لندن – کمبریج، ،ستان همه خیابان های سنگفرش شده، گروه های کر کالج و سالن های آموزشی قرون وسطایی نیستند.
این مرکز فناوری، بیوتکنولوژی، تحقیق و توسعه پر رونق و مک، است که جدیدترین و مبتکرانه ترین ابزار موی GHD پس از نه سال تحقیق و ده ها هزار مکالمه با مشتری در آن زندگی می کند.
روز چهارشنبه، GHD، یک شرکت بریت،ایی که نام خود را بر روی اتو مو ساخته است، ابزار جدید Duet Style را معرفی خواهد کرد که بزرگترین عرضه در تاریخ 21 ساله خود خواهد بود. به گفته این شرکت، Duet یک ابزار دو در یک هوای گرم، موها را از حالت خیس خشک و حالت می دهد، بدون آسیب.
این دستگاه جدید همچنین 45 درصد انرژی کمتری نسبت به یک سشوار معمولی مصرف میکند و یک دسته محصول جدید از محصولات تکی را باز میکند که جریان هوای کنترلشده را با حالتهای مبتنی بر گرما ،یب میکند.
Jeroen Temmerman، مدیر اجرایی، گفت که GHD به پیش بینی نیازهای مصرف کنندگان و آرایشگران روزمره، و به کمال رساندن “درخشش، نرمی و ماندگاری” موهای تازه حالت داده شده “وسواس” دارد.
تمرمن گفت: «تبدیل گرما به مو تخصص اصلی ما است، و شرکتهای زیادی وجود ندارند که تمرکز زیادی روی آن داشته باشند. خشک ،.
ما شروع به توسعه یک پلتفرم کاملاً جدید – هوا کردیم. Duet گرما و هوا را در یک محصول با هم ،یب می کند. او در طی مصاحبه ای در دفاتر GHD لندن گفت: این ابتدا یک صنعت است.
GHD گفت Duet Style نوآورانه ترین محصولی است که در تاریخ 21 ساله خود عرضه کرده است.
هنگامی که مشتریان Duet را روشن می کنند، دما با میزان رطوبت موجود در مو سازگار می شود و با جریان کنترل شده هوا آن را خشک می کند.
به محض خشک شدن مو، ،صر گرم کننده وارد می شود و دما به 185 درجه سانتیگراد یا 365 درجه فارنهایت افزایش می یابد. GHD استدلال می کند که این دمای ایده آل برای صاف ، مو بدون آسیب رساندن به آن است.
Temmerman گفت: “شما می تو،د موهای صاف را در 365 درجه داشته باشید.”، او افزود که ،، هستند، به خصوص در بازار ایالات متحده، که معتقدند دمای بالاتر کار بهتری انجام می دهد.
Duet 379 پوند قیمت دارد و در 1 فوریه در سایت این برند و به طور انحصاری در Selfridges عرضه می شود.
از 15 فوریه، محصول جدید برای سایر ،دهفروشان و سالنهای برتر عرضه میشود. GHD ابزارها و صاف کننده های مو خود را از طریق ،ده فروشی هایی مانند Ulta، Sep،ra، John Lewis و El Corte Inglés در سراسر جهان می فروشد.
GHD که در سال 2001 توسط سه آرایشگر بریت،ایی تأسیس شد، همچنین یک کمپین آموزشی و بازاریابی بزرگ برنامه ریزی کرده است تا با این باور که مشتریان یاد بگیرند چگونه از این ابزارها استفاده کنند، نمی توانند آنها را کنار بگذارند.
این برند همچنین اسپانسر رسمی بفتای 2023 خواهد بود که در 19 فوریه در لندن برگزار میشود و قصد دارد تا در نمایشگاه ویکتوریا بکهام در پاریس در ماه مارس به طور انحصاری از عصای سبک دوتایی استفاده کند.
این برند همچنین از 19 فوریه تا 20 مارس Gl،box در Grove در لس آنجلس را در اختیار خواهد گرفت، جایی که مصرف کنندگان می توانند محصول جدید را آزمایش کنند.
فروش ساعت Temmerman در حال رونق بوده است و بین سالهای 2019 تا 2022 با 60 درصد افزایش به حدود 400 میلیون دلار رسیده است. در سه ماهه اول، این شرکت اعلام کرد که انتظار رشد بیش از 20 درصدی را دارد که ناشی از راهاندازی Duet Style است.
این برند گفت که تجارت الکترونیک خود رشد دو رقمی را در سال به سال ارائه می دهد و رسانه های اجتماعی یک محرک اصلی ترافیک هستند. به طور کلی، فروش آنلاین بیش از 55 درصد از درآمد را تشکیل می دهد.
GHD که مخفف کلمه Good Hair Day است، گفت که هر سال بیش از سه میلیون ابزار حرفه ای یک ظاهر طراحی را در بیش از 30 کشور به فروش می رساند. بازارهایی که بیشترین رشد را در دو سال گذشته داشته اند شامل چین، ایالات متحده، ایتالیا و اسپ،ا هستند.
بریت،ا همچنان بزرگترین بازار این برند است.
تمرمن، دانشمند L’Oréal که در سال 2018 به GHD پیوست، گفت که مجذوب فرآیند تحقیق و توسعه است. او گفت: «در L’Oréal با شیمیدان ها کار کردم و اکنون با مهندسان کار می کنم.
هدف این شرکت عرضه دو یا سه نوآوری در سال تا سال 2030 است.
او گفت که همه آنها به بزرگی Duet نخواهند بود، اما هدف آنها صرفه جویی در مشتریان GHD است که چندین نسل و انواع مو، زمان و انرژی را در بر می گیرند.
ما می خواهیم جایی باشیم که مصرف کننده است. ما می خواهیم مشکلات را حل کنیم. گاهی اوقات ما به دو سال جلوتر فکر می کنیم، گاهی اوقات 5-7 سال جلوتر،” Temmerman از رویکرد GHD به نوآوری می گوید.
این شرکت به سرمایه گذاری 2 تا 3 درصدی درآمد خود در تحقیق و توسعه در آزمایشگاه های کمبریج ادامه خواهد داد. او گفت که آینده ارتباط بهتر بین برند و مشتریانش در سطوح مختلف خواهد بود.
Temmerman میگوید: «من فکر میکنم این فناوری به سمت هوشمندی تکامل مییابد، جایی که دستگاهها میتوانند با مصرفکننده نهایی ارتباط برقرار کنند.
از نقطه نظر تحقیقاتی، وی افزود که جمع آوری داده ها و اطلاعات از مصرف کننده نهایی برای توسعه محصولات جدید بسیار مهم است.
“من فکر می کنم شرکت هایی که روی ارتباط مستقیم با مصرف کننده متمرکز هستند [conversation] آنهایی هستند که در این محیط همه کانالی پیروز خواهند شد.»
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/،ucts/after-nine-years-ghd-launches-single-tool-that-dries-styles-simultaneously-1235505152/