The Honest Co. جسیکا آلبا یک مدیر اجرایی جدید را معرفی کرد.
این برند که سال گذشته به صورت عمومی عرضه شد، از Carla Vernón برای جایگاه برتر استفاده کرده است. ورنون اخیراً در آمازون کار می کرد، جایی که معاون مواد مصرفی بود و در 9 ژانویه جانشین مدیر عامل نیک ولاهوس خواهد شد. ولاهوس در هیئت مدیره Honest باقی خواهد ماند.
زم، که آلبا، بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت، بیش از یک دهه پیش ایده این برند را مطرح کرد، ماموریت او این بود که محصولاتی با تمرکز بر سلامت و تندرستی در دسترس قرار دهد. این اخلاق برند قوی تر از همیشه طنین انداز شده است.
ما واقعاً رهبران فضا هستیم. آلبا گفت: آنچه که کار می کند این است که اساساً چه ،ی هستیم: مراقبت از مصرف کننده و داشتن نوآوری اختصاصی واقعاً قوی.
اگرچه آلبا در زمان تأسیس این برند نوپا بود، اما گفت که اصول Honest در حال تبدیل شدن به میزهای زیبایی و مراقبت شخصی است. هر برند CPG و زیبایی باید به سلامتی و پایداری اهمیت دهد. اینها ستونهای اصلی رشد هستند.» بقیه به سختی به رشد تک رقمی می پردازند. اگر می خواهید رشد دو رقمی داشته باشید، این همان چیزی است که باید برای آن ایستادگی کنید.
آلبا روی آجر و ملات صعودی است. این شرکت در اوایل سال جاری از طریق Tmall Global به چین گسترش یافت، در حالی که در جولای گذشته در Ulta Beauty و Walmart نیز حضور داشت. در زمان عرضه اولیه سهام در سال گذشته، فروش بین المللی تنها 2 درصد از درآمد 300.5 میلیون دلاری شرکت را تشکیل می داد. توسعه در همه اشکال جایی است که آلبا قصد دارد از تخصص ورنون استفاده کند.
ورنون گفت: «ما نیمی از ،ب و کار خود را به صورت آنلاین و نیمی از تجارت خود را در فروشگاه های آجر و ملات انجام می دهیم. برند Honest یکی از اولین برندهای واقعی چند کانالی است که ساخته و طراحی شده است تا در هر دو مورد مرتبط باشد. [di،al and physical retail]”
ورنون چندین اصل را برای استراتژی رشد خود ذکر کرد. او گفت: «مردم و خانوادههای زیادی هستند که حتی برند Honest را هنوز کشف نکردهاند. اولین رکن رشد، معرفی Honest به افراد بیشتری در خانهها است و برای انجام این کار، Honest باید در مکانهای بیشتری در دسترس باشد.
منطقه ج، شرقی به لطف مشارکت با Walmart و Publix شاهد رشد فزایندهای بوده است، اما هنوز جا برای شبکه گستردهتر وجود دارد. «ما باید به گسترش نام تجاری Honest ادامه دهیم، در مجموعههای دستهبندی عمیقتر از هر کجا که ،ید میکنید، یا ،بوکار صادقانه خود را به برخی از ،دهفروشهایی که هنوز در آنها نفوذ نکردهایم وارد کنیم. ما در حال کار بر روی آن هستیم،” Vernón اضافه کرد. او گفت که دستههای دیگر «جایی که Honest اجازه بازی دارد» نیز در افق هستند.
همه اینها به سمت ماموریت بزرگتر آلبا برای دموکراتیزه ، سلامت و تندرستی حرکت می کند. او گفت: «در طول حرفهام، تأکید زیادی بر جمعیتهای مختلف که همیشه در بازار دیده نمیشوند و شنیده نمیشوند، وجود نداشت. من میدانم که همیشه دیده نشدن و شنیده نشدن در جهان، بهویژه در این کشور، چگونه است، و فضای سلامت و تندرستی برای افرادی که حتی نمیدانند داشتن محصولات سالم در اطراف شما چقدر تحولآفرین است، مهمتر است.»
ما میتو،م تنها با صحبت ، با افرادی که همیشه دیده یا شنیده نمیشوند، زندگی بسیاری از مردم را به شیوهای واقعاً مثبت تحت تأثیر قرار دهیم. به ،وان یک لاتین، این چیزی است که من به آن علاقه دارم و می دانم که کارلا نیز در این علاقه مش، است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/jessica-alba-،nest-company-carla-vernon-ceo-1235448030/