Bibhu Mohapatra و LilaNur شریک برای تجربه بوی NYFW – WWD


Bibhu Mohapatra هفته مد را با LilaNur Parfums برگزار می کند – دوباره.

این برندها که قبلاً در یک تجربه رایحه پشت صحنه برای مجموعه پاییز 2022 Bibhu Mohapatra شریک بودند، در حال احیای همکاری برای نمایش موهاپاترا در هفته مد نیویورک این دوشنبه هستند.

به ،وان بخشی از فعال‌سازی، یک ایستگاه رایحه LilaNur در پشت صحنه وجود خواهد داشت که تعدادی از رایحه‌ها و عطرهای برند را به نمایش می‌گذارد، که عمدتاً بر روی Davana Cèdre تمرکز دارد که با قیمت 285 دلار به فروش می‌رسد و توسط عطرساز استاد Firmenich Honorine Blanc با نت‌هایی از گیاه هندی داوانا ساخته شده است. ، سرو، فلفل صورتی و مشک.

موهاپاترا، که الهام بخش او نانسی کانارد، وارث و فعال فقید بریت،ایی بود، گفت: «من همیشه می گویم مجموعه های من مطالعه و کنار هم قرار دادن اضداد است. نانسی کانارد آن ،نگی را داشت، اما در کارهایش و شیوه زندگی‌اش جنبه مردانه را نیز رهبری می‌کرد، و ما راه‌های مختلفی را برای ایجاد آن امتحان می‌کنیم. [juxtaposed] محیطی برای مخاطبان ما.»

در حالی که تجربه پشت صحنه فقط برای استعدادها و افراد VIP (شامل Miss Universe 2021، Harnaaz Kaur Sandhu و سایر دوستان برند سال گذشته) قابل دسترسی خواهد بود، Davana Cèdre نیز در استودیو Spring، جایی که نمایش در آن برگزار می‌شود، پخش خواهد شد. به شرکت کنندگان ردیف اول نیز عطر در اندازه نمونه داده می شود.

از زمان تأسیس LilaNur در سال 2021 توسط آنیتا لال و پل آستین، موهاپاترا یک هم افزایی طبیعی با این برند پیدا کرده است که هدف آن آوردن مواد و فلسفه های هندی به عطرسازی غربی است.

برای پرچمدار TriBeCa موهاپاترا که قرار است در اوا، امسال افتتاح شود، طراح یک پیشخوان دائمی عطر LilaNur را در نظر گرفته است که به گفته او “ارتباط بین هر دو برند را مستحکم می کند.”

ماموریت ما الهام بخشیدن به جهان از هند و فرهنگ عطر آن است. یافتن افرادی مانند Bibhu که نور ما را می بینند و به درون ما می ریزند، و همکاری ما با آنها داست، دوست داشتنی و طول، است که هنوز گفته نشده است، فوق العاده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/bibhu-mohapatra-and-lilanur-partner-for-nyfw-scent-experience-1235511393/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با