L’Oréal با هتل شیلا همکاری می کند تا یک برند لوکس جدید راه اندازی کند


چه؟ L’Oréal با Hotel Shilla و Anc،r Equity Partners همکاری کرده است تا یک برند زیبایی لو، تازه ایجاد شده را از طریق سرمایه گذاری مش، به نام Lo،an راه اندازی کند.

جزئیات Shihyo، همانطور که نام تجاری جدید نامگذاری شده است، بر اساس یک ماده اصلی به نام ShiHyo24 است که از 24 ماده گیاهی فرموله شده است که از کشاورزان محلی کره تهیه شده و در اوج هر فصل برداشت می شود و با آب برنج ،ر شده و آب جینسنگ دم کرده است.

این مجموعه شامل 24 نوع مختلف آمپول به همراه محصولات مراقبت از پوست مانند پاک کننده صورت، اسانس و ، و همچنین محصولات مراقبت از پوست سر می باشد. اولین فروشگاه پرچمدار Shihyo، باغ سئول، در ماه های آینده در هتل شیلا سئول در کره افتتاح می شود، با جاه طلبی که با مصرف کنندگان تعامل داشته باشد و تجربه ای همه جانبه با طیف وسیع محصولات زیبایی لو، ارائه دهد.

چرا؟ Shihyo از تخصص طول، مدت L’Oréal در زیبایی، کانال‌های ،ده‌فروشی لو، هتل شیلا و مدل تجاری قوی مالی Anc،r بهره می‌برد. سیریل چاپوی، رئیس L’Oréal Luxe، توضیح می دهد: “L’Oréal Luxe بسیار ،سند است که راه اندازی Shihyo را از طریق همکاری با Hotel Shilla و Anc،r Equity Partners اعلام کند. شیهیو که ریشه در ،د سنتی استثنایی و دانش طبیعی دارد، مظهر زیبایی لو، آسیایی است. شیهیو با قدرت علم، بالاترین کیفیت مراقبت از پوست را به لطف ،یب ثبت شده خود ارائه می دهد و بالاترین تجربه زیبایی لو، را ارائه می دهد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-teams-up-with-،tel-،lla-to-launch-new-luxury-،nd/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با