کریتون کیپر Walmart Beauty در مورد تکامل در مقیاس – WWD


در طول دو سال گذشته، والمارت بازی زیبایی خود را به طور قابل توجهی ارتقا داده است، و سرعت و ارتباط را به ،ب و کاری که قبلا مقیاس در کنارش بود، تزریق کرده است. در حقیقت، ،ده‌فروش با Space NK همکاری کرد تا زیبایی پرستیژ را به درهای منتخب عرضه کند، در ایجاد برندهای مش، با همه، از P&G گرفته تا تعداد زیادی تأثیرگذار، غوطه‌ور شد و هدف خود را برنده شدن با Gen Z. Creighton Kiper، ،ده‌فروشی اخیراً تعیین کرده است. منصوب معاون رئيس جمهور از زیبایی، فقط برداشتن سرعت.

تنها 9 ماه پس از تصدی خود، کیپر برند مراقبت از پوست بروکلین و بیلی مک‌نایت، Itk، خط آرایش انتشار Halsey، Af94 و Hair Lab، و همچنین BeautySpace را راه‌اندازی کرد، یک خط انکوبه‌شده از محصولات حمام و بدن که در ارتباط با Space ایجاد شده است. NK. او گفت: “شما می تو،د انتظار داشته باشید که در سال آینده نیز همین میزان فعالیت داشته باشید.” “زیبایی در روند تغییر می کند، مانند مد است. ما چند اصل اساسی داریم که به آنها پایبند خواهیم بود و سپس این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که باهوش‌تر شویم.»

قبل از اینکه نقش زیبایی را از مصعب بالبال به عهده بگیرد، که در فوریه والمارت را ، کرد و به ،وان مدیر بازرگ، به CVS ملحق شد، کیپر بر سلامتی در Walmart نظارت داشت و روندهای پرهیاهویی مانند شور آب ک،وفیل در TikTok را به مجموعه ویتامین ها، مواد خوراکی و موارد مشابه ،ده فروش تزریق کرد. . قبل از آن، او روی استراتژی تجاری و محصولات دیجیتالی در غول ،ده‌فروشی کار می‌کرد و تجربیات انباشته خود را در زمینه زیبایی به کار می‌برد. او گفت: “این طرز فکر محصول وجود دارد که از مشتری به عقب کار می کند و همیشه می پرسد که ما برای چه مشکلی حل می کنیم.” “این به روشن شدن هدف و ارزش ما کمک کرد.”

در اینجا، کیپر در مورد جایی که تجارت در حال افزایش سرعت است، جایی که او فرصت را می بیند و چگونه ،یداران را به سمت راهروهای زیبایی سوق می دهد.

چه چیزی در والمارت کار می کند و چرا؟

کریتون کیپر: چیزهای زیادی وجود دارد که مشتری به آنها پاسخ می دهد. به طور کلی، مشتری کاملاً به زیبایی متمایل است و به بیرون متمایل نمی شود. ما همه چیز را از ،ب و کار پرستیژ خود، مشارکت Beauty Space NK که در اوایل امسال راه اندازی کردیم، به دست آورده ایم، و در فروشگاه ها، مشتریان به تجملات پاسخ می دهند و برای خودشان پول ،ج می کنند.

چه چیزی در ماتریس برند Walmart کار می کند؟ شکاف ها را کجا می بینید؟

CK: ما مارک هایی مانند Luna Magic، Bubble، Itk، Af94 داریم که عملکرد فوق العاده خوبی داشته اند. آنها به دلیل مولفه اجتماعی از نظر طعم کمی متفاوت هستند. چه به شخصی‌سازی، شخصی‌سازی انبوه و یافتن مارک‌هایی که با بیولوژی رنگ‌های پوست یا انواع پوست‌های مختلف مطابقت دارند فکر کنیم، هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم.

از لحاظ تاریخی، تمایزهای کلیدی Walmart در زیبایی قیمت، مقیاس و دوباره پر ، بوده است. سایر زمینه های تمرکز شما چیست؟

CK: تاکید زیادی روی دیجیتال شده است. قطعه دیگر از منظر دیجیتال فقط قابلیت هاست. ما در مورد از بین بردن اصطکاک صحبت می کنیم و در زیبایی، فناوری مهم خواهد بود. الان هست و در آینده هم خواهد بود. ما کارهایی مانند رویدادهای زیبایی سرگرم کننده انجام می دهیم. ما به تازگی از رویداد زیبایی Walmart Mega برای ماه سپتامبر خارج شدیم و نتایج فوق العاده ای داشتیم که تا حدی شگفت انگیز بود.

از منظر نوآوری، در حال حاضر چه چیزی شما را هیجان انگیز می کند؟

CK: چیزهای جالب زیادی در ناخن ها وجود دارد و شخصی سازی پوست و مو همچنان مورد توجه قرار می گیرد. از منظر مشتری، ما به پیشبرد گروه‌ها و محصولات چندفرهنگی، لاتین، و دیگر گروه‌ها و محصولاتی که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند و مورد توجه قرار نمی‌گیرند، ادامه می‌دهیم که ما را به سمت یک موی واحد و تجربه زیبایی یکپارچه سوق می‌دهد. همچنین دیده‌ایم که مردان و اشتهای آن‌ها برای مراقبت از مو و پوست و ابراز وجود در حال افزایش است، این موضوع در حال تبدیل شدن به یک منطقه تمرکز است.

وقتی برای اولین بار این نقش را گرفتم، در همان چند روز اول، مردان بیشتری به سراغم آمدند و از من پرسیدند: “برای من چه کار خواهی کرد؟” به ،وان یک ،ب و کار، ما این خط را در شن و ماسه ترسیم کرده ایم، ما در مورد فراگیرترین ،ده فروش زیبایی در این سیاره صحبت کرده ایم. ما این کار را با داشتن گزینه‌های در دسترس برای همه انجام می‌دهیم تا بتوانند با اطمینان خودشان باشند.

بزرگترین آموخته هایی که استراتژی شما را مشخص می کند چیست؟

CK: تجربه پادشاه است ما روی آن در فروشگاه و سایت تمرکز زیادی خواهیم داشت. ما همچنین آموخته‌ایم که این ،ب‌وکار یک مسیر دیجیتالی با انگیزه برای ،ید است، و هر چه مشتری بیشتر در آن مسیر تأثیر بگذارد و در آن مشارکت کند، بیشتر متوجه می‌شوید که این یک ا،یستم برای مشتری است.

ما به این فکر می کنیم که چگونه قبل از معامله با مشتری کار می کنیم و با آنها تعامل می کنیم و سپس در آن لحظات اعتماد ایجاد می کنیم و امیدواریم از منظر دوباره سازی و کشف به آنها خدمت کنیم. مدل ما همه چیز در مورد هزینه های کم روزمره و دسترسی و نوآوری و جدید است.

چگونه انتظار دارید که عدم قطعیت های اقتصاد کلان بر ،ب و کار، در تعطیلات و فراتر از آن تأثیر بگذارد؟

CK: ،ب و کار ما در حال شتاب است و بخشی از آن نقطه قوت تصمیماتی است که در آن گرفته ایم [the first quarter]. ما مشتریان بیشتری را می‌بینیم که بیش از 100000 دلار در داخل جعبه ما درآمد دارند نسبت به قبل. بازی با پرستیژ و محصول ممتاز ما عالی است. ما امتیاز قیمت 10 دلار و کمتر داریم، که در مورد ایجاد دسترسی در بخش ها با یک مانع قیمت پایین است، بنابراین مشتریان می توانند به زیبایی وارد شوند و یک رژیم را توسعه دهند. ما شاهد کاهش سرعت به سمت تغییرات چشمگیر نبوده ایم.

زنجیره‌های تامین نسبت به گذشته کمی پایدارتر هستند، بنابراین ما نسبت به زمان نمایش محصول و زم، که مشتریان انتظار آن را دارند احساس خوبی داریم. بنابراین وقتی آنها آماده هدیه دادن هستند، ما یک برنامه عالی با Space NK داریم. تقویم ظهور آنها برای ما عالی خواهد بود.

ما در عصر طلایی ،ده‌فروشی‌های تخصصی هستیم، چه چیزی لازم است تا Walmart با Gen Z برنده شود؟

CK: شما تجربه برند و داستان سرایی دارید. ما در حال ساختن زرادخانه ای از برندها و محصولاتی هستیم که این نیاز را برطرف می کند، اما اطمینان حاصل می کنیم که تجربه مشتری و از دیدگاه دیجیتال، این مسیر برای ،ید، ما مالک آن تعامل هستیم و مخاطب را ایجاد می کنیم. سپس، به گفتن آن داستان ادامه می دهیم. زیبایی تازه است، ایستا نیست. پویا است، همیشه در حال ارتقا است. شما چیزی یاد می گیرید، احساس الهام می کنید. ما می خواهیم مطمئن شویم که در آن لحظات آنجا هستیم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/walmart-beauty-creighton-kiper-on-evolution-at-scale-1235400894/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با