Glossier برای گسترش دامنه خود فقط به ،ده فروشی متکی نیست.
این برند زیبایی مستقر در ایالات متحده، که درهای ،ده فروشی جدیدی را در بازارهای کلیدی باز کرده و همچنین همکاری خود را با Sep،ra آغاز کرده است، در حال گسترش برنامه کمک مالی خود برای مارک های تحت مالکیت سیاه پوستان با مشارکت جشنواره فرهنگی Black Girl Fest است.
برنامهها دوشنبه باز میشوند و در 9 مه بسته میشوند. از آنجا، پنج بنیانگذار برای کمک هزینه 10000 پوندی بدون سهام انتخاب میشوند و در یک برنامه درسی 12 هفتهای در زمینه ،بوکارهای مقیاسپذیر با دسترسی به تیم رهبری گلوسیر و شرکای خارجی شرکت خواهند کرد.
تکرار این برنامه در ایالات متحده، در سال سوم خود، به تازگی مهلت درخواست خود را بسته است. Kleo Mack، مدیر بازاریابی Glossier گفت: تا کنون، این برنامه شامل 30 بنیانگذار در 26 برند زیبایی بوده است که استقبال از آنها “بسیار مثبت” بوده است. «آنچه این برنامه را متمایز میکند، دسترسی به رهبری ما، زم، که در برنامه میگذاریم، و ارتباطاتی است که میتو،م با شرکای خارجی خود برقرار کنیم. نکته کلیدی نگه داشتن است [the founders] در خانواده گلوسیر – ما از آنها خواسته ایم به افتتاحیه فروشگاه ما بیایند و به برنامه نویسی با آنها ادامه دهند.”
دریافت کنندگان گذشته شامل Luna Magic، Skimdo و Range Beauty، در میان دیگران هستند.
مک گفت که بریت،ا یک بازار اولویت برای این برند است و افزود که بنیانگذاران سیاه پوست در بریت،ا تنها تقریباً 1 درصد از سرمایه خطرپذیر را دریافت می کنند و این تعداد در حال کاهش است. برای این منظور، Glossier از Black Girl Fest، جشنواره هنری و فرهنگی مستقر در بریت،ا برای ،ن سیاه پوست، دختران و افراد غیر دودویی استفاده کرد تا برنامه را اجرا کند.
نیکول کرنتسیل، بنیانگذار Black Girl Fest، می گوید: «شکاف های زیادی برای دیدن آینده وجود دارد که بنیانگذاران به دنبال آن هستند. انتقال از شروع تولید محصولات در آشپزخانه به یک ،ب و کار تمام عیار، یک جهش بزرگ برای مشاغل در بریت،ا است و بزرگترین مشکل دسترسی به بودجه است. من به،وان یک سرمایهگذار فرشته فعالیت میکنم و اغلب میشنوم که بازاری برای مصرفکنندگان زیبایی سیاه پوست وجود ندارد، یا اینکه این فناوری جالب نیست. بسیاری از سرمایه گذاران و VC ها از d-to-c دور می شوند [direct-to-consumer] برندها، و اینجاست که سرمایه گذاران فرشته یک فرصت واقعی دارند.»
کرنتسیل گفت که تمایز اصلی این برنامه همچنین یادگیری همتا به همتا با سایر بنیانگذاران است. کرنتسیل گفت: «این باعث ایجاد جامعهای از ،ن سیاهپوست همفکر میشود که میتو،د از آنها بیاموزید،» و افزود که بنیانگذاران میتوانند «همچنین از بینشهای عزیزان این صنعت استفاده کنند تا ببینند چگونه این مشاغل میتوانند خود را به سطح بعدی برسانند».
مک گفت که گلوسیر در کل عملکرد خوبی دارد. ما در حال فعال ، استراتژی همه کانال خود هستیم. هدف این است که Glossier را از طریق گسترش ردپای فروشگاه ها و افتتاح در فروشگاه های Sep،ra به افراد بیشتری ارائه دهد. ما یک واکنش باورن،ی از جامعه خود دیدهایم.» او گفت. ما همچنان بر روی محصولات قهرمان خود تمرکز می کنیم، مانند Glossier You، که هر 43 ث،ه یک عدد به فروش می رسد، ما همچنان رهبر بازار برای رنگ ابری هستیم و همچنان درهای بیشتری را باز می کنیم.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/glossier-black-girl-fest-grants-beauty-uk-1235615293/