WWD به طور انحصاری آموخته است که در آستانه افتتاح صدمین فضای استودیویی خود در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، Solidcore قصد دارد تا در 250 مکان و به طور بالقوه در سطح بین المللی در سه تا پنج سال آینده گسترش یابد.
برایان مایرز، مدیر اجرایی Solidcore، گفت: “LA به ،وان یک بازار برای یک شرکت تن، اندام یکی از بحر، ترین بازارها، قطعا در داخل کشور است، اما من در جهان بحث می کنم.” همانطور که می د،د، سلامت و تندرستی از نظر فرهنگی برای جامعه اینجا در ج، کالیفرنیا بسیار مهم است.
اخبار توسعه پس از آن منتشر شد که تجارت مستقر در واشنگتن دی سی از Kohlberg & Company تأمین مالی کرد. ماه گذشته اعلام شد که بنیانگذار Solidcore، Anne Mahlum، که این استودیو را در سال 2013 راه اندازی کرد، سهام خود را به شرکت سهام خصوصی فروخت. ماهلوم در طول سالها سرمایه خود را از Kohlberg & Company و همچنین Peterson Partners و VMG Partners جذب کرده بود.
مایرز گفت: «رسیدن به استودیوی صد البته یک دستاورد شگفتانگیز است، و من به تیم ما برای رسیدن به اینجا فوقالعاده افتخار میکنم. سانتا مونیکا پنجمین مکان خود را در ج، کالیفرنیا نشان می دهد. “اما من همچنین فکر می کنم که این به طور خاص به تأثیر ج، کالیفرنیا، لس آنجلس، سانتا مونیکا اشاره می کند، زیرا ما در مورد آن به ،وان نقطه پرش به فصل بعدی شرکت فکر می کنیم، در حالی که به سمت 250 مکان در آینده حرکت می کنیم، شاید باز ، ما اولین مکان بین المللی طی سه تا پنج سال آینده، و بسیاری از نقاط عطف مهم دیگر که ما مشتاق نگاه ، به آن در آینده هستیم.
این ،بوکار با ارائه یک تمرین 50 دقیقهای، با شدت بالا و تمام بدن با یک اصلاحکننده الهامگرفته از پیلاتس، در حال حاضر در 25 ایالت و همچنین DC فعالیت میکند.
مایرز گفت: سالیدکور که در طول همهگیری کووید-19 به شدت ضربه خورد، اکنون تعداد اعضای بیشتری نسبت به سال 2019 دارد: «تعداد ما نسبت به جایی که قبل از کووید-19 بودند حدود 60 درصد افزایش یافته است.»
موفق ترین بازارها کدامند؟
مایرز ادامه داد: “مانند بسیاری از برندها، تراکم نیویورک به ما اجازه می دهد تا به حجم درآمد قابل توجهی در آن بازار دست یابیم.” اما چیزی که من واقعاً به آن افتخار می کنم این است که، به ویژه پس از کووید-19، ما بازارهایی مانند کالیفرنیای ج،ی، مانند بوستون، مانند فلوریدا ج،ی، مانند تگزاس، مانند شیکاگو داریم که حتی با حجم هایی که در شهر نیویورک می بینیم رقیب هستند. “
با حرکت رو به جلو، همانطور که Solidcore به نظر می رسد در سراسر ایالات متحده رشد کند، ابتدا قصد دارد حضوری بزرگتر در کالیفرنیا داشته باشد، با برنامه هایی برای افتتاح در سانفرانسیسکو و سن دیگو به ،وان بخشی از 10 تا 15 افتتاحیه استودیو دیگر در سال جاری.
مایرز گفت: “استودیوهای بیشتری در راه اینجا در منطقه لس آنجلس وجود دارد.” “اما من همچنین به شما می گویم که ما شروع به انجام برخی کارهای اولیه در مورد بازار سن دیگو و سانفرانسیسکو کرده ایم و کارهای بیشتری را در ماه آینده با شروع نهایی ، برنامه های خود انجام خواهیم داد. ما واقعاً برای کاشت پرچم های اضافی در اینجا در کالیفرنیا بسیار هیجان زده هستیم. ما همچنین سال گذشته سیاتل را به ،وان بازار افتتاح کردیم و به سرعت در حال گسترش در آن بازار هستیم زیرا محصول و برند ما با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
مایرز که قبلا در Sweetgreen بود، نه سال پیش به ،وان مشتری در Solidcore شروع به کار کرد. او بیش از پنج سال است که در این شرکت بوده و در آوریل 2021 به سمت مدیرعاملی ارتقا یافته است.
او توضیح داد: “در واقع دو ،صر وجود دارد که باعث موفقیت ،ب و کار شده و به نوعی به توانایی ما برای رسیدن به مقیاسی که داریم کمک می کند.” اولین مورد این است که ما محصولی داریم که کار میکند… هیچ، از ک، Solidcore خارج نمیشود و نمیداند که آیا تمرین جواب داده است یا خیر. و من فکر می کنم که به خودی خود در محیطی – به ویژه در حال حاضر پس از همه گیری که در آن ما بیشتر در مورد اینکه زمان، انرژی و تلاش خود را در کجا ،ج می کنیم آگاه هستیم. [and] پول — مردم محصولی میخواهند که به آنها اجازه دهد نتایج را ببینند.… شماره دو این است که وقتی Solidcore وارد استودیو میشوید این است که مطمئن میشود شما مهمترین فرد در اتاق هستید. و برای برند ما این بدان م،ی است که مطمئن شوید مربی شما به شما سلام می کند و شما را به نام می شناسد. این بدان م،است که به شما اصلاحات و تنظیمات عملی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که در اتاق ایمن هستید و حدا،ر بهره را از تمرین می برید. درک اه، تن، اندام شما و اطمینان از اینکه ما بخشی از آن سفر برای شما هستیم.”
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/fitness-solidcore-250-locations-100th-santa-monica-1235640827/