کرم پودر دائم یا مزووایت چیست؟ هر آنچه که از کرم پودر دائم باید بدانید آرایشی‌لند-رژ دونی

به‌علاوه BB کرم­ها عاری از الکل، مواد آلرژی‌زا، مواد شیمیایی چون بنزوفنون، اسانس، فرمالدئید، پارابن­ها، روغن‌های معدنی یا رنگ‌های مصنوعی هستند. عوارض جانبی احتمالی این روش درمانی بسیار نادر و جزئی است و ممکن است شامل درد، قرمزی یا عفونت باشد. این تکنیک که با نام BB glow نیز شناخته می‌شود آخرین‌ ترند زیبایی و آرایشی است که در حال حاضر محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. به عبارت ساده این یک کرم آرایشی نیمه ماندگار برای پوست است که شما را از کرم پودرهای روزانه بی‌نیاز می‌کند. آیا تا به حال از کرم پودر دائم صورت استفاده کرده‌اید؟ اگر تجربه‌ای درباره عوارض کرم پودر دائم صورت دارید، با ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما کنیم.

البته اگر آگاهی خودتان را نیز در مورد روش‌های مختلف و کاربردهای آن مثل مزووایت افزایش دهید قطعاً بهترین تصمیم را خواهید گرفت. از مزایای دیگر، تغییر رنگ پوست است که باعث می‌شود شما از رنگ پوست دلخواهتان گاه روشن تر یا تیره کردن لذت ببرید . با استفاده از میکرونیدلینگ یکی از پیشرفته ترین روشهای جوانسازی پوست می باشد که شما را به مدت طولانی از استفاده کردن از کرم پودر بی نیاز می کند.

  • کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد.
  • آموزش کرم پودر دائم ابتدا باید بدانید که کرم پودر دائم برای چه مواردی استفاده می شود، در بخش زیر مواردی که این نوع کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد را نام خواهیم برد.
  • تمامی مطالب سایت سفیر زیبایی از مقالات معتبر و مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا ترجمه و جمع آوری شده است اما به دلیل متفاوت بودن شرایط افراد ممکن است برای شما مناسب نباشد.
  • در سالن های آرایشی گاها بهداشت وسایل مورد استفاده رعایت نمی شود و می تواند عفونت های زیادی را به دنبال داشته باشد.
  • افراد دچار مشکلات جدی نمی شود و عوارضی برای آنها به همراه ندارد.

این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند.

مزو وایت اثرات درمانی دارد؟

در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. در مرحله بعدی، با توجه به نوع پوست صورت، از سرم های تقویت کننده و احیا کننده استفاده می کنند تا پوست شما بهبود یابد. بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند.

مزیت‌ها و تاثیر کرم‌پودر دائم

از جمله این موارد میتوان به کلینیک انتخابی شما برای انجام این کار اشاره کرد. میزان و نوع موادی که برای این کار استفاده میشود و تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این کار نیز بر هزینه کرم پودر دائم تاثیرگذار است. برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید. برای حرفه ای شدن در این زمینه بهتر است دوره حرفه ای آموزش تزریق کرم پودر دائم را سپری نمائید. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است.

کرم پودر دائم یکی از روش های نوین جوانسازی پوست هست که بدون اما و اگر نبوده. در مطلب زیر، به تک تک سوالات متداول شما درباره کرم پودر دائمی پاسخ دادیم. یکی از خطرناک‌ترین عوارض کرم پودر دائم صورت واکنش به جسم خارجی است. بدن در رویارویی با رنگ‌ها ممکن است مانند یک جسم خارجی رفتار کند و واکنش نشان دهد.

این روش را علاوه بر صورت، روی سایر بخش‌های پوست، از جمله آرنج و زانو نیز می‌توان به کار برد. تزریق کرم پودرهای مختلف با طیف وسیعی از رنگ ها به لایه های پوست می کنند. کرم پودر دائم ماتریژن متوسط محصولی بی خطر است برای تمامی گروه های پوستی حساس و معمولی، چرب و خشک توصیه می شود. این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره. فیس آپ برای رفع تیرگی زانو، کشاله ران، گردن، زیر چشم و این موارد عالی جواب میده. برای افرادی که اهل تزریق مواد خارجی به پوست نیستن، فیس آپ بهترین گزینه هست.