Dibs Beauty Gains L Catterton Investment – ​​WWD


L Catterton یک بار دیگر روی بنیانگذاران Tula Skincare شرط بندی کرده است.

این شرکت سهامی خصوصی به تازگی یک سرمایه گذاری رشد قابل توجه در برند لوازم آرایشی رنگی Dibs Beauty انجام داده است، که در سپتامبر 2021 توسط بنیانگذاران Tula Skincare، کن لندیس (که همچنین بنیانگذار Bobbi Brown Cosmetics) و دن رایش، با اینفلوئنسر مستقر در آستین، کورتنی، راه اندازی شد. شیلدز و مدیر عامل سابق A-Rod Corp جف لی. مفاد قرارداد اعلام نشده است.

لی، مدیر اجرایی Dibs گفت: «ال کاترتون تخصص و چابکی را دارد تا به ما کمک کند در آرایش چند منظوره و بدون زحمت پیشرو باشیم. آرایش ما به جایی می‌رود که مشتریان ما می‌روند، و ما قصد داریم با آنها در کانال‌های دیجیتالی که به سرعت در حال گسترش هستند و در ،ده‌فروشی‌های آجری ملاقات کنیم.»

شیلدز اضافه کرد: «دلیل خاص بودن این همکاری این است که جف یک مدیر عامل اول محصول است و من یک خلاق تجارت اول هستم.»

L کاترتون قبلاً در سال 2017 با Tula، یک خط مراقبت از پوست مبتنی بر پروبیوتیک و سوپر غذاها، شریک شد. این محصول سال گذشته توسط Procter & Gamble به مبلغ نامشخصی ،یداری شد.

و در سال 2021، دیبز 2.6 میلیون دلار در دور اولیه سرمایه از شرکای L Catterton، مایکل فارلو و جاناتان اوسلی، که به صورت جداگانه و نه با شرکت سرمایه گذاری ،د، جمع آوری کرد.

ما با آنها در تماس بودیم، دوستان خوبی بودیم و شرکای تجاری بودیم، بنابراین وقتی در مورد کارهایی که آنها انجام می‌دادند، شنیدیم که به نظر ما بسیار جالب بود، با تعداد زیادی رشد و طوفان و ارائه یک بازار فوق‌العاده خوب. اوزلی گفت.

محبوب‌ترین محصولات Dibs Beauty که مقر آن در آستین است، عبارتند از Desert Island Duos، 36 دلار، و Status Sticks، همچنین 36 دلار. دیبز گفت که اولین ابزار این برند، Duo Brush 15 چند منظوره، از زمان عرضه در سپتامبر 2022 چندین بار فروخته شده است و در حال حاضر بیش از 50000 نفر لیست انتظار دارد.

این برند با اولین ،ده فروش خود، Revolve، در ژوئیه 2022 راه اندازی شد و بعدی توسعه آجر و ملات خواهد بود.

لی افزود: «ما در حال برنامه ریزی برای آجر و ملات در آینده نزدیک هستیم. این برند در چند ماه گذشته علاقه زیادی از ،ده‌فروشان بزرگ دریافت کرده است و اولویت ما انتخاب شریک من، برای رشد با هم به روشی است که با Revolve داریم.

او از اظهار نظر در مورد پیش‌بینی‌های فروش خودداری کرد، اما منابع انتظار دارند که این درآمد بین 15 تا 20 میلیون دلار تنها از طریق مستقیم به مصرف‌کننده به ارمغان بیاورد. به گفته این شرکت، از طریق فروش مستقیم به مصرف کنندگان در وب سایت خود، بیش از 450 درصد سال به سال رشد کرده است.

در ژانویه، L Catterton Bliss World را به AS Beauty فروخت. L Catterton این برند را به ،وان بخشی از ،ید Steiner Leisure در سال 2015 ،یداری کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/dibs-beauty-،ns-lcatterton-investment-1235627313/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با