L’Occitane رشد 8 درصدی را برای فروش سه ماهه سوم گزارش می دهد. از استراتژی خروج چین از COVID-19 ضربه خورده است


چه؟ L’Occitane رشد فروش سه ماهه سوم را 8 درصد برای دوره منتهی به 31 دسامبر 2022 گزارش کرده است که فروش خالص آن با نرخ های گزارش شده برای دوره نه ماهه 16.5 درصد رشد کرده است.

جزئیات به روز رس، سه ماهه حسابرسی نشده این شرکت نشان می دهد که بر مبنای ی،ان برای مشابه، ی،ی به استثنای روسیه به دلیل واگذاری گروه در ژوئن 2022، مارک های جدید ادغام شده Sol de Janeiro و Grown Alchemist، تاثیر ادغام ، شرکت تابعه ایالات متحده در سال گذشته و با نرخ ثابت، رشد فروش 2.3 درصد بود.

به ازای هر برند، L’Occitane en Provence کاهش فروش 0.9 درصدی و 5.5 درصدی را در سه ماهه سوم سال مالی 2023 9 و سال مالی 2023 گزارش کرده است، Elemis رشد 11.3 درصدی با نرخ های گزارش شده یا 5.3 درصد رشد با نرخ های ثابت در سال مالی 2023 9 ماهه را ثبت کرده است. رشد رقمی در نیمه اول سال مالی 2023.

سول دو ژ،رو شتاب فروش قوی خود را در سه ماهه سوم سال مالی 2023 با رکورد فروش 64.2 میلیون یورو و پایان سال مالی 2023 با فروش 158.8 میلیون یورو به پایان رساند.

از نظر منطقه ای، قاره آمریکا با 75.1 درصد با نرخ های گزارش شده یا 53.7 درصد با نرخ های ثابت در سال مالی 2023 9 ماهه رشد داشته است، APAC رشد 2.7 درصدی با نرخ های گزارش شده و کاهش 0.6 درصدی با نرخ های ثابت در سال مالی 2023 9 ماهه داشته است، در حالی که EMEA شاهد فروش جزئی بود. کاهش 0.3 درصدی با نرخ های ثابت در سال مالی 2023 9M.

چرا؟ رشد فروش در سه ماهه سوم به دلیل “نتیجه شرایط چالش برانگیز اقتصاد کلان در برخی بازارهای کلیدی” است که چین مقصر اصلی آن است.

آندره هافمن، نایب رئیس و مدیر اجرایی L’Occitane، گفت: «مانند بسیاری از اپراتورهای برند با ردپای ،ده‌فروشی قوی، ما تأثیر ،وج چین از محدودیت‌های COVID-19 و احساسات محتاطانه‌تر را در سایر بازارهای اطراف احساس می‌کنیم. دنیا.”


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/loccitane-reports-8-percent-growth-for-q3-sales-feels-hit-of-،as-covid-19-exit-strategy/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با