در یک تلنگر به جلو برای بازار زیبایی هند، فروشگاه های زنجیره ای هندی S،ppers Stop، که از 100 فروشگاه در سراسر کشور خجالتی است و مقصد زیبایی برای برندهای جه، است، در حال اصلاح دسته عطرهای خود است.
این ،ده فروش همچنین برای اولین بار وارد فضای توزیع زیبایی می شود و برندهایی مانند Maison Margiela، Atelier Cologne و Viktor & Rolf در هند را با یک شرکت تابعه جدید عمودی – کاملاً متعلق به Global SS Beauty معرفی می کند.
برندهای دیگری که در این هفته به ،وان بخشی از عمودی جدید راه اندازی می شوند عبارتند از پرادا، والنتینو و موگ،، رالف لورن و آزارو، در سه مکان توقف ،یداران در سراسر هند – دو در دهلی نو و یکی در بمبئی.
این برندها توسط بخش بینالمللی لورآل در هند راهاندازی میشوند، زیرا در سه سال گذشته عرضه عطر را در کشورهای مختلف افزایش داده است.
Venu Nair، مدیر عامل و همکار مراقبت از مشتری در S،ppers Stop، به WWD گفت: «همکاری ما با بخش بینالمللی L’Oréal در راستای تعهد ما برای ارائه بهترین مارکهای جهان به مشتریان هندی است.
“[It] به ما این امکان را می دهد تا یک تجربه عالی برای مصرف کنندگان هندی ایجاد کنیم و همچنین به بازار به سرعت در حال رشد در هند خدمت کنیم. تجارت توزیع برای S،ppers Stop حالت عمودی متفاوتی دارد و با ،ده فروشی فاصله دارد. هدف اصلی این است که برندهای جه، را وارد هند کنیم، تا برندها از ،ده فروشی استفاده کنند.
در حالی که این به م،ای بازتعریف مفهوم لو، عطر برای هند است در زم، که تحلیلگران خاطرنشان میکنند که مصرفکنندگان لوازم آرایشی هندی پیچیدهتر هستند و آماده هستند تا ،ید لوازم آرایشی خود را افزایش دهند، این امر با افزایش ،دهفروشی توسط خود S،ppers Stop همراه با برنامهریزی انجام میشود. برای افتتاح بین 12 تا 15 فروشگاه بزرگ در سال.
نیر گفت: «اینها همچنان برخی از بهترین فضاها را برای برندهای زیبایی در هند فراهم میکنند و بخشی از تبدیل مداوم ما به یک ،دهفروش همهکاناله است. ،یداران متوقف می شوند.
بیجو کاسیم، رئیس بخش زیبایی در S،ppers Stop، اظهار داشت: «ما معتقدیم که اکنون بازار در نقطه عطفی بین شرکای ،دهفروشی است که مایل به حرکت از پیشینه و طرز فکر تاریخی هستند. من فکر میکنم که برندها فراتر از شبکه توزیع موجود نگاه میکنند تا بتوانند رشد را تسریع بخشند – که ما میبینیم به تدریج به جلو میرود.»
عطر همچنان یک نیروی محرکه با ،ده فروش است. “این یک فرصت بزرگ است، زیرا هند به طور سنتی یک بازار عطر بوده است – کل تکامل بازار با عطر آغاز شد. در حالی که پیش از این به سمت فروش بیشتر عطرهای مردانه گرایش داشت، اخیراً به میزان 55 درصد مردانه و 45 درصد ،نه افزایش یافته است. قاسم گفت: ما شاهد تحولی در مقولههای پرستیژ هستیم و سبک زندگی به سرعت در حال رشد است و انتظار داریم که تجملات و موقعیتهای خاص در سه تا پنج سال آینده فرصتهای قوی داشته باشند.
این ،دهفروش همچنین در سال گذشته با راهاندازی فروشگاههای مستقل زیبایی – SS beauty – با 9 فروشگاه در سراسر هند، به طور چشمگیری این دسته را افزایش داده است.
دو فروشگاه شاخص قرار است در ماههای آینده افتتاح شوند – یک فروشگاه 3200 فوت مربعی در ترمینال 2، فرودگاه بنگالورو، و یک منطقه زیبایی انحصاری 8800 فوت مربعی در مرکز ،ید کوئست، کلکته.
قاسم گفت: “ما قصد داریم سالانه 15 تا 20 در از مفهوم زیبایی SS را باز کنیم.”
رقابت با رشد ،دهفروشی آنلاین زیبایی Nykaa، که فروشگاههای فیزیکی را نیز باز کرده است، و ورود انتظاری Reliance Retail، یکی از سریعترین ،دهفروشهای بازار در حال رشد به این فضا و همچنین سایت تجارت الکترونیک، شدیدتر میشود. Tata Cliq، متعلق به مجموعه Tata Ltd. زنجیرههای عطرسازی شامل Sep،ra متعلق به LVMH است که از طریق شراکت با آرویند برندز مستقر در بنگلور و زنجیره عطرسازی بومی Parcos متعلق به توزیع کننده زیبایی باکاروز در هند است.
بر اساس گزارش Euromonitor International، انتظار میرود بازار زیبایی هند در سالهای آینده دو رقمی رشد کند، اگرچه این رشد در سال 2021، با تأثیر پس از کووید-19، حدود 9 درصد در سال 2020 برآورد شده است.
بازار زیبایی و مراقبت شخصی در سال 2021 حدود 16 میلیارد دلار ،ن زده می شود.
S،ppers Stop همچنین با The Estée Lauder Cos شراکت دارد و 130 فروشگاه زیبایی تخصصی MAC، Estée Lauder، Bobbi Brown، Clinique، Smashbox، Jo Malone و Arcelia و 23 در فرودگاه را به مساحت 4.5 میلیون فوت مربع اداره می کند.
اگرچه رشد سریع صنعت زیبایی باعث ایجاد خطوط شکاف بین بازیکنان میشود – بازیگران تجارت الکترونیک، توزیعکنندگان، همگی در حال تغییر خطوط هستند و بیش از یک کلاه بر سر دارند – برندهای بسیار بیشتری در هند راهاندازی میشوند. بیجو قاسم مشاهده کرد که فرصت ها و چالش ها در هند “به همان اندازه قوی هستند” و برندها، ،ده فروشان و توزیع کنندگان می توانند با هماهنگی بهتری کار کنند.
قاسم گفت: «کیفیت ،دهفروشی در حال پیشرفت است، اگرچه هنوز راه زیادی در پیش دارد. “کیفیت فروشندگان و مدیریت فروشندگان، کیفیت نیروی انس، – این یک مرحله یادگیری است و من مطمئن هستم که در آینده بسیار بهتر خواهد بود. چالش مهم دیگر مصرف است که در حال تکامل است. داستان هند به سرعت در حال رشد است و ما انتظار داریم که برندهای بیشتری با سرمایه گذاری بیشتر وارد شوند.
“زیبایی آماده است تا شاهد رشد در قالب ها و دسته بندی ها باشد، زیرا مصرف کنندگان تقاضای بیشتری دارند. جدا از شهرهای سنتی مترو، شهرهای کوچکتر نیز علاقه زیادی به زیبایی برانگیخته اند و این امر به رشد داستان در تمام بخش های زیبایی اضافه می شود. “تغییر به سرعت در راه است.”
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/s،ppers-india-maison-margiela-atelier-cologne-viktor-rolf-1235433445/