50 برند برتر زیبایی توسط EMV در سال 2022 – WWD


در سال 2022، ضرب المثل “محتوا پادشاه است” یک دیدگاه بسیار ساده برای برندهایی بود که قصد دارند نه تنها با چشم انداز دیجیتالی در حال تکامل سازگار شوند، بلکه در آن رشد کنند.

داده‌های Tribe Dynamics نشان می‌دهد که بیشتر برندهای زیبایی در سال 2022 ارزش رسانه‌ای ،ب‌شده را کاهش داده‌اند – حتی آنهایی که شاهد افزایش سال به سال در تعداد سازندگان رسانه‌های اجتماعی هستند که از آنها نام می‌برند – عمدتاً به دلیل تغییر رو به رشد به سمت ویدیوهای کوتاه. محتوایی که برندها هنوز در حال یادگیری مسیریابی هستند.

این به این م،ا نیست که محرک های اساسی EMV به طور چشمگیری در حال تغییر هستند، بلکه بیشتر این است که یک تغییر در ترجیحات مصرف کننده از نظر انواع محتوا و کانال ها وجود دارد. این مهم‌ترین تغییری است که در حال رخ دادن است.»

از آنجایی که مصرف کنندگان بیشتر توجه خود را به حلقه های TikTok و Instagram معطوف می کنند که ذاتاً برای محتوای مارک دار مطلوب نیستند، برندها وظیفه دارند محتوایی را تصور کنند و منبعی را تهیه کنند که اثرات افزایش آگاهی و فروش یک تبلیغ را ارائه می دهد – بدون اینکه شبیه به یک تبلیغ به نظر برسد. آگهی.

روشی که TikTok از نظر ساختاری ایجاد می‌شود این است که از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین محتواها استفاده می‌کند – این موضوع به این نیست که چه ،ی را دنبال می‌کنید، بلکه به این موضوع مربوط می‌شود که TikTok فکر می‌کند بهترین ویدیو برای شما خواهد بود، و بنابراین محتوایی که دارای مارک تجاری است اینطور نیست. بیگلی گفت: تمایل دارند به اندازه محتوای بدون مارک درگیری بالایی داشته باشند، زیرا به همان اندازه تماشا نمی شود.

به طور خلاصه، از آنجایی که الگوریتم متمرکز بر قابلیت کشف TikTok به اندازه پلتفرمی مانند YouTube، که در آن کاربران بیشتر محتوا را از طریق جعبه اشتراک خود مرور می کنند و بنابراین، محتوای حمایت شده احتمال دیده شدن ی،، دارد، برای محتوای مارکدار من، نیست، اینفلوئنسرها به سادگی انتخاب ،د. بیگلی می گوید که در سال گذشته به طور کلی محتوای مارک کمتری تولید کرد.

در سال 2022، ColourPop Cosmetics بالاترین مقدار EMV را با 444,341,552 دلار جذب کرد – یک مجموع قابل توجه، با این حال هنوز 27 درصد کاهش نسبت به سال قبل داشت. سایر برندهای رده بالای این معیار، مانند NYX Professional Makeup، MAC Cosmetics و Fenty Beauty نیز تأثیر مشابهی را مشاهده ،د و به ترتیب 19 درصد، 6 درصد و 14 درصد کاهش نسبت به سال گذشته را ثبت ،د.

در میان 10 برند برتر توسط EMV در سال 2022، تنها Charlotte Tilbury و Rare Beauty با افزایش 29 درصدی و 69 درصدی روبرو شدند که عمدتاً ناشی از شتاب فزاینده برندها در TikTok بود.

ویدیوهای بر،ب‌گذاری شده با #CharlotteTilbury در TikTok تا به امروز ۲.۱ میلیارد بازدید جمع‌آوری کرده‌اند، در حالی که ویدیوهای بر،ب‌گذاری شده با #RareBeauty ۲.۸ میلیارد بازدید کلی داشته‌اند. (برای مرجع، #ColourPopCosmetics 244.2 میلیون بازدید، #NYX 1.2 میلیارد بازدید و #MacCosmetics 928.7 میلیون بازدید دارد).

یکی از عواملی که باعث موفقیت Rare Beauty در رسانه های اجتماعی می شود، برنامه میکرو اینفلوئنسر آن به نام Rare Collective است که این برند در سال 2021 راه اندازی کرد، و جسیکا وایت، رئیس ارتباطات جه،، قبلاً به Beauty Inc گفته بود که در افزایش دسترسی این برند مؤثر بوده است.

“[The program] به ما این امکان را داده است که از مخاطبان خاص استفاده کنیم که ارزش‌های آن‌ها با ارزش‌های برند ما همخو، دارد و در نتیجه، شاهد رشد مداوم تعداد افرادی هستیم که درباره برند ما صحبت می‌کنند.»

ColourPop Cosmetics همچنین از قدرت بالا رفتن میکرو اینفلوئنسرها بهره برده است که به ،وان سازندگان با کمتر از 100000 دنبال کننده تعریف می شود و 38 درصد از کل EMV خود را از اوت 2020 تا ژوئیه 2022 به دست آورده است.

ال،اندر راویتز، مدیر بازاریابی محتوا در CreatorIQ، گفت: «اینفلوئنسرهای مقیاس کوچکتر از همیشه برای تعامل با برندهای زیبایی حیاتی هستند. از شارلوت تیلبری نیز، حداقل از سال 2020، Beauty Inc قبلا گزارش داده بود).

همه به جز چهار تا از 50 برند برتر EMV برندهای آرایشی هستند (به استثنای Olaplex، Redken، Glow Recipe و La Roche-Posay)، که بیگلی می‌گوید ،وماً نشان‌دهنده این نیست که مصرف‌کنندگان به مراقبت از مو و مراقبت از پوست علاقه کمتری دارند. و عطر، بلکه بازتابی از محدودیت‌های نوع محتوا این دسته‌ها است.

او گفت: “آرایش ماهیتی بسیار بصری دارد و صحبت ، در مورد آن را آسان می کند – شما می تو،د با استفاده از لوازم آرایشی رنگی، چنین تنوعی از ظاهر را ایجاد کرده و به نمایش بگذارید.” اگرچه صحبت ، در مورد یک محصول مراقبت از پوست یا مو آسان است، اما واقعاً می‌تو،د کارهای زیادی با آن انجام دهید، بنابراین منطقی است که در مورد آن محتوا کمتر صحبت شود.»

در حالی که ممکن است در رتبه 50 برتر قرار نگرفته باشند، برندهایی مانند Tatcha، Tula، Supergoop و Drunk Elephant توسط Tribe Dynamics به ،وان یکی از برترین محصولات مراقبت از پوست EMV در سال 2022 معرفی شدند.

تا آنجا که همبستگی بین EMV و فروش، بسیاری از برندهای برتر سال 2022 توسط EMV – MAC Cosmetics، Charlotte Tilbury، Rare Beauty – نیز عملکرد فروش خوبی برای سال داشته اند، به ویژه MAC Cosmetics بزرگترین عامل رشد آرایش در این سال است. آمریکا و کانادا در سال 2022

وقتی تعداد زیادی از مردم در مورد شما صحبت می کنند، صدای مش،ی به دست می آورید – حتی اگر امروز مردم بیشتر از ،ید شما در مورد شما هیجان زده باشند، این به مرور زمان یکنواخت خواهد شد. این افراد در نهایت مشتری خواهند شد.

برای برندهایی که به دنبال حفظ یا افزایش EMV خود در سال 2023 هستند، راویتز معتقد است سرمایه گذاری میکرو اینفلوئنسر بسیار مهم خواهد بود، در حالی که بیگلی اضافه می کند که واگذاری کنترل خلاقانه به سازندگان محتوا برای ایجاد محتوای مارکی که در TikTok و حتی یوتیوب و اینستاگرام موفق باشد ضروری است. که به طور فزاینده ای محتوای کوتاه را به ترتیب در قالب S،rts و Reels ارائه می کنند.

شما باید به سازندگان اجازه دهید که کنترل خلاقانه داشته باشند زیرا آنها مخاطبان خود را می شناسند. من فکر می کنم زم، که یک نام تجاری سختگیر است، یا زم، که آنها در حال اصرار هستند که چگونه یک پیام باید ارائه شود، زم، که باید به آن تکیه کنند، ش،ت می خورد. [the creator] بیگلی گفت که هدایت را هدایت کند.

در اینجا، 50 مارک برتر زیبایی توسط EMV در سال 2022، در هر Tribe Dynamics.

  1. لوازم آرایشی ColourPop: 444,341,552 دلار، -27 درصد
  2. شارلوت تیلبری: 385،120،651 دلار، + 29٪
  3. آرایش حرفه ای NYX: 326,069,365 دلار، -19٪
  4. لوازم آرایشی MAC: 318,901,819 دلار، -6٪
  5. Fenty Beauty: 318,062,715 دلار، -14%
  6. آناستازیا بورلی هی،: 309،141،722 دلار، -36٪
  7. زیبایی کمیاب: 290,922,686 دلار، +69٪
  8. لوازم آرایشی سود: 282,976,995 دلار، -32٪
  9. الف بیوتی: 276,566,902 دلار، -1٪
  10. لوازم آرایشی نارس: 259,460,733 دلار، -12٪
  11. Dior Beauty: 258,650,935 دلار، +32٪
  12. شکل: 252,711,263 دلار، -49٪
  13. هدی بیوتی: 219,998,618 دلار، -38٪
  14. Maybelline نیویورک: $182,760,613, -26%
  15. L’Oréal Paris: 172,507,046 دلار، -12٪
  16. لورا مرسیه: 166،533،832 دلار، -39٪
  17. Too Faced: 165,090,434 دلار، -38٪
  18. لوازم آرایشی تارت: 162،294،617 دلار، -14٪
  19. آرایش شیر: 145،548،245 دلار، -27٪
  20. زیبایی انقلاب: 140,803,870 دلار، -35٪
  21. فروپاشی شهری: 123,691,377 دلار، -38٪
  22. اولاپل،: 120،385،965 دلار، + 1٪
  23. آرایش برای همیشه: 119,793,040 دلار، +5٪
  24. Chanel Beauty: 119,022,013 دلار، + 11%
  25. لوازم آرایشی کایلی: 112,982,299 دلار، +14٪
  26. Lancôme: $108,236,467, -1%
  27. Redken: 103,237,749 دلار، +2٪
  28. KVD Beauty: 100,041,661 دلار، -31%
  29. آرم، بیوتی: $96,775,642, -8%
  30. YSL Beauty: $94,535,344, +23%
  31. کوزاس: $91,346,372, +42%
  32. درباره چهره: 91,128,927 دلار، +167٪
  33. محصولات بوسه: 89,241,910 دلار، +52%
  34. مکان Juvia: $86,628,682, -21%
  35. آکادمی آرایش P. Louise: 85,958,056 دلار، -48٪
  36. لوازم آرایشی ساعت شنی: 84,386,861 دلار، 0%
  37. Patrick Ta Beauty: 83,751,957 دلار، +32٪
  38. دستور پخت درخشش: 82,259,366 دلار، +22٪
  39. آزمایشگاه پت مک گراث: 81،169،375 دلار، -9٪
  40. میل،: 77,947,254 دلار، -33٪
  41. سیگما: 75،936،444 دلار، -8٪
  42. آزمایشگاه هاوس: 75,808,977 دلار، -6٪
  43. آرایش مهرون: 75,310,170 دلار، -38٪
  44. تک/سایز: 71,928,656 دلار، +24%
  45. براق کننده: 71,317,095 دلار، -18٪
  46. بابی براون: 68,861,586 دلار، +34٪
  47. لوازم آرایشی دختر LA: 70,607,102 دلار، -16٪
  48. آرایش ماریو: 69,764,010 دلار، +21%
  49. خلاقیت های زیبایی: 67,392,982 دلار، -23٪
  50. La Roche-Posay: 66,978,997 دلار، + 73٪

اینفلوئنسرهای برتر رانندگی EMV برای 10 برند برتر:

لوازم آرایشی رنگ پاپ: آماندا بنکو

لوازم آرایشی رنگ پاپ: آماندا بنکو

ع، محترمانه

شارلوت تیلبری: د،ل کریستی

ع، محترمانه

میکاپ حرفه ای NYX: نائزه دزیر

ع، محترمانه

لوازم آرایشی MAC: کارن ساراحی گونزالس

ع، محترمانه

فنتی بیوتی: Janani Selvaradj

ع، محترمانه

آناستازیا بورلی هی،: ماریا آلخاندرا ماررو

ع، محترمانه

زیبایی نادر: الی گلاینز

ع، محترمانه

لوازم آرایشی سودمند: لنا باگروسکا

ع، محترمانه

لوازم آرایشی جن: آلی بینکوفسکی

ع، محترمانه

لوازم آرایشی نارس: ویکتوریا لین

ع، محترمانه




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/the-top-50-beauty-،nds-by-emv-in-1235494725/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با