شانگهای – ازوپ برای اولین فروشگاه ،ده فروشی آجر و ملات خود در چین، خیاب، سرسبز و سرسبز به نام جاده دانگ پینگ در امتیاز سابق فرانسه در مرکز شهر شانگهای انتخاب کرد.
تیم طراحی داخلی Aesop تقریبا یک سال را صرف تنظیم دقیق فروشگاه کرد. به گفته این برند، فضای دو طبقه، 3230 فوت مربع، فضایی خانگی با مواد محلی را به نمایش می گذارد که «ادای احترام به صنعت چینی است».
حوضهای شیکی که در مرکز فروشگاه قرار میگیرند، با سنگ تراورتن گوئیژو ساخته شدهاند که صنعتگران محلی آن را مجسمهسازی کردهاند. سقفی که توسط یک چیدمان کاه گندم با دست بافته شده توسط هنرمند چینی دیدی وو پوشانده شده است، سنتهای صنایع دستی محلی را تداعی میکند که هنوز در منطقه شانگهای مورد استفاده قرار میگیرد. مبلمان قدیمی فرانسوی و وسایل روشنایی که فروشگاه را تج، می کنند به جذابیت محتاطانه آن می افزایند.
گروهی از سینک های خصوصی از طریق یک صفحه شیشه ای شن و ماسه از منطقه تجاری اصلی جدا می شوند. در اینجا، میهمانان میتوانند از درمانهای سفارشی بهره ببرند و باغی را که با گیاهان دارویی چینی کاشته شده است را تحسین کنند.
اتاق عطری به نام Sensorium که برای اولین بار در فروشگاه Aesop Pitt Street در سیدنی معرفی شد، گوشه ای آرام از طبقه اول را اشغال می کند.
این منطقه صمیمی که کاملاً با کاشیهای سبز ملایم پوشانده شده است، طیف کاملی از عطرهای برند را ارائه میکند که از نظر ،ت خنثی هستند. این رایحه ها در کابینتی به نام Fragrance Armoire که دارای درهای شیشه ای رنگی هنر نوو شانگهای است، نمایش داده می شوند.
طبقه دوم یک منطقه “استراحت و کارگاه” است که برای کارمندان Aesop در نظر گرفته شده است.
Aesop اولین برند جه، است که در این منطقه افتتاح شده است. این منطقه «سبک زندگی» تعیینشده در منطقه تاریخی هنگفو، یکی از قدیمیترین خیابانهای شهر است که ،ت محلی در سال ۲۰۱۸ بازسازی آن را آغاز کرد.
یک فروشگاه Lululemon که قرار است ماه آینده افتتاح شود، بوتیک مد LMDS و یک غذاخوری فرانسوی این محله را کامل میکنند.
برند زیبایی و سلامتی لو، استرالیایی برای اولین بار در سال 2018 از طریق Tmall Global وارد بازار چین شد. این فروشگاه آنلاین در طول سال ها بیش از 720000 دنبال کننده جمع کرده است. طبق پلتفرم داده های محلی Data1688، فروش Aesop در ده ماه اول سال به 65 میلیون رنمینبی یا 9 میلیون دلار در پلت فرم تجارت الکترونیک رسیده است.
محصولات پرفروش، از جمله پاک کننده بدن برگ شمعد، و بالم دست معطر رستاخیز، در ماه گذشته بیش از 4000 دستگاه فروخت.
حذف ا،امات آزمایش حیو، برای محصولات وارداتی “آرایشی عمومی” در سال 2021، که هنوز محصولات رنگ مو و ضد آفتاب را شامل نمی شود، این امکان را برای برندهای بدون ظلم مانند Aesop فراهم کرد تا در نهایت فروشگاهی را در چین باز کنند.
دومین فروشگاه Aesop China قرار است ماه آینده در مرکز ،ید Xintiandi در شانگهای افتتاح شود.
Aesop در حال حاضر بیش از 200 فروشگاه مستقل و 80 پیشخوان در سراسر جهان دارد.
Guilherme Castellan، مدیر ارشد مالی شرکت مادر Aesop Natura&Co، در طی تماس با درآمد سه ماهه سوم گروه در ماه اوت گفت که این شرکت برنامه هایی برای گسترش بیشتر حضور ،ده فروشی Aesop در “مراکز شهری” در سراسر بازار چین در سال 2023 دارد. همچنین یک فروشگاه داخلی Tmall افتتاح خواهد کرد تا از تحویل سریع اطمینان حاصل شود.
در ماه اکتبر، Natura & Co گفت که به دنبال گزینههایی برای تسریع رشد Aesop است، از جمله عرضه اولیه احتمالی در ایالات متحده یا اسپین آف نام تجاری Aesop.
فروش خالص برند Aesop در سه فصل اول سال 2022 با 21.5 درصد رشد سالانه به 26 میلیارد دلار رسید. طبق گفته Castellan، آسیا در حال حاضر بزرگترین بازار Aesop است که رشد دو رقمی را در سه ماهه سوم ارائه کرده است.
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/aesop-first-،a-store-1235429029/