چه؟ AmorePacific Group پلتفرم تجارت الکترونیک D2C را راه اندازی کرده است. بر اساس گزارشی که توسط Inside Retail Asia منتشر شده است، Amore Mall، همانطور که سایت جدید نامگذاری شده است، برای تقویت حضور جه، غول زیبایی K-beauty و جایگزینی فروشگاه های آجر و ملات در چین طراحی شده است.
جزئیات پلتفرم جدید در 61 کشور با محصولاتی که مستقیماً از کره ج،ی به اروپا، آمریکای شمالی، خاورمیانه و آسیا ارسال می شود، فعالیت خواهد کرد. این پلتفرم در حال حاضر به صورت آزمایشی با برند Hera این گروه در حال اجرا است، انتظار میرود که برندهای بیشتری در زمان من، به آن بپیوندند.
چرا؟ به گزارش Inside Retail Asia، این اقدام بخشی از استراتژی گسترده تر AmorePacific برای گسترش حضور بین المللی خود و کاهش اتکای خود به بازار چین است.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/amorepacific-unveils-e-commerce-site-amore-mall/