کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-رژ دونی

تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. قلمو یا براش را داخل ظرف مواد کاشت قرار داده و خوب آن را آغشته به مواد کنید. براش یا قلمو را روی ظرف میکشیم تا حباب یا ذره های پودر باقی نمانده باشند. تمیز کردن ناخن و کوتاه کردن آنها برای یک کاشت موفق بسیار مهم است. فراموش نشود که اینها مواد شیمیایی قوی هستند و ضرر دارند پس حتما قبل از استفاده روی یکی از ناخن ها امتحان و تست شود.

16- یکی از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه طراحی ناخن با استفاده از نوار دیزاین منعطف ناخن می باشد. با استفاده از نوار دیزاین ناخن می توانید ناخن ها را به اشکال مختلفی طراحی نمایید. با توجه به اشباع نبودن بازار کاشت ناخن فرصت مناسبی است تا کسب و کار خود را در این زمینه راه بیندازید. با توجه به موارد ذکر شده در بالا و امکاناتی که نیل آکادمی در اختیارتان می گذارد، یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن نیل آکادمی می باشد. با خیالی آسوده دوره کاشت ناخن را بگذرانید، حرفه ای شوید و برای خود کسب درآمد کنید.

  • این روش کاشت، نامرغوب ترین و شکننده ترین نوع است که کمتر کسی از آن استفاده خواهد کرد.
  • با توجه به موارد ذکر شده در بالا و امکاناتی که نیل آکادمی در اختیارتان می گذارد، یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن نیل آکادمی می باشد.
  • ماه های اسفند و فروردین، ماه های بسیار جذاب برای ناخن کاران می باشند چرا که مشتریان خوش سلیقه برای تعطیلات نوروز برای زیبایی دست ها و پاهایشان به آنها مراجعه کرده و در فروردین هم به تناسب رضایتشان از ناخن کار نزد وی برای ترمیم باز می گردند.
  • پس از اینکه فقط یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند باقی مواد را با استفاده از سوهان از بین ببرید و سطح ناخنتان را با بافر بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید و در آخر از تقویت کننده استفاده نمایید.

برخی عزیزان به اشتباه این کار را نازک کردن ناخن مشتری می دانند و در دوره های آموزشی خود به هنرجو نیز آموزش غلط می دهند. نازک کردن صدف ناخن مشتری و آسیب رساندن به کراتین صدف ناخن باعث ایجاد مشکل در کاشت می شود. در این روش فقط به تیپ گذاری اکتفا می کنند و از لاک ناخن و یا استیکر بر روی سطح ناخن استفاده می کنند . این کاشت ناخن برای کسانی است که نمی خواهند در مدت زمان طولانی از کاشت ناخن استفاده کرده و یا مواد کاشت بر روی ناخن های آنها قرار بگیرد .

آماده سازی پودر کاشت

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود. این دستگاه بر خلاف دستگاه UV لامپ هایی با عمر طولانی تر و زمان کوتاه تری برای خشک شدن ژل ها دارد. این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند.

آموزش کاشت ناخن طبیعی

مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است. منزل با توجه به تجهیزات و مواد قابل دسترس می توانید یکی از دو روش ذکر شده را انتخاب کنید. یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند. ممکن است به مرور زمان مواد مورد استفاده نازک شوند که این مورد هم می‌تواند ناشی از مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده باشد و یا قلموی‌ کار خوب به لیکویید آغشته نشده که در نهایت پودر به خوبی خیس شده و جذب صدف شود.

انواع کاشت ناخن :

در اتمام دوره آموزش کاشت ناخن، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد. مدارک بین المللی قابل ارائهکلاس های مبتدی و پیشرفته آموزش دوره کاشت ناخن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و همچنین قادر به دریافت مدرک GRS انگلستان، با هزینه جداگانه نیز می باشند.