آرایش شبنمدار ممکن است بازگشته باشد – اما مصرفکنندگان هنوز بهدنبال زرق و برق دختر گوت در زمستان گذشته نیستند.
فروش سایه چشم با استفاده از پلتفرم پرداخت دیجیتال Afterpay نسبت به سال گذشته 39 درصد رشد داشته است و فروش سایه چشم بنفش به ویژه 474 درصد رشد داشته است.
شاکایلا فوربس بل، روانشناس مد شرکت Afterpay، این روند را به تاثیر مداوم سریال محدود نتفلی،، “چهارشنبه” مرتبط دانست که نوامبر گذشته با بازی جنا اورتگا دختر نوپای “It” در نقش چهارشنبه آدامز پخش شد.
فوربس بل در مورد ادامه پدیده گفت: «روانشناسی زیادی در پشت این موضوع وجود دارد که چرا مردم احساس میکنند برای تقلید از شخصیتهایی که روی صفحه نمایش دوستشان دارند، این کار را انجام میدهند، اما همچنین، مردم به سختی جذب ناهماهنگی میشوند – چیزی که چهارشنبه آدامز نماینده آن است.»
از سوی دیگر، زیبایی آرایش شبنمدار در کنار هم در حال افزایش است. طبق گزارشات پس از پرداخت، فروش هایلایترها 800 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و رژگونه مایع با استفاده از این پلتفرم در ماه مارس، با سایر اجزای ظاهر درخشان مانند روغن های لب و میله های برنزه، به ،وان تنها محصولی که بیشترین ،ید را به خود اختصاص داده است. از نزدیک عقب می ماند.
10 محصول زیبایی که در ماه مارس ،یداری شده است:
- رژگونه مایع
- ، سفت کننده پوست
- روغن لب
- پایه
- مداد ابرو جمع شونده
- عطر ،نه
- چوب برنز
- اسپری پرایمر و سفت کننده
- ادکلن مردانه
- بالم لب
منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/afterpays-10-most-purchased-beauty-،ucts-in-march-1235626411/