کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی-رژ دونی

به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است. اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید. در یک میهمانی نه‌تنها نگاه‌ها به لباس شماست بلکه بیشترین توجه‌ها به‌صورت و آرایش موی شماست و چه مهم است انتخاب آرایش صورت که چهره شما را از این‌ رو به آن رو می‌کند.

  • عاقلانه‌تر آن است که روی دو رنگ کانسیلر سرمایه‌گذاری کنید.
  • براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.
  • افرادی که دارای تناژ پوستی گرم هستند، توصیه می شود از رژلب هایی به رنگ گرم مثل قرمز، زرشکی، سرخابی، عنابی، نارنجی، کرم قهوه ای، شامپاینی و … استفاده کنند.
  • فر مژه را در قسمت پایه مژه های بالایی خود قرار دهید، مراقب باشید که هیچ گونه تماسی با پوست حساس اطراف پلک خود نداشته باشد.
  • با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند.

اما، در مرحله اول، لازم است محصولات آرایشی را بشناسید تا بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای براحتی وارد بازار کار شده و می تواند منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب.

استفاده از مرطوب کننده ها، فوندیشن و پرایمرهای بدون چربی را در نظر بگیرید تا از براق به نظر رسیدن پوست به ویژه هنگام ازدواج در مکان هایی با آب و هوای گرم تر جلوگیری کنید. به عنوان یک اقدام احتیاطی اضافی، شما حتی می توانید ورقه های بلاتینگ روغن را برای از بین بردن چربی اضافی بدون ایجاد آشفتگی در آرایش خود، به همراه داشته باشید. بین لباس روزانه و لباس عروس سفید تفاوت بسیار زیادی وجود دارد – بنابراین هنگام آرایش و فوندیشن شما باید این موضوع را در نظر بگیرید.

برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه نحوه آرایش و مرتب کردن ابروها نقش زیادی دارد. سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید. ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید.

قدم چهارم: آرایش کردن ابروها

پیش از هر چیز از یک کرم مرطوب کننده روی پوست و لب ها استفاده کنید. آرایش بهتر است طبیعی باشد ، نه بیش از اندازه، چون که فرم و صورت حقیقی خود را از دست می دهید. تلاش کنید آرایش قسمت های گوناگون را به طور هماهنگ افزایش دهید. این محصول ابروهای نامنظم را کنترل کرده و به آنها فرم می‌دهد. ژل ابرو در دو نوع رنگی و شفاف عرضه می‌شود و می‌توانید یکی از آنها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. نتیجه استفاده از پرایمر چه خواهد بود؟ میکاپ شما ظاهری یکنواخت ایجاد می‌کند، ماندگاری بالا خواهد داشت و حالت کیکی به خود نخواهد گرفت.

نحوه انتخاب و استفاده از کرم پودر

گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم. به طور کلی افرادی که رنگ پوست سرد و روشنی دارند بهتر است از رنگهایی با تناژ صورتی کم رنگ، مرجانی و یا هلویی استفاده نمایند. در مقابل خانم هایی که رنگ پوست تیره ای دارند رنگ های گرم بیشتر به پوست صورتشان می آید و استفاده از رنگ های گرم همچون قهوه ای، قرمز و بنفش توصیه می شود. در این بین کسانی هستند که پوست سبزه دارند که با انتخاب رنگ های صورتی پر رنگ و یا رنگ زرد بهترن آرایش را خواهند داشت.

آرایش زنانه

استروبینگ یکی از روش های آرایش صورت است که با حالتی عادی و طبیعی صورت را نشان می دهد. در روش استروبینگ صورت، قسمت هایی از صورت را درخشان می کنند اما با هایلایت و کانتورینگ معمولی متفاوت است یعنی حالت سایه و روشن ندارد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از رژلب زدن بگیرید، باید آن را مطابق با رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

قبل از اینکه ۰ تا ۱۰۰ آرایش کامل خود را شروع کنید زمانی را برای آماده سازی پوست خود با یک مرطوب کننده با کیفیت صرف کنید. انتخاب یک مرطوب کننده مناسب یک تکه حیاتی این پازل است. بهتر است در ابتدا پوست خود را بشناسید تا با توجه به پوست خود مرطوب کننده را انتخاب کنید. ویدئو شماره ۶- کانسیلرکانسیلر برای پوشاندن تیرگی ها و لکه های پوست بسیار مناسب است. همچنین استفاده از آن در زیر چشم، جلوه فوق العاده ای به چشم ها و کل چهره شما می دهد.

پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید. کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند. از وسط صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و لایه اولیه مایع را مخلوط کنید.