Elf Beauty سال گذشته را با موفقیت به پایان رساند و در شانزدهمین سه ماهه متوالی رشد فروش خود را به صدا درآورد و به آن امکان داد یک بار دیگر چشم انداز کل سال خود را افزایش دهد.
در حالی که پسزمینه اقتصادی نامشخص ایالات متحده ممکن است بر برخی، بهویژه در بخش پرستیژ تأثیر بگذارد، شرکت زیبایی انبوه مستقر در اوکلند، کالیفرنیا شاهد رشد فروش دو رقمی در همه گروههای کلیدی بود.
فروش خالص 49 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به 146.5 میلیون دلار در سه ماهه سوم Elf منتهی به 31 دسامبر رسید. تحلیلگران نظرسنجی شده توسط Factset فروش 137 میلیون دلاری را پیش بینی کرده بودند.
در نتیجه، Elf چشم انداز خود را برای سال مالی 2023 به روز کرد تا منع، کننده افزایش انتظاری 38 تا 39 درصدی سال به سال در فروش خالص باشد، در مقایسه با افزایش انتظاری 22 تا 24 درصدی سال به سال قبل.
درآمد خالص 19.1 میلیون دلار بود که نسبت به 6.2 میلیون دلار در سال گذشته افزایش داشت، در حالی که بر اساس تعدیل شده به 26.8 میلیون دلار رسید که بیش از دو برابر 12 میلیون دلار در سال گذشته بود. در حال حاضر انتظار می رود قیمت دومی بین 75.5 تا 77 میلیون دلار باشد که از چشم انداز قبلی 59 میلیون دلار به 60.5 میلیون دلار افزایش یافته است.
از لحاظ تاریخی زیبایی انبوه حتی در دوران رکود بسیار خوب عمل کرده است. این یک لو، کوچک است که همه می توانند از پس آن برآیند. “علاوه بر این، این دسته واقعاً در طول همه گیری آسیب دیدند. مردم محدود بودند، نمیتوانستند بیرون بروند، بنابراین فکر میکنم این تقاضای سرکوبشده از مردم وجود دارد که میخواهند بیرون بروند و خودشان را ابراز کنند. این دسته هرگز قوی تر از این نبوده است.»
اما در حالی که انبوه و آرایش به خوبی عمل میکنند، Elf به کمک محصولات مقرونبهصرفه، مبتکرانه و استراتژی رسانههای اجتماعی هوشمندانه که به،وان یکی از اولین پلتفرمها به هم پیوسته است، به یکی از افراد برجسته در این دسته تبدیل شده است.
در مطالعه اخیر WWD روی 104 شرکت جه، پوشاک، لو،، ،دهفروشی و زیبایی نشان داد که تنها 26 شرکت در فضا سال گذشته داو را ش،ت دادند و Elf پیشتاز بود و 66.5 درصد افزایش یافت. این یک چرخش کامل بود زیرا در یک نقطه از سال 2019 سهام به زیر 8 دلار سقوط کرد.
و امین، یکی از مدیران سابق Pantene که از سال 2014 رهبری Elf را بر عهده داشته است، در مورد آینده این برند مطمئن است.
“[I’m] نسبت به مقوله آینده و حتی بیشتر از آن در مورد آینده ما کاملاً صعودی است. ما امیدواریم [on consumer spending]. بدیهی است که همه به دنبال رکود هستند و ما آن را به دقت زیر نظر داریم، اما پویایی این دسته به خودی خود کاملاً سالم است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/elf-raises-full-year-forecast-sales-surge-1235506326/