کرودا لوئیزا بوردت را به عنوان مدیر مالی جدید گروه معرفی کرد. Jez Maiden بازنشسته شد


چه؟ کرودا لوئیزا بوردت را به ،وان مدیر مالی گروه جدید خود انتخاب کرده است و جانشین Jez Maiden می شود که در سال 2023 از شرکت بازنشسته می شود.

جزئیات بوردت از سمت خود به ،وان مدیر مالی شرکت جه، هوافضا، دفاع و قطعات انرژی، مگیت، به کرودا می پیوندد.

مدیر امور مالی بیش از 10 سال تجربه در بخش مالی دارد و به منظور “سهولت انتقال” در 1 ژانویه 2023 به کرودا و هیئت مدیره می پیوندد.

او پس از نتایج سال 2022 کرودا در پایان فوریه، در 13 مارس 2023 جانشین میدن به ،وان مدیر مالی گروه خواهد شد. Maiden در مجمع عمومی سالانه در 26 آوریل 2023 از هیئت مدیره کناره گیری می کند و در 31 مه 2023 از شرکت بازنشسته می شود.

چرا؟ آنیتا فرو، رئیس کرودا، گفت: «از طرف هیئت مدیره و همه همکارانم در کرودا، می‌خواهم از Jez برای کمک برجسته‌اش در هشت سال گذشته تشکر کنم. او در توسعه و رشد کرودا نقش اساسی داشته است و همیشه فرهنگ تحول را پرورش می دهد. من از سخت کوشی، هوش و رویکرد متفکرانه او، به ویژه سهم او در بحث هیئت مدیره، بسیار قدرد، کرده ام و برای او بهترین آرزوها را برای آینده دارم.

من خوشحالم که توانستیم لوئیزا را به ،وان مدیر مالی گروه منصوب کنیم. او دارای سابقه ده ساله استثنایی به ،وان مدیر مالی شرکت های فهرست شده، با تجربه ارزشمند هم در مواد شیمیایی تخصصی و هم در بخش تولید گسترده تر است. ما مشتاقانه منتظر استقبال از لوئیزا در کرودا در سال جدید هستیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/croda-announces-louisa-burdett-as-new-group-finance-director-jez-maiden-retires/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با