گیسو قرار است لندن را با پاپ آپ Piccadilly از 1 تا 18 دسامبر اجرا کند – WWD


لندن – Gisou اولین پاپ آپ تعطیلات خود را در پایتخت بریت،ا افتتاح می کند و سالن های Piccadilly را با محصولات پر عسل خود تزئین می کند.

این پاپ آپ که در داخل یک خانه شهری در 189 Piccadilly، روبروی آکادمی سلطنتی هنر قرار دارد، روز پنجشنبه باز خواهد شد و تا 18 دسامبر ادامه خواهد داشت. فروشگاه تا 23 دسامبر در Gisou.com باز خواهد بود.

بنیانگذاران این برند، نگین میرصالحی و موریتس استیبه، همچنین فیلم کوتاهی در اطراف سیرک پیکادیلی در لندن ساخته اند.

این زن و شوهر را نشان می دهد که اخیراً پدر و مادر شده اند و در شهر به دنبال سگ خود موسی می گردند که از خانه فرار کرده است زیرا نوزاد جدید تمام توجهات را می دزدد.

ما همیشه می خواستیم یک پاپ آپ در لندن انجام دهیم. میرصالحی که مغازه‌های موقت تعطیلات (و فیلم‌های همراه) را در پاریس و آمستردام ایجاد کرده است، گفت: کریسمس اینجا فضای جادویی دارد.

بریت،ا همچنین یکی از بازارهای گیسو است که به سرعت در حال رشد است. استیبه گفت که برند مو و زیبایی مبتنی بر عسل نسبت به سال گذشته 300 درصد رشد داشته است و در بین مشتریان ثروتمند لندن طنین انداز شده است.

او گفت: «این یک بازار بسیار فعال است،» و افزود که Gisou به یکی از سه برند برتر مراقبت از مو در Selfridges و Sep،ra در اروپا تبدیل شده است.

پاپ آپ Gisou در لندن طیف کاملی از محصولات مراقبت از مو و پوست را به فروش می رساند.

این پاپ آپ شامل تمام محصولات مراقبت از مو و پوست گیسو علاوه بر هدایا و ست های محدود است. این برند همچنین اولین تقویم ظهور Gisou خود را به فروش خواهد رساند.

فروشگاه لندن با موضوع «درخشش طلایی» کار خواهد کرد و مدت بیشتری نسبت به فروشگاه‌های پاپ آپ قبلی باز خواهد ماند.

پاپ آپ لندن سال بزرگی را برای این برند رقم می زند که به میراث زنبورداری خانواده میرساحلی گره خورده است و از مواد اولیه پایدار از باغ زنبورهای این خانواده استفاده می کند.

در اوایل سال جاری، Gisou دور سرمایه‌گذاری سری B به رهبری Eurazeo را بست، که سهام اقلیت در این تجارت را به خود اختصاص داد.

Eurazeo در کنار Vaultier7، یک سرمایه گذار اقلیت موجود، و میرصالحی و Stibbe سهمی را به خود اختصاص داد. این زوج که در سال 2015 گیسو را تأسیس ،د، مالکان ا،ریت آن هستند و همچنان شرکت را اداره می کنند.

این زوج از پشتوانه مالی جدید برای حمایت از برنامه‌های رشد گیسو، تقویت قابلیت‌های دیجیتال و تجارت الکترونیک، تقویت برند و جامعه آن و گسترش جه،، از جمله توسعه تیم در آمریکای شمالی، استفاده کرده‌اند.

گیسو از اوایل سال 2020 رشد سریعی را تجربه کرده است، زم، که Vaultier7 یک سرمایه گذاری چند میلیون دلاری اقلیت در راه اندازی مراقبت از مو انجام داد، که به ،وان یک عملیات مستقیم برای مصرف کننده آغاز شد. این یک ماه قبل از اینکه کووید-19 در اروپا آغاز شود رخ داد.

سال آینده قرار است به همان اندازه شلوغ باشد با برنامه ریزی Gisou برای افزودن روغن لب و روغن مو – که در حال حاضر پرفروش ترین ها در وب سایت این برند هستند – به قفسه های Sep،ra. در حال حاضر، ،ده فروش فقط محصولات مو را ذخیره می کند.

Stibbe گفت که این برند همچنان به عرضه محصولات و نوآوری های جدید در مو ادامه می دهد زیرا دسته مراقبت از پوست خود را با فرمو،یون های بیشتر مبتنی بر عسل ایجاد می کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/hair/gisou-ready-take-london-piccadilly-pop-up-1235433048/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با