Beiersdorf 9M 2022: با افزایش فروش 11.1 درصدی، راهنمای مالی سال مالی افزایش یافت


چه؟ Beiersdorf نتایج خود را برای 9 ماه اول سال مالی جاری گزارش کرده است. تولید کننده Nivea شاهد افزایش فروش ارگ،ک 11.1 درصدی نسبت به دوره سال قبل بود و به 6730 میلیون یورو رسید و برآورد فروش کل سال خود را بر این اساس به 9 تا 10 درصد در تجارت مصرف کننده افزایش داد.

جزئیات همه مناطق رشد را برای دوره اول ژانویه تا 30 سپتامبر گزارش ،د، با رشد چشمگیر قاره آمریکا 24.5 درصد، منطقه آفریقا / آسیا / استرالیا 11.2 درصد و اروپا با رشد قابل توجه 6.4 درصد.

برند اصلی Nivea Beiersdorf 10.8 درصد سالانه رشد کرد در حالی که برندهای Derma Eucerin و Aquap،r شاهد افزایش قابل توجه 25.3 درصدی در فروش و همچنین افزایش سهم بازار خود بودند. برند لو، La Prairie شاهد افزایش فروش متوسط ​​5.5 درصدی بود.

چرا؟ وینسنت وارنر، مدیرعامل Beiersdorf، فاش می‌کند: «ما پویایی رشد قوی نیمه اول سال را در سه ماهه سوم حفظ کردیم و به نرخ‌های رشد دو رقمی گسترده و دو رقمی دست یافتیم. ما به طور فزاینده ای پاداش اقدامات خود را درو می کنیم تا Nivea را به یک برند جه، و دیجیتالی تر تبدیل کنیم. نماد برند ما برای اولین بار موفق به ،ب سهم بازار در همه دسته ها و مناطق شده است. برای کل سال، در حالی که از عدم قطعیت های اقتصادی در سه ماهه چهارم آگاه هستیم، دستورالعمل فروش خود را افزایش می دهیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/beiersdorf-9m-2022-fy-guidance-raised-as-sales-swell-11-1-percent/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با