۴۵ مدل کاشت ناخن کوتاه، مخصوص خانم های شیک و با کلاس رز سرخ-رژ دونی

برای روزهای گرم تابستانی که احتمال انتقال بیماری‌ها نیز بالا است این مدل ناخن بهترین، ساده‌ترین و بهداشتی‌ترین انتخاب است. پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید. سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید. استفاده از عینک برای ناخن کار، در هر مرحله به علت پرتاب مواد کاشت یا خود ناخن ها که تیز هستند، ضروری است.

  • بنابراین حین انجام این کار مطمئن شوید که در محیط انجام شده تهویه مناسب وجود دارد.
  • در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند.
  • مقالات و توصیه‌های “زیبامون” برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند.
  • ضربه ی ناگهانی، هواگرفتگی ایجاد می کند که شکستگی کاشت را به همراه می آورد یا حتی باعث شکستن خود ناخن هم می شود.
  • شما به عنوان ناخن کار حرفه ای باید اصول صحیح ضدعفونی ابزار و محیط کار خود را بدانید.
  • در مرحله بعد دست‌ها را درون دستگاه یووی یا ال ای دی قرار داده تا خشک شوند و پس از آن مواد کاشت را روی فیبر‌ها گذاشته و با قلم روی سطح ناخن پخش کنید.

در این کاشت نیز همانند دیگر کاشت‌ها ابتدا مانیکور خشک انجام داده و به وسیله سوهان، خراشی روی صدف ناخن ایجاد کرده تا مانع از فاصله کاشت با ناخن طبیعی شود زیرا باعث هواگرفتگی آن خواهد شد. در مرحله بعد باید صدف ناخن را به ضدقارچ آغشته کرده و سایز مناسب تیپ ناخن را انتخاب کنید و با چسب ناخن بچسبانید سپس توسط کاتر قد دلخواه خود را ایجاد کرده و با سوهان نرم، مدل مد نظر را اعمال کنید. گفته می‌شود داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند. کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود.

آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن

اگرچه بسیاری معتقد هستند که از هر صابون آنتی باکتریالی می توان برای شستن دست ها استفاده نمود اما بهتر است از صابونی که مخصوص شست و شو و تمیز کردن دست می باشد، استفاده کنید. صابون های مختلف دیگر ممکن است باعث خشکی پوست شود در حالی که صابون دست، ملایم است و به نرم شدن پوست، ناخن و بستر آن کمک می کند. یو وی ها در حالت عادی در زمانی حدود 2 دقیقه ژل را خشک می نمایند.

21- اگر به ناخن های بلند علاقه مند هستید می توانید از مواد شفاف و بی رنگ برای کاشت خود استفاده نمایید و برای طراحی یکی از ناخن ها از دیزاین نگین استفاده نمایید و ناخن های باقی مانده را با استفاده از استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید. استفاده از انواع دیزاین های ناخن باعث زیبا تر شدن طراحی کاشت ناخن می باشد. 14- یکی دیگر از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه متفاوت بودن شکل طرح های هر ناخن با ناخن دیگر است. با پودر دیپینگ می‌توان بدون نیاز به لیکوئید و سوهان‌کشی پس از کاشت، ناخن‌های خود را کاشت کرد. کافی است یک لایه بیس کت بزنید و دست خود را در پودر دیپینگ فروکنید.

زیباترین طرح‌های کاشت ناخن کوتاه

به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم. عمق رنگ هلویی یا صورتی در این حالت نیز در ریشه ناخن ها بیشتر بوده و هرچه به سمت نوک ناخن حرکت می کند باید محوتر شود.

ضد قارچ یا ضد عفونی کننده ناخنجهت جلوگیری از ایجاد قارچ زیر ناخن کاشت شده استفاده می گردد. در صورتی که ناخن فرد مبتلا به قارچ گردد میتوان از محلول تیمول برای درمان قارچ ایجاد شده استفاده نمود.(برای آشنایی کامل باضد قارچ و انواع آنبر روی لینک آبی کلیک نمایید). 29- از دیگر طراحی های ناخن دخترانه می توان به این طراحی اشاره کرد. می توانید بنا به سلیقه خود از انواع رنگ های جیغ و پر رنگ استفاده نمایید و با استفاده از انواع استیکر(برچسب) ها در اشکال مختلف طراحی ناخن ها را زیبا تر نمایید و در آخر از یک تاپ شاین ناخن استفاده نمایید تا ناخن هایی براق و زیبا داشته باشید.

شما نمی توانید بدون داشتن ناخن گیرهای مناسب، ناخن های مشتریان خود را برای شروع مانیکور کوتاه کنید. ناخن کاران نباید از ناخن گیرهای قدیمی یا کند شده برای خدمات ناخن خود استفاده کنند. 27- یکی دیگر از انواع دیزاین های ناخن، فویل ناخن می باشد که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد. می توانید از یک رنگ شفاف برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و به نوک ناخن های خود تا اواسط صدفه ناخن فویل ناخن بچسبانید و جلوه ای خیره کننده برای ناخن ها ایجاد کنید. 3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد.

به کمک استون مجدداً ناخنهای خود را تمیز کرده و با استفاده از پرایمر ناخن، رطوبت، روغن و هرگونه مواد اضافی بر روی ناخن خود را از بین ببرید. اگر چربی بر روی ناخن‌های شما باقی بماند، اکریلیک نمیتواند به خوبی بر روی سطح ناخن شما بچسبد. جهت ایجاد خط و خش روی سطح ناخن قبل از کاشت و صاف و صیقلی کردن و از بین بردن خطوط روی کاشت مورد استفاده قرار می گیرد.

لیکوئید کاشت ناخن محلولی است که با ترکیب با پودر مواد تشکیل دهنده ناخن را می سازد. برخی از ناخن کاران از لیکوئید های دندان پزشکی ارزان قیمت برای کار کاشت ناخن استفاده می نمایند که باعث زردی ناخن شده و بسیار شکننده می باشد. عمده تفاوت لیکوئید ها به غیر از کیفیت در سرعت خشک شدن می باشد. در کل لیکوئید ها در اصطلاح به سه دسته زود خشک، متوسط و دیر خشک تقسیم می گردند.