Hoyeon Jung و Aya Nakamura سفیران برند جهانی Lancôme می شوند – WWD


پاریس – Lancôme Hoyeon Jung و Aya Nakamura را به ،وان سفیران برند جه، منصوب کرده است.

یونگ، یک مدل کره‌ای که به هنرپیشه تبدیل شده بود، در نقش برجسته‌اش در سریال واقعیت نتفلی، «بازی ماهی مرکب» به یک ستاره تبدیل شد. او مدلینگ را در سن 16 سالگی آغاز کرد و پنج سال بعد، در سال 2016، اولین باند بین المللی خود را در نیویورک انجام داد. یونگ سپس برای بسیاری از طراحان، عکاسان و نشریات مدل شد.

یونگ برای بازی در «بازی ماهی مرکب» برنده جایزه بهترین نقش آفرینی توسط یک بازیگر زن در سریال درام در جوایز SAG شد. او همچنین نامزد جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن در سریال درام شد.

یونگ 22.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است.

ناکامورا که اخیراً “ملکه پاپ فرانسه” لقب گرفته است، با آهنگ “Djadja” در سال 2018 بسیار پرطرفدار شد. این ستاره تله آفریقایی متولد مالی، فعالیت موسیقی خود را در سال 2014 و در سن 19 سالگی با این تک آهنگ آغاز کرد. “کارما” در فیس بوک. به نقل از Lancôme، به سرعت به امروز و آهنگ های او 6 میلیارد بار گوش داده شده است.

آیا ناکامورا

ناکامورا و برند با هم یک مفهوم فیلم خلق کرده اند. این یک فیلم مستند ویدیویی است که تابستان امسال در یوتیوب منتشر می شود و خواننده را در مسیر کنسرت های Accor Arena به نمایش می گذارد.

قرار ملاقات یونگ و ناکامورا بلافاصله پس از آن صورت گرفت که اما چمبرلین، شخصیت یوتیوب و رسانه های اجتماعی، سفیر جه، لانکوم شد. به گفته فرانسوا لمان، رئیس بین‌المللی Lancôme در L’Oréal، چنین چهره‌های جدیدی با طرفداران بزرگ Gen Z، تغییری در الگوی برند را نشان نمی‌دهند، بلکه یک تحول هستند.

کانال هایی که آنها را به منبع الهام تبدیل می کند چیست؟ این تغییر می کند،” او گفت. این ،ن موفقیت خود را بر اساس یک مرجع متفاوت با نسل قبلی بنا نهاده اند – و این یک تغییر قابل توجه است.

در اینجا یونگ و ناکامورا درباره زیبایی، مد و هنر خود صحبت می کنند.

هویون یونگ در مورد زیبایی و نقش آفرینی بحث می کند

WWD: در مورد سفیر جه، در Lancôme چه چیزی برای شما جالب تر است؟

هویون یونگ: من شخصاً افتخار بزرگی بود که بتوانم به گروهی از بازیگران زن فوق‌العاده ملحق شوم که مدت‌هاست آنها را تحسین می‌کردم. من همیشه فکر می‌کردم لانکوم برندی است که با زن، کار می‌کند که هم از درون و هم از بیرون زیبا هستند.

WWD: چه چیزی را می خواهید از طریق این نقش بیان کنید – به خصوص به ،وان اولین چهره Lancôme از کره ج،ی؟

HJ: این به من فرصتی می دهد تا بتوانم ارزش زیبایی بسیاری از ،ن آسیایی در سراسر جهان را به اشتراک بگذارم. این همچنین به من اجازه می دهد تا اشکال و اشکال مختلف زیبایی را که نه تنها ،ن، بلکه مردم در هر کجا در درون خود دارند، به اشتراک بگذارم و با آنها ارتباط برقرار کنم.

WWD: برخی از رازهای کلیدی زیبایی شما چیست؟

HJ: اصولاً آب زیادی بنوشید. آبرس، به داخل مهمتر از آبرس، به بیرون است. خیلی دیر داشتم از خودم مراقبت می کردم، اما اخیراً به آبگرم می روم. من هفته ای یکبار ماساژ صورت را با ماسک آبرس، انجام می دهم.

WWD: شما ریشه های عمیقی در مد دارید، مانند لویی ویتون. سبک مد شخصی شما چیست؟

HJ: من همیشه دوست دارم طوری دیده شوم که به نظر نمی رسد شما خیلی تلاش می کنید، اما هنوز هم قابل ارائه و کنار هم هستید. این در جزئیات کوچک است. بنابراین من دوست دارم حال و هوای خنک، خنک و طبیعی را حفظ کنم، اما شاید فقط کمی رنگ به آن اضافه کنم.

WWD: چالش‌برانگیزترین و هیجان‌انگیزترین چیزها در مورد نقش شما در «بازی ماهی مرکب»، اولین تجربه بازیگری‌تان، چه بوده است؟

HJ: چالش های زیادی وجود داشت. اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، باید این باشد که چگونه سر صحنه فیلمبرداری اعتماد به نفس داشته باشم، زیرا من بسیار بی تجربه بودم. هیجان‌انگیزترین چیز این بود که چگونه می‌توانستم در آن زمان به‌،وان یک فرد متفاوت زندگی کنم، قادر به جذب و ابراز وجودم باشم [my] کلماتی که به روش شخصی دیگر یا شخصیت دیگری گفته می شود.

WWD: فیلمبرداری تری، Apple TV+ «سلب مسئولیت» چگونه بود؟

HJ: من واقعاً از کار با کل خدمه، به خصوص کیت بلانشت لذت بردم. من قبلاً الگوی خاصی در زندگی ام نداشتم، اما اکنون می خواهم بگویم الگوی من کیت بلانشت است. من از او درس های زیادی گرفتم. فقط تماشای او و حضورش، باعث شد احساس کنم می‌خواهم به زنی مثل او تبدیل شوم.

WWD: چه نوع شخصیت های دیگری ممکن است به بازی بعدی علاقه داشته باشید؟

HJ.: این نیست که من نوع خاصی از شخصیت یا ژانر خاصی دارم که می خواهم انجام دهم، بلکه می خواهم شخصیت هایی را به تصویر بکشم که بیش از هر چیز انس، هستند. من واقعاً دوست دارم تا آنجا که ممکن است کهن ال،ای مختلف انس، را به تصویر بکشم.

غذاهای Aya Nakamura در موسیقی و سبک

WWD: لانکوم چه چیزی شما را به سمت سفیر جه، جدید جذب کرد؟

آیا ناکامورا: به نظر من، Lancôme همیشه برند مرجع لوازم آرایشی بوده است و فکر می‌کنم همکاری با این برند جالب است زیرا شگفت‌انگیز خواهد بود. ما پروژه های زیادی در راه است که فوق العاده هیجان انگیز هستند، و ما هیجان زده ایم که از همه آنها رونمایی کنیم.

WWD: چه پیام هایی را می خواهید در این نقش منتقل کنید؟

AN: من دوست دارم که مردم اعتماد به نفس پیدا کنند، اگر به خودشان فرصت بدهند، به خود بگویند «من می توانم این کار را انجام دهم». زیاد به حرف دیگران گوش نده و روی اه،ت تمرکز کن.

WWD: چگونه آن پیام ها با پیام موسیقی شما همخو، دارند؟

AN: من با مخاطبانم فوق العاده خودجوش هستم و فکر می کنم این یکی از چیزهایی است که مردم از من قدرد، می کنند و مرا دنبال می کنند. من تظاهر نمی کنم من صریح و صادق هستم.

WWD: برخی از رازهای کلیدی زیبایی شما چیست؟

AN: زیبایی همه جانبه است – استایل، آرایش، مو و نگرش. اگر به خودتان اطمینان داشته باشید و از ،ی که هستید قدرد، کنید، مردم آن را احساس خواهند کرد.

WWD: “DNK” به تازگی حذف شده است. آن آلبوم را در مقابل دیگران خود چگونه توصیف می کنید؟

AN: این آلبومی است که بیشتر در مورد عشق صحبت می کند. سعی کردم روابط عاشقانه را کشف کنم. در برخی ،مت‌ها آهنگ‌های آپتمپو با فضای زوک بیشتری وجود دارد که مرا به یاد شب‌های سال‌های جو، می‌اندازد. آهنگ هایی وجود دارد که من را با تولیدات آ،تیک بیشتری که بر صدای من بدون افکت تاکید می ،د، از منطقه راحتی ام خارج ،د. برای مثال، مانند «جای مال»، سعی کردم تا حد امکان صادق باشم.

WWD: شما را “ملکه پاپ فرانسه” نامیده اند – چه حسی دارید؟

AN: مطمئناً خوشحال کننده است، اما «ناکامورانس» مرزی ندارد. من واقعاً می خواهم موسیقی من به صادرات ادامه دهد.

WWD: شما پیوند دیرینه ای با مد داشته اید – برای مثال، از مطالعه آن شروع کرده اید، و برای مثال، از جمله رابطه کاری نزدیک با سایمون پورت ژاکموس. چگونه استایل مد خود را توصیف می کنید و چگونه آن تکامل یافته است؟

AN: مد برای من یک علاقه واقعی است. من بیش از حد معاشقه هستم و دوست دارم سبک های جدید را امتحان کنم. با بدنامی که دارم، به نمایشگاه‌های بسیار بیشتری، هفته مد، و غیره دسترسی دارم. و این مرا برای ایجاد لباس‌های روزمره تغذیه می‌کند. همیشه در حال تکامل است – این چیزی است که با مد جالب است. طراحان بسیار جوان و فوق خلاقی وجود دارند که دیدگاه جدیدی از مد ارائه می دهند. این همه چیزی است که من دوست دارم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،yeon-jung-aya-nakamura-lancome-1235530026/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با