از زیتها و سایر تغییرات هورمونی گرفته تا ابهام کلی دوران نوجو،، Gryt میخواهد مصرفکنندگان Gen Alpha را در همه اینها راهنمایی کند.
پلتفرم اجتماعی و برند مراقبت شخصی فردا با یک خط مراقبت از پوست سه محصولی متشکل از پاک کننده روزانه Face Courage، مرطوب کننده صورت Balancing Act و So Chill Super Se، راه اندازی می شود. محصولات EWG-Verified با قیمت 24 دلار یا کمتر و برای مصرف کنندگان بین سنین 8 تا 16 سال شامل نیاسینامید، عصاره پوست درخت بید، آلوئه ورا و آشواگاندا در میان سایر مواد تشکیل دهنده هستند.
کارلی کافمن، مربی سلامت پزشکی عملکردی دارای گواهی هیئت مدیره که با کهنهکار صنعت زیبایی همکاری میکند، میگوید: «مفیدترین کاری که میتو،م در این سالهای شکلگیری انجام دهیم، تمرکز بر آموزش عادات سالم و گامهای کوچکی است که میتوانند در طول زمان تأثیر ،یبی داشته باشند. کاترین بیتون و کارولین ماکوجی-،نتز مربی سلامت و تندرستی دارای گواهی هیئت مدیره برای تأسیس گریت.
بنیانگذاران همچنین از یک متخصص پوست، یک متخصص اطفال، یک مربی بهداشت ، و یک درمانگر ازدواج و خانواده استفاده ،د تا رویکرد آموزشی Gryt را در کانالهای اجتماعی و مستقیم به مصرفکننده اطلاع دهند: «آنها در هر کاری که ما انجام میدهیم ادغام شدهاند، زیرا ما میخواهیم. کافمن گفت تا مطمئن شویم که همه چیزهایی که بیرون می آوریم سالم است.
هیئت مشاوران جوانان متشکل از مصرف کنندگان Gen Alpha و Gen Z نیز در توسعه برند نقش داشتند و از طریق جلسات روتین حضوری و طوفان فکری متنی، نظرات خود را ارائه ،د. بیتون گفت: «ما فقط نمیخواستیم سه مادر باشیم که به بچهها بگوییم چه کار کنند، بلکه میخواستیم مطمئن شویم که صدایی برابر، اگر نگوییم بلندتر از صدای ما داشته باشند».
اگرچه بنیانگذاران انتظارات فروش را برای راه اندازی این برند مشخص ن،د، منابع صنعتی ،ن می زنند که Gryt می تواند در سال اول فروش به 1 میلیون دلار برسد.
همزمان با آغاز به کار این برند، هیئت مشاوران جوانان به تدوین مجله ای مملو از داستان ها و مقالاتی کمک کرد که تغییرات فیزیکی و عاطفی را که در دوران بلوغ رخ می دهد، به شیوه ای آموزنده و در عین حال سبکدلانه لمس می کند.
کافمن، با اشاره به اینکه مجله با هر ،ید توزیع میشود، گفت: «بسیاری از مردم حتی بدون داشتن کلماتی برای توصیف اتفاقاتی که برای بدن در حال تغییرشان میافتد بزرگ شدهاند، و بنابراین ما میخواهیم این گفت،ا را تقویت کنیم.» در کارها.
ما تقریباً در حال بررسی هستیم [Gryt] مانند Goop نسل بعدی – ما بر روی آن سه ستون آموزش، محصول و جامعه تمرکز کردهایم.
پاد،ت نیز در دست ساخت است.
بیتون گفت: «ما میخواهیم جایی باشیم که هم بچهها و هم والدینی که بهطور ی،ان برای یافتن آن مرجع یا آن مکان برای رفتن به این اطلاعات تلاش میکنند، بتوانند برای همکاری و گفتگو و گفتگو بیایند.»
این برند در Pop Up Grocer که اخیراً اولین فروشگاه دائمی خود را در گرینویچ ویلیج افتتاح کرده است و در 12 مکان از سالن آرایش کودکان، Sit Still، حضور داشته است. Makoujy-Kusnetz گفت: “ما با شرکای ،ده فروشی بالقوه خود خارج از جعبه فکر می کنیم – حتی به جایی مانند استاربا، نگاه می کنیم، به ،وان مثال، به هر حال بچه ها کجا می روند و ما می تو،م با آنها به روشی متفاوت شریک شویم.”
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/meet-gryt-expert-led-،nd-that-wants-to-be-the-next-generations-goop-1235640772/