L’Oréal رکورد برای دستاوردهای زیست محیطی و شفافیت – WWD


پاریس – برای هفتمین سال متوالی، L’Oréal امتیاز سه گانه A را برای دستاوردهای زیست محیطی در زمینه تغییرات آب و هوایی، جنگل ها و امنیت آب توسط سازمان جه، محیط زیست و غیرانتفاعی CDP دریافت کرده است.

L’Oréal تنها شرکت در سراسر جهان است که برای هفت سال متوالی چنین امتیازی را دریافت کرده است.

هزاران شرکت پس از پر ، پرسشنامه‌های تغییر اقلیم، جنگل‌ها و امنیت آب CDP در سال 2022 امتیاز گرفتند. L’Oréal در میان 12 شرکتی بود که رتبه A سه گانه را به دست آورد.

در سال 2022، بیش از 680 سرمایه‌گذار با بیش از 130 تریلیون دلار دارایی و 280 ،یدار عمده با 6.4 تریلیون دلار هزینه ،ید از شرکت‌ها درخواست ،د تا داده‌های مربوط به اثرات زیست‌محیطی، خطرات و فرصت‌ها را از طریق پلتفرم CDP افشا کنند. L’Oréal و CDP مش،اً در بی،ه ای که صبح سه شنبه منتشر شد، اعلام ،د که رکوردشکنی 18700 شرکت به امتیاز رسیده است.

CDP از یک روش دقیق و مستقل برای ارزیابی شرکت ها استفاده می کند، سپس آنها را از A به D امتیاز می دهد. معیارها شامل میزان جامعیت افشا است. آگاهی و مدیریت خطرات زیست محیطی، و نشان دادن بهترین شیوه های مرتبط با رهبری زیست محیطی. F به شرکت هایی داده می شود که اطلاعات کافی را فاش نمی کنند یا ارائه نمی دهند.

نیک، هیرونیموس، مدیر اجرایی L’Oréal، در بی،ه ای گفت: «ما بسیار مفت،یم که تنها شرکتی هستیم که برای هفتمین سال متوالی رتبه سه گانه A CDP را دریافت می کند.

“این گواهی بر تعهد طول، مدت L’Oréal و جاه طلبی ما است که فعالیت های ما تا سال 2030 به مرزهای سیاره ای احترام می گذارد. من به ،وان شرکت زیبایی پیشرو در جهان، معتقدم که ما وظیفه داریم الگوی خود باشیم. ما می‌خواهیم از مقیاس خود برای تبدیل شدن به یک کاتالیزور تغییر استفاده کنیم و همه بخش‌های ا،یستم خود را برای رسیدگی به چالش‌های اقلیمی و محیطی که همه با آن روبرو هستیم بسیج کنیم. با همکاری یکدیگر می‌تو،م زیبایی را خلق کنیم که دنیا را به حرکت در می‌آورد.»

به ،وان بخشی از برنامه L’Oréal برای آینده، این گروه اه،ی را برای سال 2030 تعیین کرده است که سه جنبه دارند: تغییر خود، توانمندسازی ا،یستم تجاری خود و کمک به حل چالش‌های جهان.

CDP اعلام کرد که در سال جاری نزدیک به 20,000 شرکت، از جمله 70 درصد از شرکت های اروپایی بر اساس ارزش بازار، داده های زیست محیطی را افشا کرده اند. م،فیلد وایس، مدیر اجرایی CDP اروپا، گفت: «COP27 نشان داد که اگر بخواهیم گرمایش را تا 1.5 درجه سانتیگراد محدود کنیم، نیاز به تغییرات دگرگونی بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

او ادامه داد: «بنابراین خوشحالم که شرکت‌های اروپایی تقریباً نیمی از شرکت‌های فهرست A در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند، از جمله 15 شرکت با دو نمره A و هشت با امتیاز A سه‌گانه برای رهبری تغییرات آب و هوایی، جنگل‌ها و امنیت آب». ما باید انتشار گازهای گلخانه ای را به نصف کاهش دهیم و جنگل زدایی را تا سال 2030 حذف کنیم، در کنار دستیابی به امنیت آب در همان مقیاس زم، – بدون طبیعت هیچ مسیری برای رسیدن به دمای 1.5 درجه سانتیگراد وجود ندارد.

ویس گفت: «با مقررات جدید گزارش‌دهی پیشگامانه اتحادیه اروپا، CSRD، که اکنون مورد توافق قرار گرفته است، شرکت‌های فهرست A CDP نشان می‌دهند که از این بازی جلوتر هستند – اقدامات واضحی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و پرداختن به اثرات زیست‌محیطی در سراسر زنجیره ارزش خود انجام می‌دهند. . این همان نوع شفافیت و اقدام زیست‌محیطی است که ما برای جلوگیری از فروپاشی زیست‌محیطی به آن نیاز داریم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/loreal-sets-record-environmental-achievement-1235447544/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با