چه؟ بر اساس گزارشی که بلومبرگ منتشر کرده، LVMH، Shiseido و L’Oréal همگی امیدوارند که اگر Natura &Co تصمیم به فروش بخشی از Aesop داشته باشد، سهمی در Aesop داشته باشند. ارزش نام تجاری حمام و عطر لو، استرالیایی 2 میلیارد دلار است.
جزئیات سهام این غول زیبایی برزیلی در پی شایعات فروش 13 درصد افزایش یافت. هنگامی که بلومبرگ با آنها تماس گرفت، نمایندگان تمام شرکت های مربوطه از اظهار نظر خودداری ،د.
چرا؟ Natura & Co در پی کاهش درآمد و سود، گزینههای برند قهرمان خود را ارزیابی کرده است. این حرکت بخشی از یک برنامه استراتژیک گسترده تر برای بهبود سودآوری است.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loreal-lvmh-and-،seido-vie-for-stake-in-aesop/