پاریس – Emily Ratajkowski چهره جدید Flowerbomb، پرفروش ترین عطر ،نه Viktor & Rolf است.
از این ماه، multihyphenate در یک کمپین جه، برای ادو پرفیوم گلدار گورمند که 18 سال پیش عرضه شد، ظاهر خواهد شد.
Inez و Vinoodh ع، چاپی را لنز دادند، در حالی که Torso Solutions نقاط فیلم را ایجاد کرد. هر یک از آن ها بلوک با گل های روشن و جلوه های بصری چشم نواز است.
Flowerbomb، که همیشه در مورد قدرت دگرگونی بوده است، با اخلاق راتایکوفسکی همراه است.
«بیشتر و بیشتر، ما شاهد ایدههای متفاوت پیرامون ،نگی و م،ای آن هستیم. من ،ی هستم که مردم می توانند بگویند متناقض است. “نام پاد،ت من “بالا پایین” است [with EmRata]. من دوست دارم یک کر، فرهنگی باشم، یک ع، بیکینی بگذارم و سپس در مورد چیزهای مهم صحبت کنم.”
راتایکوفسکی تکامل پاد،ت را هیجانانگیز میداند که موضوعاتی مانند دوناتلا ورساچه، مراقبتهای بهداشتی و تجارت ، را در زمان واقعی پوشش میدهد.
در سال 2021، او صاحب یک بچه شد و کتاب پرفروش نیویورک تایمز “بدن من” را منتشر کرد.
راتایکوفسکی گفت: “من دوست دارم کتاب دیگری بنویسم، اما می دانم که سال ها طول خواهد کشید.”
او همچنین یک مدل، فعال است و برند مخصوص شنا و لباس بدن خود به نام Inamorata دارد.
او ادامه داد: “مطمئناً از حضور در هر جعبه ای دور می شوم.” “من فقط دوست دارم یک فرد چند بعدی باشم.”
هنگام بحث درباره پروژه Flowerbomb با طراحان Viktor Horsting و Rolf Snoeren و عکاسان Inez van Lamsweerde و Vinoodh Matadin، راتاکوفسکی گفت که نظر آنها در مورد قدرت در ،نگی جلب شده است و گفت اولین خاطرات او از عطر مربوط به مادرش است.
راتایکوفسکی به یاد آورد: «میدانستم که اگر عطرش را بزند، واقعاً جایی بیرون میرود.
“[Women] می توانند ، باشند، می توانند باهوش باشند، می توانند مادر باشند. آنها می توانند همه این هویت های متفاوت را داشته باشند و نیازی نیست که متناقض باشد.» من این ایده را دوست دارم که ،نگی می تواند نشان دهنده قدرت باشد، زیرا به طور سنتی – حداقل در 100 سال گذشته در فرهنگ غرب – درست نبوده است.
او گفت که راتایکوفسکی توانایی این رایحه در جذب افراد در هر سنی را نیز دوست داشت و با لامسوئرد و ماتادین که مدتها با ویکتور و رولف کار می،د، دوست صمیمی شده بود.
راتایکوفسکی گفت: «بنابراین این یک همکاری طبیعی بود. “این واقعاً شبیه به جمع شدن دوستان بود.”
راتایکوفسکی از فیلمبرداری کمپین نیز لذت برد.
او با خنده گفت: “من با خودم ع، دارم مثل برهنه، آویزان از سقف.”
هورستینگ و اسنورن نیز به سمت راتایکوفسکی کشیده شدند.
هورستینگ میگوید: «ما نوعی رویکرد مشابه را احساس کردیم، به این م،ا که او بسیار درون سیستم است، اما در عین حال، او این آزادی را میپذیرد که عقبنشینی کند و در مورد آن فکر کند. “ما احساس می کردیم که مانند روش کار ما است.
او توضیح داد: “او از پیچیدگی نمی ترسد، و امیدوارم کار ما نیز پیچیدگی داشته باشد.” “بنابراین ما فکر کردیم که بسیار من، خواهد بود.”
هوستینگ ادامه داد: “ما این ایده را دوست داریم که زیبایی در ذهن است – ما همیشه آن را “سبک ذهن” می نامیم. این چیزی است که او از دیدگاه ما برای آن ایستاده است.»
با کمپین جدید Flowerbomb، Viktor & Rolf پیام خود را در مورد قدرت دگردیسی تقویت می کند. در تصویر چاپی، تصویر راتایکوفسکی بر روی گلهای صورتی و نارنجی بزرگ قرار گرفته است و مهر و موم V&R و روبان در سراسر آن کشیده شده است.
فیلم Flowerbomb با استفاده از datamo،ng نیز همه چیز در مورد تحول است. دارای گلهای پرنده و تصاویری از راتایکوفسکی است که گاهی با حرکت آهسته و تند حرکت می کند.
«یک گل، یک بمب. این دو متضاد هستند که جذب می شوند. یکی دیگری را مستثنی نمی کند. اینطور نیست که چیزی فقط ظریف و گلدار باشد یا فقط تهاجمی باشد. ما این ،یب را دوست داریم.» هورستینگ توضیح داد.
ورود Ratajkowski به Viktor & Rolf با سی امین سالگرد این برند کوتور در سال جاری همگام است.
او گفت: “این شگفت انگیز است که به طور خاص چهره این عطر باشید.” “من واقعاً به آن افتخار می کنم.”
ساندرین گروسلیه، رئیس جه، برندهای عطر لو، در L’Oréal، که دارای مجوز عطر Viktor & Rolf است، گفت که Ratajkowski تجسم ،نگی امروزی است.
کمپین جدید Flowerbomb با هدف نشان دادن ،نگی به روشی جدید و مدرن است. او گفت که نیم تنه می داند که چگونه با نسل های جوان صحبت کند.
گروسلیه که اضافه کرد تمرکز بر روی طراحی صدا نیز بوده است، گفت: «ما میخواستیم این ایده انفجار را که از ابتدای Flowerbomb در مفهوم بود، بیان کنیم.
“موسیقی [by Co،h] گروسلیر گفت: واقعا قوی است. و کلمه “آی،” بارها تکرار شده است.
گروسلیر گفت: «ویکتور و رولف نمادین است، فلاوربمب نمادین است، امیلی نیز نمادین است. او نماد نسل جدیدی از ،ن است، این دیدگاه جدید از ،نگی.
همه اینها به ارتباطات جدید هدایت می شود. فیلم آن روز جمعه در تلویزیون و شبکه های اجتماعی پخش می شود و تصویری چاپی شنبه.
Groslier گفت جاه طلبی و پتانسیل زیادی برای Flowerbomb وجود دارد، که از زمان عرضه آن در رتبه 15 برتر در ایالات متحده و 20 برتر در بریت،ا قرار گرفته است، جایی که در حال حاضر به ترتیب در رتبه های هشتم و پانزدهم قرار دارد.
او گفت: “برای ویکتور و رولف، ما واقعاً فکر می کنیم که آسمان حد است.”
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/emily-ratajkowski-face-viktor-rolf-flowerbomb-1235477860/