چه؟ بر اساس گزارشی که توسط Nikkei Asia منتشر شده است، عطرهای محلی در چین شروع به محبوبیت می کنند. برندهایی مانند To Summer و Do،ents در میان ،یداران جوانتر طرفداران ویژهای ایجاد کردهاند که ترجیح مشخصی برای بر،بهای داخلی نسبت به واردات خارجی نشان میدهند.
جزئیات To Summer در سرتاسر چین، از جمله در پکن، شانگهای و شنژن فروشگاه هایی دارد و عطرهای آن الهام گرفته از فرهنگ شرقی است. عطرهای جدید از طریق وی چت رونمایی شدند. در همین حال، خط لو،، Do،ents، سرمایهگذاریهایی مانند L’Oréal را جذب کرده است و فروشگاههایی در شانگهای و پکن دارد.
چرا؟ افزایش میهنپرستی، بهویژه در میان نسل جوان، با افزایش فروش برندهای محلی در چین شناخته میشود – پدیدهای که «گوچائو» نامیده میشود.
پست C-beauty در بازار عطر جایگاه خود را به دست آورد اولین بار در اخبار آرایشی جه، ظاهر شد.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/c-beauty-،ns-ground-in-the-fragrance-market/