چه؟ به گزارش ایندیان ریتلینگ، پلتفرم توانمندسازی فناوری House of X از طریق راه اندازی مش، برند عطر Blanko با همکاری ستاره پاپ هندی King، وارد بازار مراقبت های شخصی شده است.
جزئیات این نام مخفف عبارت Blank Out The World است، با دو رایحه اول به نام های Dawn و Dusk.
چرا؟ این راهاندازی به House of X کمک میکند تا وارد صنعت جدیدی شود، با هدف شرکت فناوری ساخت زیرساخت تجارت جه، برای کمک به ایجاد برندهای دیجیتال D2C در هند.
راج شام،، خالق محتوا و بنیانگذار House of X، گفت: «با داشتن اولین مزیت در یک پلتفرم فناوری که برندهای D2C تحت رهبری سازندگان را قادر میسازد، به توانایی خود برای بردن Blanko به ارتفاعات جدید با پایان کار خود اطمینان داریم. ابزارهای پای،.”
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/،use-of-x-enters-personal-care-industry-via-fragrance-partner،p-with-indian-pop-star-king/