چه؟ AmorePacific نتایج خود را برای سه ماهه اول مالی 2023 گزارش کرده است. غول زیبایی K-beauty با 59.3 درصد کاهش به 64.4 میلیارد KRW رسید در حالی که درآمد با 21.6 درصد کاهش به 913.7 میلیارد KRW رسید.
جزئیات تجارت داخلی آسیب دید زیرا بازگشت مورد انتظار گردشگران چینی محقق نشد. درآمد ،دهفروشی سفر دو رقمی کاهش یافت و علیرغم رشد فروش فروشگاههای بزرگ و کانالهای فروشگاههای چند برندی، به شدت به درآمد داخلی و سود عملیاتی ضربه زد.
این داستان مشابه در واحد خارج از کشور بود – جایی که چین حدود 50 درصد از فروش آسیا را به خود اختصاص داده است. با وجود رشد چشمگیر 80 درصدی فروش در آمریکای شمالی و افزایش 94 درصدی درآمد EMEA، درآمد خارج از کشور 17 درصد کاهش یافت و سود عملیاتی 37 درصد کاهش یافت.
چرا؟ AmorePacific کاهش خود را به دلیل تقاضای ضعیف و بازسازی کانال آفلاین در چین نسبت داد. علیرغم تلاشهایش برای تنوع بخشیدن به بازارهای جدید، مالک Sulwhasoo همچنان به شدت به بازار تحت فشار چین متکی است.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/amorepacific-q1-2023-revenue-and-profit-plummets-as-،a-slowdown-bites/