کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن-رژ دونی

همین امر باعث شده شما عزیزان به دنبال یاد گرفتن و ارائه خدمات کاشت ناخن از جمله آموزش کاشت ناخن هلویی و کاشت ناخن مادر باشید. خدمات ناخن یکی از پردرآمدترین مشاغل آرایشگاهی است و با توجه به این که مشتریان ناخن، ماهانه یا حتی بعد دو سه هفته برای ترمیم مراجعه می کنند می توان گفت که این رشته آرایشگاهی مشتریان خود را همواره در تمامی ماه های سال خواهد داشت. در صورتی که به دنبال درآمد بالاتر هستید، پیشنهاد می شود در دوره های پیشرفته کاشت ناخن نیز شرکت کنید. در این روش جالب از انواع کاشت ناخن با دو رنگ همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن به ادغام کردن این دو رنگ در یکدیگر پرداخته و ایجاد می نمائیم به طوری که مرز محو شدن دو رنگ قابل تشخیص نباشد.

  • کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود.
  • شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است.
  • همه چیز درباره کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) را می توانید با خواندن این مطلب بدانید.
  • ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید.

یک راه ساده تر برای جدا کردن پوست ناخن از کوتیکول این است که ناخن ها خیس باشند. قبل از استفاده بهتر است ناخن ها را چند دقیقه در آب گرم قرار دهید تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید. مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده و یا آغشته نشدن قلموی کار به لیکویید سبب ترک خوردن ناخن ها می شود. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد.

مدل کاشت ناخن گرد

شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود. درمان در مراحل اولیه، سبب رشد مجدد ناخن می شود اما اگر زمان زیادی گذشته باشد و درمان صورت نگرفته باشد زیر ناخن پوسته هایی تشکیل می شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می شود. پزشکان معتقدند خانم های باردار نباید در بارداری کاشت ناخن انجام دهند زیرا در دوران بارداری حساسیت بدن و جنین به مواد شیمیایی افزایش یافته و این مواد از طریق ناخن وارد بدن مادر شده و به جنین انتقال می یابد و خطراتی برای او دارد. در این روش نسبت به روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود.

نکات مهم در حین کاشت و ترمیم ناخن

کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد. در کاشت ناخن گریم شما می‌توانید در زمان مواد گذاری سلیقه خود را به کار ببرید و طرح دلخواه تان را ایجاد کنید. در این کاشت نیز همانند دیگر کاشت‌ها باید ابتدا مانیکور خشک را انجام داده و سپس به وسیله سوهان براقیت ناخن را از بین ببرید پس از آن ضد قارچ زده و از تیپ برای بلند کردن قد ناخن استفاده کرده و بچسبانید.

(برای مطالعه مطلبتاپ کات ناخن و انواع آنروی لینک آبی کلیک نمایید). در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند. در ادامه انواع کاشت ناخن به کاشت ناخن میکس می‌رسیم که این نوع کاشت مانند کاشت معمولی است.

توجه داشته باشید که کاج نیل هیچ شعبه ای ندارد و تنها راه های ارتباطی با فروشگاه برای خرید حضوری و اینترنتی در قسمت تماس با ما ذکر شده است. تمامی محصولات قبل از قرار گرفتن در کاج نیل توسط کارشناسان کاج نیل تست شده و پس از تایید کیفیت و ارزش خرید نسبت به قیمت در کاج نیل به فروش می رسند. بیس کت و تاپ کت محلول‌هایی هستند که یک لایه زیر و یک لایه روی لاک ناخن استفاده می شوند.هدف از…