لندن – کاتلین بیرد موری، نویسنده و ویراستار مستقل، به کنجکاویاش اجازه داده است تا بهترینها را از او بگیرد، و پاد،تی راهاندازی کرد که در آن از بنیانگذاران زیبایی میپرسد که چگونه با بحرانهای اجتنابناپذیری که با ایجاد ،بوکارها همراه بود کنار آمدند.
این پاد،ت که «حفظ چهره» نام دارد، روز چهارشنبه با تینا چن کریگ، بنیانگذار U Beauty، در مورد چگونگی سقوط او روی کف اتاق هتلش در یک لحظه خاص صحبت میکند.
در ،متهای دیگر، بیرد موری با فردریک فکای صحبت میکند. بابی براون؛ جان ،د، بنیانگذار Loved01; و شارلوت منسا، یکی از برترین استایلیستها و متخصصان موهای طبیعی، بافتدار و ،یبی.
منسا مالک سالن مو در خیابان پورتوبلو لندن است و ،ب و کار سالن خود را با کمک مالی The Prince’s Trust که توسط شاه چار، سوم تأسیس شد، ایجاد کرد. او روز شنبه مهمان مراسم تاجگذاری پادشاه در لندن بود.
بیرد موری از مهمانان در مورد لحظه ای که همه چیز از هم می پاشد – یا در شرف فروپاشی بود – و چگونگی بازگشت آنها به مسیر می پرسد.
بیرد موری در مصاحبه ای گفت که این پاد،ت زیبایی متوسط نیست، با 10 نکته برتر، توصیه هایی در مورد فوران یا توصیه های محصول.
لوگوی پاد،ت جدید “Keeping Face”، در مورد لکنت های بنیانگذاران زیبایی.
یک سطح علاقه انس، وجود دارد. بسیاری از این زندگیها بینقص به نظر میرسند – آیا ما همیشه درباره افرادی که ،ب و کار خود را در یک هفته شروع کردهاند، از پشت یک پاکت نمیشنویم؟ یا از روی میز آشپزخانه؟» او گفت.
«ما در مورد دامها یا پیوند سخت، زمانهایی که همه چیز واقعاً بد پیش میرفت، نمیشنویم. من عاشق این هستم که بدانم مردم چگونه این مسائل را حل ،د و همچنان پافشاری ،د، در حالی که ف، های کوچکتر تسلیم می شدند.”
بیرد موری گفت که برای او جالب بود که برخی از سوژههای او از پرداختن به اشتباهات یا ش،تهای خود امتناع می،د و در عوض روی دستاوردهای خود تمرکز می،د، در حالی که دیگران در مورد تکیه خود بر اعداد، طالع بینی و روانشناسی صحبت می،د.
او گفت: «فکر میکنم به این دلیل است که با افرادی در زمینههای بسیار خلاق صحبت میکردم. احتمالاً اگر با دانشمندان علوم اعصاب صحبت میکردم، متوجه نمیشدم.»
در مجموع، آنها یک گروه جذاب بودند، بیرد موری، که پاد،ت را با ParkView Creative و با اسپانسر Re، تهیه کرد، در مورد مهمانانش گفت. لوگوی پاد،ت توسط پل مک نیل و بر اساس بیرد موری طراحی شده است.
“چیزی که من در مورد آنها دوست داشتم این است که آنها فقط کار خود را انجام می دهند. آنها خیلی روی غریزه کار می کنند. چیزی که بارها و بارها می شنیدم عبارت “من هرگز طرح تجاری نداشتم” بود – و این من را مجذوب خود می کرد.
بیرد موری که مقالات، مصاحبه ها و پروفایل هایش در فایننشال تایمز، ووگ بریت،ا، تات،، تلگراف و ساندی تایمز استایل منتشر شده است، گفت امیدوار است فصل دوم آن را منتشر کند.
او دوست دارد با افرادی از جمله امیلی وایس از گلوسیر بنشیند. دمترا پینسنت، مدیرعامل شارلوت تیلبری بیوتی، و باربارا استورم، که بیرد موری در اوایل سال جاری برای فایننشال تایمز با آنها مصاحبه کرد.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/kathleen-baird-murray-probes-beauty-founders-failures-new-podcast-1235646504/