کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-رژ دونی

در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. شیوه کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آنهاست. کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.

  • این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم تا ترمیم بعدی ناخن ها اقدام می شود.
  • کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، به این ترتیب که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم.
  • جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید.
  • 17- امروزه دختران نوجوان به دنبال طراحی های متفاوتی نسبت به دیگر طراحی های کاشت ناخن هستند.

برخورد استون و لاک پاکن ها با کاشت باعث از بین رفتن ظاهر کاشت و خراب شدن بافت آن می شود. زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد. مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود.

کاشت ناخن قالبی

شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد.

تیپ

شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت شما به عنوان ناخن کار به هر دو دستگاه نیاز خواهید داشت. در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت. با توجه به اینکه شما می‌خواهید اکریلیک، به ناخنهای شما بچسبد و نه به پوست شما، در نتیجه باید کوتیکول‌های خود را با استفاده از عقب زننده دهنده کوتیکول به عقب ببرید و با کمک نیپر آنها را مرتب و قیچی کنید.

آموزش کار با تیپ ناخن

سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است. نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد.

علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید ناخن‌ها را خیلی قد دهید و قصد کاشت دارید،‌کاشت ناخن ژل و پودر بدون فرمر یا کاشت ناخن دیپ (آموزش کاشت ناخن به روش دیپینگ) روش‌‌های جایگزین دیگری هستند. تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود. تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود. تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اصول صحیح مواد گذاری است که در دوره مقدماتی کاشت ناخن آموزش داده می شود.

کاشت ناخن این امکان رو به شما میده تا استحکام و مقاومت ناخنهاتون رو افزایش بدید و بلندی ناخنها رو تا هر اندازه‌ای که تمایل دارید بیشتر کنید. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است.

برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد. معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت. از یک سوهان ناخن نرم یا بافر استفاده کنید تا سطح های ناخن‌های شما کمی خشن تر شود و درخشش آن از بین برود.این کار سطح مناسب تری برای چسباندن اکریلیک بر روی ناخن‌ فراهم می کند. بعد از انجام این کار با استفاده از براش مانیکور و یا با استفاده از مقداری پنبه و استون سطح ناخن‌های خود را مجدداً تمیز کنید تا هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح آنها باقی نماند. روش های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله و یا به نوعی با کمترین میزان وسیله را می توانید با مرور انواع ویدئوهای آموزشی به طور دقیق تر نیز یاد بگیرید.