چه؟ H&M Beauty اولین پرچمداران جه، خود را در اسلو افتتاح کرده است که هدف آن تقویت تجربه فروشگاه فیزیکی این برند است.
جزئیات فروشگاههای 300 متر مربعی در داخل H&M مستقر هستند و ورودیهای خود را دارند و بر،ب اختصاصی H&M Beauty را در کنار بیش از 80 برند خارجی ارائه میکنند.
این فضاها حاوی بارهای زیبایی، محصولات و کمک و مشاوره از مشاوران زیبایی فروشگاه هستند.
برندهایی که وارد این فضا می شوند عبارتند از Huda Beauty، WISHFUL، KAYALI، Smashbox، Anastasia Beverly Hills، KVD، Origins و Emma S.
چرا؟ پرچمداران جه، بخشی از استراتژی H&M برای ادغام زیبایی فیزیکی و دیجیتالی هستند، با کاترین ویگزل، مدیر کل زیبایی H&M، که می گوید: “ما بسیار خوشحالیم که اکنون می تو،م مجموعه ای از زیبایی با کیفیت من، را به مشتریان خود ارائه دهیم. در کنار مدی که ما ارائه می دهیم.»
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/hm-beauty-opens-first-global-flag،ps-in-oslo/