میلان – همه چیز با یک فنجان قهوه شروع شد.
برای خواهران آندریا دومینیک، ژاکلین و میکائلا ایلی که از خانواده ایتالیایی پشت برند معروف قهوه Illycaffè میآیند و اخیراً Amarey را راهاندازی کردهاند، غیر از این نمیتوانستند در مناظر پرجمعیت برندهای زیبایی مستقل ایتالیایی.
همه چیز با یک موکا پات در وسط دریا شروع شد. گذراندن دورههای طول، در یک قایق بادب،، به ندرت به ساحل رفتن، یک سنت خانوادگی است، و چالش همیشه ایجاد کمترین ، ممکن بوده است. توسط خواهران و مادرشان اسکراب قهوه تقریباً تنها حرکتی بود که ما با پوست خود رفتار کردیم، اما تأثیر آن استثنایی بود. از آنجا بود که ما خواص قهوه برای لوازم آرایشی را مطالعه کردیم.
در راه اندازی بر،ب مراقبت از پوست، هدف خواهران تقویت هر بخش از گیاه قهوه ،یکا و انتقال مزایای آن از صنایع غذایی به دنیای زیبایی بود. با انجام این کار، Illys همچنین میخواست رویکردی را ترویج کند که از یک مدل ،بوکار خطی به مدل دایرهای تغییر میکند، زیرا آنها از ضایعات و بقایای تولید قهوه در فرمولهای Amarey استفاده میکنند.
ژاکلین ایلی گفت: «آماری تغییری است که ما آرزوی دیدن آن را داریم، تغییر از خطی به دایرهای، از است،اجی به احیاکننده، از ناخودآگاه به آگاهانه،» با اشاره به اینکه «اگرچه استراتژیها و سیاستهای ملی و بینالمللی وجود دارد. [encouraging] با اجرای اقتصاد دایره ای، در دنیای تولید هنوز همه چیز حول محور مواد خام بکر می چرخد.
به گفته این شرکت، از بیش از 2.25 میلیارد فنجان قهوه که در روز در سراسر جهان می نوشند، تنها 10 درصد از گی، قهوه – میوه های حاوی دانه های قهوه خام – برای تولید این نوشیدنی استفاده می شود. هدف Amarey استفاده مجدد از بقیه و استفاده از خواص آنتی ا،ید، و مزایای قهوه است که گفته می شود شامل جلوگیری از آسیب سلولی پوست، کاهش التهاب و پف و کمک به مق، با علائم پیری نور مانند تغییر رنگ و چین و چروک است. از ریشه های آفریقایی-یوروبی، این نام برای تداعی این قدرت طبیعی انتخاب شده است، زیرا مخفف “دارای قدرت بزرگ” است.
فرمولهای این برند که با همکاری آکادمی دانشگاه دل کافه Illycaffè و شرکت Biofarma ساخته شدهاند، بر پایه عصاره قهوه ،یکا، گلهای قهوه و پودر قهوه بازسازی شده، مانند یک پاککننده جامد هستند. افزودن نیاسینامید سرم آنتی ا،یدان لیفت را مشخص می کند، در حالی که یک ، صورت آبرسان با ویتامین E غنی شده است. قیمت ها از 24 یورو برای پاک کننده تا 52 یورو برای سرم متغیر است.
بسته بندی همچنین برای کاهش تأثیرات بر محیط زیست طراحی شده است، زیرا در صورت امکان از شیشه بازیافتی و پ،تیک بازیافتی حمایت می کند. بسته بندی ثانویه از پوست نقره ای قهوه، ساخته شده از باقی مانده سلو، برشته شدن دانه های قهوه به دست می آید.
علاوه بر ،دهفروشی در تجارت الکترونیک Amarey، این خط تا 14 نوامبر در فروشگاه Rinascente در میلان فروخته میشود. در اینجا، این برند در طبقه چهارم به ،وان بخشی از یک منطقه ویژه که به بازیکنان زیبایی در حال ظهور اختصاص داده شده است، نمایش داده میشود. رویکرد پایدار
“[Customers] پروژه را دوست دارند قهوه [element] آنها را جذب می کند، تحقیقات آنها را متقاعد می کند، اما در نهایت محصول باعث می شود آنها برگردند. بیشترین رضایت را مشاهده می کنیم که مشتریان پس از به دست آوردن نتایج محصولات ما، با دوستان خود بازگشته اند. Micaela Illy که بخش مالی شرکت را مدیریت میکند، گفت: این تبلیغات شفاهی مثبت تأیید میکند که ما در مسیر درستی هستیم… اما هنوز یک سفر طول، است. آندریا دومینیک و ژاکلین به ترتیب در فرمو،یون و بازاریابی پیشرو هستند.
در مرحله بعد، Amarey یک اسکراب بدن را تا پایان سال به مجموعه اضافه می کند، در حالی که فرمو،یون یک ، دور چشم در حال توسعه است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/illy-sisters-launch-amarey-new-coffee-based-skincare-،nd-from-italy-1235405904/