ای درست پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه شرکت مادر Morphe Forma از ورش،تگی خارج شده است، گفت: “تکامل اکنون واقعاً بر چیزی متمرکز شده است که من آن را اولین برند زیبایی محصول می نامم، نه اولین برند زیبایی تاثیرگذار.” Jefferies Finance وام‌دهنده، وجوهی که توسط Cerberus Capital Management، و FB Intermediate Holdings مدیریت می‌شود، و همچنین &vest، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری و عملیاتی برند مصرف‌کننده.

به ،وان بخشی از تغییرات، کلیف مسکوویتز، شریک عملیاتی در &vest، به ،وان مدیر اجرایی به Forma Brands پیوست. او قبلاً به ،وان مدیر عامل Outdoor Voices خدمت می کرد و جانشین مدیر سابق Too Faced Eric Hohl شد که دیگر با این شرکت ارتباط ندارد.

دلیل اصلی اینکه Morphe دیگر قصد ندارد خود را به یک یا دو اینفلوئنسر گره بزند، اتکای قبلی‌اش به جفری استار و جیمز چار، است، که وقتی ادعاهایی مبنی بر رفتار نامن، هر دوی آنها در موارد جداگانه مطرح شد، بر تجارت تأثیر گذاشت. به گفته کاول، این شرکت دیگر هیچ رابطه ای با ستاره یا چار، ندارد. این، همراه با یک اسلاید صنعتی ناشی از COVID-19 در فروش لوازم آرایشی رنگی و مشکلات زنجیره تامین، در نهایت منجر به تشکیل پرونده Forma برای فصل 11 در ژانویه شد.

به گفته سه نفر از مدیران، Morphe همچنان به شبکه اینفلوئنسرها، به ویژه TikTok، وارد خواهد شد، اما به روشی بسیار متنوع تر و تمرکز اصلی بر روی خود محصولات خواهد بود.

از تغییرات، داگ جیکوب، یکی از بنیانگذاران &vest، گفت: «از بیرون در این تأثیرگذاران سطح بالا که می خواستند با Morphe شریک شوند، به این دلیل بود که Morphe در واقع خود یک برند خاص بود. اما چیزی که در نهایت اتفاق افتاد این بود که ما در مقابل برندی که ارزش‌های اصلی خود را توسعه می‌دهد، تأثیرگذار شدیم، به همین دلیل است که عقب‌نشینی می‌کنیم. ما همچنان مانند هر برند زیبایی با شرکای مورد استفاده قرار می‌گیریم، ما شرکای فوق‌العاده‌ای در فضای سلبریتی داریم، اما این برند خود شایسته ایستادگی است، درست مانند سایر برندهای بزرگ در این فضا.”

این تنها تغییر نیست. در حالی که در تلاش برای احیای این شرکت، چندین برند را راه‌اندازی و به دست آورد، اکنون تمرکز اصلی بر سه مورد خواهد بود: Morphe، Morphe 2 و Born Dreamer. برخلاف محصول جدید خود، استراتژی دوم تاثیرگذار برای Morphe، Born Dreamer یک عطر با همکاری ستاره TikTok Charli D’Amelio است که 150.5 میلیون دنبال کننده در پلتفرم دارد.

برندهای دیگر عبارتند از Lipstick Queen، Jaclyn Cosmetics با تأثیرگذار Jaclyn Hill، Such Good Everything و Bad Habit. دومی قبلاً با اینفلوئنسر اما چمبرلین مرتبط بود.

Jaclyn Cosmetics دوباره راه اندازی شد

جاکلین هیل زم، که Jaclyn Cosmetics را در سال 2019 دوباره راه اندازی کرد.

تصویر محترمانه

مالکیت قبلی یک استراتژی چند برند داشت. ژاکوب توضیح داد که ما واقعاً روی هسته اصلی خود تمرکز خواهیم کرد. این بدان م،ا نیست که ما برندهای دیگر را راه‌اندازی یا رشد نخواهیم کرد، اما من فکر می‌کنم که این کار را با روشی حساب‌شده‌تر انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که پایگاه خانگی ما واقعاً پررونق است.

در مورد برندهای دیگری که توسط افراد مشهور علاوه بر Born Dreamer پشتیب، می شوند، او گفت: “فکر نمی کنم بگوییم هرگز، اما فکر می کنم دوباره به تمرکز بر هسته اصلی خود برگردیم.”

این شرکت قبلاً خط لوازم آرایشی رنگی Rem Beauty را با مشارکت آریانا گرانده راه اندازی کرده بود. Forma دارای مجوز Rem Beauty بود و این برند اکنون فعالیت های خود را در داخل انجام داده است. رم از آن زمان برای ،ید موجودی و مالکیت م،وی از Forma به مبلغ 15 میلیون دلار، به ازای قرارداد خدمات انتقالی به تاریخ جمعه، و قرارداد ،ید در 27 ژانویه ثبت شده است.

برند آریانا گراند REM Beauty: محصولات، تاریخ عرضه و موارد دیگر

آریانا گرانده برای REM Beauty در سال 2021.

حسن نیت

در فوریه، رم، میشل شیگماسا را ​​به ،وان مدیرعامل انتخاب کرد. شیگماسا قبلاً به ،وان مدیرعامل جه، موراد خدمت می کرد و قبل از آن 13 سال در اسمش با، گذرانده بود.

در مورد اه، دقیق تر Morphe، پس از بستن تمام فروشگاه های آن در ایالات متحده، تمرکز توزیع بر تجارت الکترونیک و شرکای ،ده فروش از جمله Ulta Beauty خواهد بود. هنوز 11 فروشگاه در سطح بین‌المللی دارد که تا زم، که این برند به تلاش خود در منطقه EMEA ادامه می‌دهد، باز خواهند ماند.

از نظر محصول، بر روی چشم، صورت و برس ها تاکید می شود و به طور کلی انتظار می رود که طیف آرایش آن نسبت به گذشته کمرنگ تر باشد.

کاول گفت: «از نظر ظاهر آرایش، تغییر کرده است. این برند در سطح جه، از نظر استفاده مصرف‌کننده و ترجیحات مصرف‌کننده تغییر کرده است و برند در پاسخ به آن تغییر کرده است، بنابراین در حالی که ما هنوز هستیم، آن را یک برند جسورانه از نظر آنچه که برای آن ایستاده‌ایم، ظاهر از سال 2016 تا 2020 می‌نامم. تکامل یافته است و ما با آن تکامل یافته ایم.»

طرح Morphe 2، که به ،وان یک برند طبیعی‌تر با هدف مخاطبان جوان‌تر راه‌اندازی شد، این است که آن را از طریق کانال انبوه، با راه‌اندازی در Target، رشد دهد.

وقتی از او پرسیده شد که چه برنامه‌های دیگری برای مرتبط ، دوباره مورف دارد، مسکوویتز پاسخ داد: «فکر نمی‌کنم ،وماً هرگز بی‌ربط باشد. این هنوز یک تجارت 200 میلیون دلاری به علاوه و برند شماره دو یا سه در یکی از بهترین ،ده فروشان در جهان است …. سزاوار زمان و توجه، منابع و سرمایه گذاری ما است و ممکن است در داخل به این میزان نرسد. همانطور که در سه یا چهار سال گذشته سزاوار آن بود.»

امید برای کل شرکت این است که به سرعت به فروش 300 میلیون دلاری برسد. برای زمینه، زم، که جنرال آتلانتیک 60 درصد از سهام Morphe را در سال 2019 به دست آورد، گفته می‌شود که Morphe حدود 500 میلیون دلار فروش خالص داشته است، با حدود 130 میلیون دلار درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک و ارزش این معامله برای شرکت در حدود 130 میلیون دلار بوده است. 2.2 میلیارد دلار




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/morphe-wants-to-become-،uct-first-not-influencer-first-1235610675/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با