Haeckels در مقیاس پذیری پایدار – WWD


Haeckels به طور پایدار در حال افزایش است.

برند بریت،ایی مراقبت از پوست طبیعی و عطر، که دهمین سالگرد خود را در سال 2022 جشن گرفت، از این نقطه عطف به ،وان سال تأمل استفاده کرد.

چارلی ویکری، مدیر عامل Haeckels گفت: «این سالی است که در آن ما نام تجاری را به روشی مقیاس‌پذیر و متحول ساخته‌ایم. “همانطور که توسعه داده ایم، به این تعهد به پایداری و محیط زیست احترام گذاشته ایم.”

این تعهد سه جانبه است، با تمرکز Haeckels بر کاهش ردپای کربن، پیشرو در مواد جدید، و ایجاد و رشد مواد کم مصرف کمتر در شرایط آزمایشگاهی – در حالی که در حال گسترش است.

معادل Haeckels 2.0 در ژوئیه 2022 راه اندازی شد. ویکری گفت که بخشی از هدف این بود که یک برند پایدار در فروشگاه های سنتی به سبک داروخانه ها فروخته نشود. بنابراین Haeckels، که به صورت عمودی یکپارچه است، شروع به رشد ،صر اصلی خود، جلبک، در بیوراکتورهای نصب شده در برخی از فضاهای ،ده فروشی کرد تا یک زنجیره تامین محلی مواد تشکیل دهنده ایجاد کند.

در بریت،ا، این برند در برندهایی مانند Selfridges این مفهوم را معرفی کرده است، در حالی که در اروپای قاره ای، در بازار عطریات خیابان Dover در پاریس در ماه اکتبر عرضه شد.

هک، این دومی را نشان دهنده گام بزرگ واقعی آن به اروپا، با تجربه ،ده فروشی جدید و راه اندازی مجدد نام تجاری می داند.

محصول Haeckels

Haeckels قصد دارد فعالیت هتلداری خود را افزایش دهد و در سال 2021 با Patina شریک شد و از مالدیو شروع کرد. ویکری گفت: “ما معتقدیم که روایت بسیار خوبی در مورد ایجاد طرحی پایدار در صنعت هتلداری وجود دارد.”

او گفت که امروزه زنجیره تامین مقیاس پذیر Haeckels باعث شده تا این برند در بازارها و مناطق مختلف باز شود. مواد جدید تولید می کند.

Haeckels محصولات پوست خود را در بسته‌بندی‌های تولید شده از Vivomer، یک ماده کمپوست‌پذیر خانگی و اقیانوسی که با میکروب‌ها ساخته شده است، عرضه کرد.

این برند می‌دانست که مصرف‌کنندگانش یک سیستم بسته‌بندی قابل شارژ و بطری بادوام‌تر برای محصولات خانگی می‌خواهند. از اقیانوس الهام گرفت – شیشه دریا یا شیشه های هوازده طبیعی – سپس Haeckels شیشه را سندب،ت کرد تا اثر خود را نشان دهد و از رنگ برای ساخت بر،بی با ماندگاری بیشتر استفاده کرد.

همچنین برخی دیگر از بسته‌بندی‌های محصول مانند جا شمعی را کاهش داد.

این برند به دنبال چرخش مواد است. به ،وان مثال، هک، با یک شرکت بزرگ نوشیدنی های انرژی زا برای ساخت یک فنجان خوراکی و پس از بیوتیک همکاری کرد.

ویکری گفت: این شرکت اخیراً بازوی جدیدی از تجارت خود به نام Haeckels Lab را راه‌اندازی کرده است – “با نگاهی به مواد تشکیل دهنده آزمایشگاهی و مشابه طبیعت” که در آزمایشگاه آن در مارگیت، بریت،ا رشد می‌کنند.

او گفت: «آنها با طبیعت ی،ان هستند، اما همیشه طبیعی نیستند.

شرکت Estée Lauder Cos در فوریه گذشته سهام اقلیت Haeckels را که متعلق به بنیانگذار آن Dom Bridges و سرمایه گذاران فرشته بود، گرفت.

ویکری گفت: «آنها به ما این آزادی را دادند که کارهایی را که انجام داده‌ایم انجام دهیم.

مدیر اجرایی در مورد فروش شرکت صحبت نمی کند، اما منابع صنعتی ،ن می زنند که این فروش به زیر 5 میلیون پوند می رسد و سالانه دو رقمی رشد می کند.

در همین حال، Haeckels همچنان برای سرمایه گذاری باز است.

ویکری گفت: “برای ما، یک میلیون ایده وجود دارد.” «اگر در بخش من، سرمایه‌گذاری کنید و آن را گسترش دهید، می‌تواند به چیزی شگفت‌انگیز تبدیل شود. به ویژه، نوآوری های بسته بندی ما، به ،وان جایگزین های پ،تیکی.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/haeckels-scales-sustainably-1235464953/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با