Coty Charts مسیر جدیدی که علم، پایداری و هنر را در هم می آمیزد – WWD


نیویورک – Coty Inc. در حال حرکت در مسیر جدیدی به نام “Coty Protopia” است که علم، پایداری و هنر را در هم می آمیزد. این عطر توسط برند عطری Infiniment Coty Paris و سرم جدید Omni،ent Concentrate Orveda – هر دو در بخش فوق‌العاده زیبایی – پیشگام است.

Sue Y. Nabi، مدیر اجرایی Coty، گفت: “پروتوپیا یک دیستوپیا نیست، زیرا هیچ ، نمی خواهد در یک دنیای دیستوپیک زندگی کند.” پروتوپیا نیز یک مدینه فاضله نیست، که چیزی خارق العاده است – اما می د،د که هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

در عوض، پروتوپیا مسیری است که برندهای Coty به سمت آن حرکت می‌کنند، یک گام کوچک، مانند استارت‌آپ، با نوآوری و علم، پایداری، و هنر و ارتباط فرهنگی در هسته آن. ایده این است که بیان زیبایی جسورانه و خلاقانه را تقویت کند.

از زم، که نبی در سال 2020 به کوتی پیوست، او بر ایجاد تعادل بین دو بخش شرکت و رشد در برندهای مختلف تمرکز کرده است و در عین حال موتورهای جدیدی را برای هدایت گروه به کار می‌گیرد.

ما یک رهبر در اعتبار هستیم [fragrance] بازار،» او گفت. اما ما یک رهبر هستیم که هنوز فرصت‌های زیادی در فضای سفید دارد.

نبی تأکید کرد که کوتی با گروه‌هایی مانند Davidoff، Hugo Boss و Calvin Klein بسیار قوی است و دارای مجموعه‌ای قوی از برندهای معتبر عطر مانند Burberry، Gucci و Chloé است.

با این حال، بخش عطرهای فوق العاده که بین 10 تا 15 درصد از بازار عطرهای امروزی را تشکیل می دهد، به سرعت و با سرعت بیشتری نسبت به دسته های دیگر عطر در حال رشد است.

نبی گفت: «در آنجا، ما در کوتی کمتر حضور داریم.

این گروه در حالی که بر فعالیت های عطری موجود خود تمرکز می کند، قصد دارد به یک رقیب جدی در فضای عطر فوق العاده برتر تبدیل شود.

باغ کیمیاگر گوچی کوتی فروش بالایی دارد، در حالی که Burberry Signature دوباره راه اندازی می شود. چیزی که بهترین رشد فروش را با افزایش سهم بازار انجام می دهد، Chloé Atelier des Fleurs است.

نبی گفت: «این در حال تبدیل شدن به یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در داخل شرکت است.

همزمان، کوتی تصمیم گرفت با پخش کننده های عطر خالص که به مد مرتبط نیستند کار کند. دو سال پیش، هارف در گفتگو با خودش، یکی دیگر از بنیانگذاران Orveda، Nicolas Vu، و رئیس گروه Coty، Peter Harf، داستان Coty و عطرها را برای آنها تعریف کرد. در اوایل دهه 1900، فرانسوا کوتی مولکول های مصنوعی را در زم، اختراع کرد که عطرسازی بر مواد طبیعی متمرکز بود.

نبی با اشاره به La Rose Jacqueminot گفت: «این شرکت اولین شرکتی بود که عطرهای مصنوعی را اختراع کرد. بنابراین ما در پایان روز گفتیم، اگر شما مخترع عطرسازی مدرن هستید، همانطور که CoverGirl مخترع زیبایی پاک بود، چرا ما این میراث را دوباره احیا نکنیم؟

این دقیقاً همان کاری است که Coty تصمیم گرفته است، دهه‌ها پس از ناپدید شدن رایحه‌های همنام آن از بازار.

“اما به جای انجام کارهایی که همه انجام می دهند، ی،ی اینکه بگوییم: “خوب، بیایید سعی کنیم یک نوع برند قدیمی با استفاده از بطری های گذشته انجام دهیم، شاید عطرهای گذشته را اصلاح کنیم” – نه. نبی گفت: گذشته گذشته است. “حالا، آینده چیست؟”

مدیر اجرایی توضیح داد که او تصمیم گرفت آنچه را که می تواند از نظر نوآوری، پایداری و ارتباط فرهنگی بهترین در نظر گرفته شود، در برند جدید قرار دهد. (به فناوری های سبز پیشرفته مانند الکل کربن مثبت فکر کنید.)

نبی گفت: «داستان در مورد احتمالات بی نهایت است. نبی گفت: «از نظر بسته بندی چیز بسیار نوآورانه ای وجود خواهد داشت.

این فرمول همچنین در حال ثبت اختراع است، و اولین عطری است که در نهایت دارای پتنت برای فرمو،یون و بسته بندی است.

نبی درباره رایحه‌های فوق‌العاده می‌گوید: «من معتقدم که این مقوله در حال تبدیل شدن به یک مقوله اجرایی است، نه فقط یک دسته هنری. بنابراین بهترین دانش ما و پیشرفته ترین دانش شرکت در این بطری خواهد بود.

او ادامه داد: «این بطری‌ها به قطعه‌های هنری تبدیل خواهند شد. “آنها خلق شده اند تا به بوم نقاشی تبدیل شوند تا هنرمندان هر آنچه را که می خواهند خلق کنند.”

به ،وان مثال، دو بطری شامل هنر دو هنرمند جوان آفریقایی است.

نبی گفت: «بطری‌ها به‌جای بازیافت یا بازچرخ،، برای تبدیل شدن به قطعه‌های هنری ساخته شده‌اند – ما آن را «دوچرخه هنری» می‌نامیم.

Infinement Coty Paris با نمایشگاه هنر معاصر آفریقا 1-54 شریک شده است.

یکی دیگر از نوآوری‌های محصول آتی، سرم چندکاره Omni،ent جدید و در انتظار ثبت اختراع از Orveda است، نام تجاری گیاهی، پایدار و بدون ،ت.

نبی گفت: “این همه چیز را فقط با نام می گوید.” “من معتقدم این شاید قوی ترین – اگر نگوییم یکی از قوی ترین – سرم های تمام دوران است.”

او گفت که در تداوم تمرکز Orveda است که بر روی تقویت سد پوست، مراقبت از میکروبیوم و زیباسازی آن با استفاده از دوزهای بالای مواد فعال است.

در حالی که این محصول را ایجاد می‌کند که بر روی تمام سطوح پوست اثر می‌گذارد، همزمان با ترمیم آسیب‌های گذشته و بهبود شرایط پوست امروز، مفهوم طول عمر در ذهن حفظ شده است.

نبی گفت: “این ایده زندگی طول، تر، زندگی بهتر است – طول عمر به جای طول عمر.” ما بر این باوریم که طول عمر، عمری جدید است.

او توضیح داد که Omni،ent “قرار است راه جدیدی برای جلوگیری از پیری اختراع کند.”

Nabi در حال ساخت Orveda است مشابه Lancaster، یکی دیگر از برندهای متعلق به Coty، با هدف ایجاد دستور العمل برای موفقیت در مقیاس کوچک. Orveda مانند لن،تر در چین چند در دارد، مانند یک دوجین. آنها به ،وان آزمایشگاه برای آزمایش تکنیک های فروش و خط داست، استفاده می شوند.

Orveda با همکاری با بنیاد Azzedine Alaïa به ،وان حامی برای طراحان مد مشتاق از آفریقا و آسیا، پیوند دیرینه خود را با مد تقویت می کند.

Omni،ent در ماه آگوست به بازار می آید، در حالی که انتظار می رود Infiniment Coty Paris فروش آن در اوایل سال 2024 آغاز شود.

نبی در مورد طرح توزیع هم برای Orveda و هم برای برند جدید عطر Coty گفت: “ما می خواهیم با ایجاد مطلوبیت، انحصار و نادری شروع کنیم.” ما معتقدیم که این روش آینده‌نگر برای فروش زیبایی، به‌ویژه زیبایی فوق‌العاده است.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/coty-charts-new-route-melding-science-sustainability-art-1235651119/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با