علیرغم انبوهی از درمانهای زیباسازی، خدمات med spa اغلب به ،وان جوجه اردک زشت صنعت زیبایی در نظر گرفته میشود – به خصوص وقتی صحبت از سرمایهگذاری میشود.
که در حال تغییر است. سال گذشته، Millennial med spa Ever/Body که لیزرهای صورت، بوتا،، HydraFacial، پرکنندهها و لیزر موهای زائد را ارائه میدهد، ۳۸ میلیون دلار سری B از ،یبی از سرمایهگذاران از جمله Tiger Global Management، Addition و Fifth Wall و بعداً ۵۵.۵ میلیون دلار به دست آورد. بودجه سری C
امسال، Upkeep، برنامهای که به کاربران اجازه میدهد تا درمانهای اسپا پزشکی را پیدا کنند، رزرو کنند و هزینه آن را بپردازند، ۲ میلیون دلار سرمایه اولیه را تضمین کرد و اخیراً، شرکت سهامی خاص KKR سهام اقلیت «قابل توجه» را در SkinSpirit، بزرگترین ارائهدهنده خدمات، به دست آورد. بوتا، و فی، در کشور.
در زمان عقد قرارداد، لین هوبلین، بنیانگذار و مدیر اجرایی SkinSpirit، خاطرنشان کرد که در طول تقریباً دو دهه فعالیت خود در این تجارت، هرگز به اندازه اکنون علاقه سرمایه گذاری در این گروه ندیده است.
او گفت: “از آنجایی که بسیار پراکنده است، فرصتی برای ،ی وجود دارد که به ،وان ارائه دهنده انتخابی برای افرادی که به دنبال سطح بالایی از تخصص و هنر ارائه دهنده زیبایی پزشکی خود هستند ظاهر شود.”
به گفته لیندسی کارلسون، مدیر عامل بانک سرمایهگذاری ویلیام ب،، افزایش تقاضای مصرفکننده دلیل اصلی این است که سرمایهگذاران بر روی چشمانداز رشد بلندمدت این گروه شرط میبندند، علیرغم نگر،های فزاینده مبنی بر اینکه رکود اقتصادی در راه آمریکا در سال آینده خواهد بود. در حالی که تورم سرسختانه با،ت.
“شما شاهد یک بازار آدرس پذیر در حال گسترش هستید. شما مردان و ،ن 18 ساله دارید که برای اولین بار وارد کانال med spa می شوند و به دنبال درمان می گردند و فرصتی برای ارائه خدمات متعدد به آنها در طول زمان وجود دارد و این بسیار بسیار ،بنده است. شما تقریباً یک مشتری مادام العمر هستید. یک LTV واقعی وجود دارد، وفاداری مشتری بسیار بالایی وجود دارد، با وجود پسزمینه بازاری که شاهد آن هستیم و نگر،های مربوط به رکود.
در عین حال، خدماتی مانند تزریقات در حال تبدیل شدن به موضوعی بسیار کمتر تابو هستند. من احساس میکنم مردم بسیار بازتر و مایلند که اطلاعاتی را در مورد اینکه نه تنها چگونه بهبود مییابند، بلکه چگونه بهترین ظاهر خود را داشته باشید و چگونه نسبت به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید و اینکه آیا بوتا، یا پرکنندهها یا اصلاح این یا آن را به اشتراک میگذارند، به اشتراک بگذارند. کارلسون افزود.
بهویژه، او میبیند که مدلهای چندسرویس بهویژه خوب عمل میکنند زیرا «مقیاسپذیری واقعی» دارند.
تارا هایلند، معاون شرکت سهامی خصوصی Main Post Partners که در سالن برنزه ، شکر و برنزه Sugared + Bronzed سرمایه گذاری کرده است، به Beauty Inc گفت که سرمایه گذاران شروع به درک این موضوع کرده اند که رشد زیادی در این بخش وجود دارد.
او گفت: «نمایههای مالی این ،بوکارها و درآمد مکرر ناشی از مصرفکنندگ، که به طور فزایندهای به نتایج خدمات وابسته هستند، برای یک نتیجه قوی و یک مدل تجاری طول،مدت که میتواند بسیار موفق باشد، به خوبی جفت میشود.»
BeautyHealth، که بیشتر به دلیل HydraFacial خود شناخته شده است که مواد زائد را از منافذ بیرون می کشد، نیز بر روی این موج سوار شده است. پس از انتشار عمومی از طریق SPAC در ماه مه 2021، فروش خالص 88.8 میلیون دلاری را در سه ماهه اخیر خود گزارش کرد و راهنمای کل سال خود را افزایش داد.
اکنون، جاه طلبی بالایی دارد تا فروش خالص خود را تا سال 2025 دو برابر کند و به محدوده 600 و 700 میلیون دلار برسد.
اسپاهای پزشکی یک بازار بزرگ و با رشد بالا هستند. اندرو استنلیک، رئیس و مدیر عامل شرکت، با استناد به داده های AmSpa که نشان می دهد تعداد اسپاهای پزشکی در ایالات متحده 19 درصد افزایش یافته است، گفت: ما شاهد شکوفایی کانال اسپا پزشکی در ایالات متحده هستیم زیرا مصرف کنندگان به دنبال یک نقطه دسترسی واحد برای درمان های زیبایی و سلامت هستند. 8841 در سال جاری
در نشانه دیگری از سلامت این بخش، او همچنین به داده های اداره آمار کار ایالات متحده اشاره کرد که نشان می دهد انتظار می رود مشاغل متخصص مراقبت از پوست تا سال 2030 17 درصد رشد کنند و از رشد مشاغل در سایر گروه ها پیشی بگیرند.
او گفت: «ما مستقیماً شاهد این رشد هستیم و از آن بهره می بریم. «تعداد درمانهای med spa Hydra، نسبت به سال گذشته 26 درصد افزایش یافته است، و med spa را پربازدهترین کانال درم، در ایالات متحده و کلید رشد مداوم ما میکند. علیرغم محیط کلان، ما همچنان شاهد تقاضای سالم در کانال اسپای پزشکی خود هستیم که هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد.
در عین حال، متخصص لیزر صورت Skin Laundry به دنبال افزایش دوبرابر ردپای خود به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات خود است. بدون احتساب قرارداد مجوز خود در خاورمیانه، شرکت مستقر در ال سگوندو در کالیفرنیا، که توسط ین ریس در سال 2013 راه اندازی شد و بیشتر به خاطر لیزر 15 دقیقه ای صورت خود شناخته شده است، دارای 25 کلینیک است و قصد دارد این رقم را تا دو برابر کند. اواسط سال 2023.
هایلند به این نتیجه رسید که ،صری از اثر رژ لب در این صنعت وجود دارد – با اشاره به شاخصی که توسط غول زیبایی لئونارد A. Lauder بر اساس تئوری او مبنی بر افزایش فروش زیبایی در دوران سخت اقتصادی ایجاد شده است – علیرغم اینکه اختلاف قیمت آشکاری بین آنها وجود دارد. خدمات رژ لب و زیبایی.
او گفت: “این بیشتر به یک آیین تبدیل شده است که به مصرف کنندگان ،صر مراقبت از خود و کارآمدی می دهد که ممکن است نتوانند به تنهایی از محصول دریافت کنند.”
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/all-eyes-on-medspas-1235427666/