پویگ مارک تولموند را به عنوان رئیس بخش درما – WWD منصوب کرد


پاریس – Puig مارک تولموند را به ،وان رئیس بخش Derma خود منصوب کرده است که از اول ژوئن اجرایی می شود.

در این نقش، مدیر اجرایی جانشین Hervé Lesieur می‌شود که در سمت‌های رهبری برندهای Uriage و Apivita و همچنین برای فعالیت‌های پوستی Puig خدمت کرده است. Lesieur در پایان سال جاری میلادی کار خود را در این شرکت به پایان خواهد رساند.

تولموند که قرار است به رئیس و مدیر اجرایی Puig، Marc Puig گزارش دهد، در کمیته اجرایی گروه خواهد نشست.

“آقای. تولموند 25 سال تجربه در صنعت زیبایی، با سابقه قوی در دیجیتال و تخصص عمیق در محصولات پوستی را با خود به ارمغان می آورد. انتظار می‌رود که او درآمد بخش مراقبت از پوست را افزایش دهد، که یک رکن مهم استراتژی رشد پویگ است.

Puig ساختار تجاری خود را به سه بخش – زیبایی و مد، شارلوت تیلبری و درما – از اول ژانویه 2021 با هدف دستیابی به فروش 3 میلیارد یورویی در سال 2023 سازماندهی کرد.

سه گانه به پویگ کمک کرد تا یک سال قبل از این هدف فراتر رود. در سال 2022، شرکت مجموع فروش خالص 3.62 میلیارد یورو را به ثبت رساند که بخش Derma 9 درصد از آن را تولید کرد. همچنین در سال گذشته، Puig 20 درصد افزایش فروش در بخش مراقبت از پوست را ثبت کرد.

این شرکت در بی،ه‌ای گفت: «بخش Puig’s Derma در این سال‌ها رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است و جایگاه خود را به ،وان یک بازیگر اصلی در بازار مراقبت از پوست برای محصولات موجود در داروخانه‌ها و توصیه‌شده توسط متخصصان پزشکی مستحکم کرده است.

بر اساس پروفایل لینکدین تولموند بیش از 21 سال در L’Oréal کار کرده است. اخیراً، او به ،وان مدیر ارشد دیجیتال و بازاریابی لورآل ایالات متحده آمریکا، بین نوامبر 2020 و مه 2022، و رئیس بخش لوازم آرایشی فعال L’Oréal در آمریکای شمالی، از دسامبر 2014 تا نوامبر 2020 خدمت کرده است.

مارک تولموند

مدیر اجرایی، که در پاریس مستقر خواهد شد، قرار است Uriage را با فرمول های محصول دارای آب حرارتی Uriage و Apivita، برند مراقبت شخصی یون، که از فرهنگ زنبور عسل الهام گرفته است، نظارت کند. هر دو برند در سال 2021 به ،وان بخشی از شاخه Derma این گروه در سبد Puig قرار گرفتند. Uriage و Apivita به ترتیب از سال 2011 و 2017 تحت مالکیت ،ب و کار خانوادگی Puig بودند.

Marc Puig درباره Toulemonde گفت: “تجربه و تخصص گسترده او در مراقبت از پوست، و همچنین دانش عمیق او در مورد تجارت دیجیتال و بازار مهم ایالات متحده، دارایی اصلی برای توسعه فعالیت های پوستی و آرایشی ما خواهد بود.”

پویگ از ،یور به خاطر مشارکت فوق‌العاده‌اش در موفقیت بخش تا به امروز تشکر کرد.

Manuel Puig، نایب رئیس و مدیر ارشد پایداری Puig، بخشی از کمیته Derma خواهد بود که وظیفه نظارت و تسریع رشد بخش را بر عهده دارد. او از زمان ،ید اوریاژ ،یور را استخدام کرده بود و بر آن نظارت داشت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/puig-names-derma-division-president-1235661385/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با