می‌بلین نیویورک متاورز را در پیش می‌گیرد – WWD


بزرگترین برند آرایشی دنیا روی متاورس شرط بندی کرده است.

میبلین نیویورک اسپانسر یک مسابقه مد دیجیتال در عرصه مجازی است که روز پنجشنبه برگزار شد. هدف این مسابقه که «مردانگی مد شده» نامیده می‌شود، این است که شرکت‌کنندگان در بی،ه‌ای از برند، «درباره تعریف مجدد لباس پوشیدن هویت مردانه فکر کنند».

این ابتکار تحت همکاری مستمر Maybelline با Ready Player Me در آرایش ظاهری برای آواتارهای متاورس، در ارتباط با مدل‌های مو از برند خواهر L’Oréal Professionnel قرار دارد.

این مسابقه با مشارکت برند مد دیجیتال Artisant و همچنین Jenny Metaverse Dao، یک مجموعه هنر معاصر در این فضا ایجاد شد. مسابقه در فضایی در فضای آگورا برگزار می شود.

شیو، شاه، معاون ارشد تجربه برند جه، در Maybelline نیویورک، گفت که هدف استراتژیک این حمایت، ملاقات با مصرف کنندگان در جایی است که هستند. «امروزه، مصرف کنندگان ما در جهان های متعددی هستند. آنها در دنیای فیزیکی هستند، آنها در دنیای دیجیتال هستند و اکنون در دنیای مجازی هستند. “هدف ما منع، ، استراتژی است که در دنیای فیزیکی داریم، بنابراین برای ما به ،وان Maybelline، می‌خواهیم آرایش کنیم.”

شاه گفت: با توجه به اینکه فضا بسیار نوپا است، «شاخص‌های کلیدی عملکرد استانداردی که امروز خود را با آن‌ها می‌سنجیم، واقعاً پابرجا نیستند. کاری که این نوع رقابت ها و ابتکارات به ما امکان می دهد انجام دهیم، ایجاد عشق به برند و نزدیکی با مصرف کنندگان به روشی بسیار هدفمند است. این رقابت طراحان مد هستند، آنها در دنیای مد هستند و این فرصتی است برای ما تا واقعاً در جایی که هستند باشیم.»

Jenny Metaverse Doa طرح های اول، دوم و سوم را به ترتیب با 1 ETH، 0.7 ETH و 0.3 ETH ،یداری خواهد کرد. این برندگان Creature اثر مورچن لیو، Duality از Monika و Dandy اثر Florencia Arezzo هستند.

Maybelline با دومی در یک قطره آرایش Ready Player Me برای آواتارها همکاری خواهد کرد، در حالی که L’Oréal Professionnel با Machismo با Frills by On-Click Closet برای مو همکاری خواهد کرد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/maybelline-new-york-takes-metaverse-1235442427/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با