Amyris با EcoFabulous – WWD پایداری را به Gen Z می آورد


یک روز دیگر، یک برند دیگر.

پس از یک سال فعال، Amyris – شرکت بیوتکنولوژی که در آوریل Onda Beauty نائومی واتس را ،یداری کرد، سپس Stripes را معرفی کرد، یک برند یائ، که ماه گذشته توسط این بازیگر مطرح شد – با جدیدترین راه‌اندازی خود به جوان‌تر فکر می‌کند. برند d-to-c که EcoFabulous نام دارد، مراقبت از پوست و آرایش را در بر می گیرد و در پایان اکتبر عرضه می شود.

قیمت ها از 14 تا 19 دلار برای اولین بار است. (بسیاری از محصولات قابل شارژ هستند و پر ، مجدد از 12 تا 16 دلار متغیر است.) این برند در مورد پیش بینی ها اظهار نظر نکرد، اگرچه منابع صنعتی ،ن می زنند که فروش سال اول می تواند بین 5 تا 8 میلیون دلار باشد.

این برند با ذهنیت پایدار و هدفمند به نسل جوان‌تر و نسل Z، به فرمول‌بندی‌های عملکردی خود افتخار می‌کند.

برایانا بنت گفت: «ما نسل جدیدی را با هدف شفاف، واقعی و سرگرم‌کننده بودن برای همه معرفی می‌کنیم و عملکرد یا کیفیت یا دیده شدن را فدای برندهای دیگر Amyris نمی‌کنیم که می‌شناسیم و دوست داریم.» ، مدیر کل EcoFabulous.

از جمله محصولات مراقبت از پوست می توان به روغن های صورت، مرطوب کننده، پاک کننده و تونر اشاره کرد. آرایش از رنگ پوست، براق کننده لب، رنگ لب و گونه تشکیل شده است. جیسون هافمن، معاون زیبایی و تجربه محصول این برند، خاطرنشان کرد که برای مثال، روغن‌های صورت هفت نگر، مختلف را هدف قرار می‌دهند، از یک فرمول شفاف‌کننده تا یک فرمول روشن‌کننده. “[Consumers] آنها عاشق مراقبت از پوست هستند، آنها عاشق مراقبت از خود هستند و همچنین نیاز به سفارشی سازی وجود دارد. ما سیستمی با مجموعه‌ای از هفت روغن مختلف ایجاد کرده‌ایم که هر کدام نیاز پوست متفاوتی را برطرف می‌کنند.

در ،مت جلوی آرایش، رنگ پوست و کانسی، در 26 رنگ به بازار عرضه می شود. همه محصولات شامل اسکوالان، عامل آبرس، مشتق شده از نیشکر است که اختصاصی Amyris است. اگرچه EcoFabulous ،یبات قهرمان را با برندهای خواهر و برادر به اشتراک می‌گذارد، بنت به مخاطبان و دسته‌های تمرکز آن به طور کامل در مجموعه Amyris توجه نشده است.

واقعاً فقط یک برند دیگر وجود دارد که در مراقبت از پوست و آرایش نقش دارد و آن Rose Inc است. بنت گفت: شانس این گروه برای شرکت در یک برند Amyris با در نظر گرفتن مردم و سیاره.

جیسون هافمن، معاون زیبایی و تجربه محصول، EcoFabulous، اضافه کرد: «این مهم است که صدای دیگری داشته باشیم و دیدگاه دیگری داشته باشیم که با مخاطبان متفاوت صحبت کند. Gen Z به م،ای واقعی کلمه در حال بازتعریف صنعت زیبایی است، بنابراین نه تنها برای Amyris استراتژیک است، بلکه مهم است که به این مصرف کنندگان اجازه دهیم در مجموعه‌ای بزرگ شوند که زیبایی پاک ایجاد و تجلیل شود.

هافمن این هشدار را اضافه کرد که پیشنهاد EcoFabulous – محصولاتی با ذهنیت پایدار با عملکرد بالا – در همه جا طنین انداز شد.

ما می د،م که مشتری “،ت” مشتری هدف ما است، اما هر چه بیشتر نام تجاری خود را معرفی کنیم و در مورد آن صحبت کنیم، درمی یابیم که این محصولات واقعا فراتر از آن طنین انداز می شوند، زیرا استفاده از آنها آسان است، آنها عملکرد بالایی دارند. و آنها شامل مواد بهتری هستند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/amyris-gen-z-ecofabulous-1235385307/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با